Hobo with a shotgun

Started by J.A.F._Doorhof, April 22, 2011, 07:04:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Even een snelle tip.
Wist niet zo goed wat ik ervan moest denken toen ik de beschrijving las maar als je van bizarre humor houd, over the top geweld en enorme hoeveelheden filmbloed dan kan hobo with à shotgun weleens helemaal jouw ding zijn.

Voor mij was het in ieder geval de verassing van de afgelopen maanden.
Zeker aan te raden dus.
Wil hem nog net niet onder dezelfde noemer zetten als deadalive/braindead van Peter jackson zetten maar hij komt er wel akelig dicht bij in de buurt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

1969mach1

Wij hebben hem vorige week ook gekeken maar vonden er echt helemaal geen zak aan.
Zo zie je maar, smaken verschillen :-)

J.A.F._Doorhof

Zoals aangegeven je moet ervan houden.
Verwacht je een dead wish oid dan kom je bekocht uit, maar als dit je ligt dan is het echt een instant klassieker.
Het is zeker een film die we hier nog menig maal zullen kijken.
Maar goed ik was ook direct fan van Dead alive/braindead.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

vtuinen

Hobo with a shotgun

Gaat deze film soms over een zwaar ontevreden klant bij een welbekende audiozaak  ::)
Equipment check my avatar

SB MARANTZ

Nee het gaat over een welbekende audio keten die een shotgun met afgezaagde loop aangeschaft hebben, speciaal voor lastige klanten.  :D
Marantz tube gear.

Klipsch RF-7 modified by SB Marantz
classicmarantz@gmail.com

gerard1

sorry, maar ik vond het echt helemaal niks.
saai, ik heb de film wel helemaal gezien.
maar nee, ga hem zeker geen 2e keer kijken.

evilniek

De titel van het vervolg is ook al bekend, Hobit with a Shotgun.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Aeron

Ik heb hem vorige week ook gezien, en ik vond hem niet verkeerd!
Die over the top aktie en geweld, en de liters bloed... En dan dat " Grindhouse" achtige tintje maakte het een zeer aparte, maar vermakelijk film.
Maar je moet er inderdaad van houden, of je vind het wat, of je vind het helemaal niks.
Ook ik ben enorm fan van Braindead overigens.

Oracle

Enorm genoten. Compleet over the top, maar wel mét Rutger Hauer. Beetje kort door de bocht af en toe, maar zeker erg vermakelijk.

Gr,
Mark

PioneerT

alleen de soundtrack was goed :P
Pioneer PDP-LX5090 | Pioneer BDP-51FD | Pioneer SC-LX71 | Emotiva XPA-5 | Emotiva ERC-1 | Sony PS3 | XTZ 99.36 | XTZ 99.25 | Emotiva ERD-1 | BK XLS300 |  PlayOn HD Mini | Humax IRHD-5000C | Audioquest Rocket88 | Audioquest CV-4 | Audioquest X2 | Audioquest Sub-A | Emotiva XRCA | W&M HDMI

celerontje

Vond 'm stiekem erg leuk. :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

xantippe

kan niet meer dan 1/2 op 10. met moeite.
Fronts: 2x Monitor audio rx2     Sub: xtz99 w12.16     Center: Monitor audio rx center    Versterker: Denon 2310     Tv: Panasonic tx-p42g20     home build htpc

Tube-freak

Deze film net zitten kijken.  Ik dacht alleen de titel al dat is al zo fout dit moet ik gewoon zien.
De hele film heeft een soort artistiek verantwoorde foute kleuren en een soort jaren 80 uitstraling.

Het gaat over een zwerver die het hart op de goede plek heeft want hij verkracht niemand steelt van niemand en probeert niemand kwaad te doen maar de rest van de stad inclusief de politie is zo moreel corrupt als het maar kan.

Door omstandigheden komt hij aan een geweer en gaat de strijd aan met alle foute mensen.
Ja je moet hem gewoon kijken.  Het is denk ik een mix tussen running man en een martel film ofzo.

Deze film is gewoon goed gemaakt.   Maar er zijn altijd mensen die de bedoeling van de film niet begrijpen.
Ik vond hem geweldig en op zijn tijd aardig ranzig.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

PHiX

Meestal ben ik wel een fan van dit soort type films. Om een of andere rede wist deze mij totaal niet te boeien. Jammer!
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3