Sky

Started by ronzuid, January 6, 2005, 22:22:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ronzuid

Hallo,

helemaal nieuw in de schotel wereld heb ik wat vraagjes,hopelijk kunnen jullie mij hiermee wat op weg helpen.
ik wil graag een schotel aanschaffen,maar blijf ik dan de zenders ontvangen die ik nu ook via de kabel allemaal heb.
ook wil ik graag Sky Sport hebben,is dat ook mogelijk?


Raphie

Ehm via Sky Italia nog even ja (tot ze volledig over zijn op NDS) voor SkyBSky (UK) no way.
JBL PRX Power!

ronzuid

Net als van de week had je op Sky UK darten van de PDC,dat soort dingen wil ik graag zien.
Moet je daar dan een abo voor hebben??

Raphie

Abbo + sky box (= veel geld per maand)
JBL PRX Power!

ronzuid

Quote from: Raphie on January  6, 2005, 22:34:09
Abbo + sky box (= veel geld per maand)

kan je Sky dan niet via je gewonen ontvanger krijgen dan en een soort pay per view nemen of moet je een kompleet Sky pakket nemen?

Raphie

Nope je hebt een SKY box nodig (NDS encryptie) + SKY ABBO + bijbehorende smartcard, het kaartnummer wordt namelijk vastgezet in de box, deze zjn dus op onlosmakelijk verbonden. Tevens dien je nu per telefoon aangesloten te zijn aangezien SKY inbelt op je box, neemt de box niet op (of geen UK telnr dan wordt je afgesloten) er zijn hier wel sppofing boxjes voor maar in het grijze crcuit dien je dan minimaal 600 euro te voorinvesteren en dan je maandelijkse abbo kosten (£69 als je ook voetbal wilt) maar alle wedstrijden worden bijv ook digital+ (ASTRA) of  TPS  (HOTBIRD) uitgezonden
JBL PRX Power!