Game of Thrones - HBO

Started by evilniek, April 21, 2011, 10:15:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zaagstra

#50
Quote from: jowi on June 17, 2011, 13:04:44
*zucht* :wacko:

Zie je dat plaatje niet, hier 2 postjes boven?

Ook zucht.  Kon je dat niet op een wat normalere manier brengen? Jouw plaatje was een antwoord op een vraag oversubtitles, en ook nog van een formaat dat me echt niet opviel dat het (blijkbaar) om een downloadprogrammaatje gaat.

<edit na een kopje thee en kop onder de koude kraan> Maar in elk geval bedankt voor de tip (al was hij wat indirect, heheh). Ik ga dit weekeinde de grenzen van UPC's fair use policy eens opzoeken.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Roger Black

Gisteren aflevering 9 gezien, wát een einde!

Harry HT

Hi,
Quote from: Roger Black on June 18, 2011, 09:41:55
Gisteren aflevering 9 gezien, wát een einde!
Rolt dat hoofd er nou wel of niet af?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

maximus79

Quote from: Harry HT on June 18, 2011, 10:51:09
Hi,Rolt dat hoofd er nou wel of niet af?

Gegroet,

Harry

Spoiler tags aub.

Nog maar 1 aflevering dit seizoen....... :(

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

ProXius

Erg spannende aflevering! Blijft toch wel een toffe serie, zeker nu je iedereen wat begint leren te kennen e.d.
Ook mooi om te zien dat het een groot budget heeft, prachtige omgevingen e.d.!
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Zaagstra

Het knappe is dat iedereen die ik ken die én de boeken gelezen heeft én de serie (of stukjes ervan) gezien heeft, deze verfilming fantastisch vindt. De enige andere boeken waarvan ik me zp snel kan herinneren dat dat zo goed gelukt is, waren Lord of the Rings en Shogun.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Zaagstra

Ben nu druk frutselende. Uw zucht is U vergeven, broeder Jowi  :worship:

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

jowi

Quote from: Zaagstra on June 18, 2011, 20:16:07
Ben nu druk frutselende. Uw zucht is U vergeven, broeder Jowi  :worship:

Walter Zed
Haha ;) bedankt Walter ;)

blue-eyes

Ik hoop echt dat ie met NL subs komt, op BR. Dan kan ik 'm ook eindelijk kijken!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

Quote from: Blue-Eyes on June 18, 2011, 20:27:31
Ik hoop echt dat ie met NL subs komt, op BR. Dan kan ik 'm ook eindelijk kijken!
:clapping: :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Quote from: Blue-Eyes on June 18, 2011, 20:27:31
Ik hoop echt dat ie met NL subs komt, op BR. Dan kan ik 'm ook eindelijk kijken!
Je hebt niet de behoefte om ze al te downloaden Eisse? NL subs kun je oog gewoon al vinden namelijk...

celerontje

Hoogstpersoonlijk door je overbuurman vertaald? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Quote from: celerontje on June 18, 2011, 20:43:46
Hoogstpersoonlijk door je overbuurman vertaald? :D
Die snap ik niet.
NL subs zijn gewoon ook te downloaden.

celerontje

Vertaald door hobbyisten. (want zolang er geen officiële NL release is zijn er geen officiële NL subs ;))
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Oh ja op zo'n manier. Moet zeggen dat ze het erg goed doen hoor. Ik kom bij officiële vertalingen vaker tenenkrommende dingen tegen dan bij deze hobbyisten. En met de taalfoudten zit het ook wel goet. Vertalers zijn een trots volkje heb ik me laten vertellen ;)

Zaagstra

Quote from: jowi on June 18, 2011, 21:03:40
Oh ja op zo'n manier. Moet zeggen dat ze het erg goed doen hoor. Ik kom bij officiële vertalingen vaker tenenkrommende dingen tegen dan bij deze hobbyisten. En met de taalfoudten zit het ook wel goet. Vertalers zijn een trots volkje heb ik me laten vertellen ;)

Mijn 'favoriet' is nog altijd de steevaste vertaling van 'to kill' met 'vermoorden'. Stelletje eikeboomvruchten.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

blue-eyes

Quote from: jowi on June 18, 2011, 20:41:46
Je hebt niet de behoefte om ze al te downloaden Eisse? NL subs kun je oog gewoon al vinden namelijk...

Nope, is een principe kwestie van me. Ik wil betaald worden voor mijn werk, producten. Ik respecteer dan ook de eigenaar van de film, muziek, etc.


Geen oordeel over anderen, is mijn standpunt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

Grappige is: Je KAN er NIET eens voor betalen in Nederland! (tenzij je een jaar of zo wacht, maar dat is eigenlijk te zot voor woorden anno 2011)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Zaagstra

Quote from: celerontje on June 18, 2011, 21:36:28
Grappige is: Je KAN er NIET eens voor betalen in Nederland! (tenzij je een jaar of zo wacht, maar dat is eigenlijk te zot voor woorden anno 2011)

En dat is de reden (of mijn excuus) waarom ik nu download.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

jowi

Quote from: Blue-Eyes on June 18, 2011, 21:33:41
Nope, is een principe kwestie van me. Ik wil betaald worden voor mijn werk, producten. Ik respecteer dan ook de eigenaar van de film, muziek, etc.
Geen oordeel over anderen, is mijn standpunt.
Nobel... maar zoals celerontje zegt, al zou je willen, je KUNT er niet eens voor betalen. Dit is zeg maar mijn 'wraak' voor dat de industrie mij zoveel moois onthoud omdat ze blijkbaar niet willen dat ik het net zo snel zie als in de USA, of pas op het moment dat een veronica of rtl4 een serie koopt en deze dan in willekeurige volgorde op willekeurige tijdstippen uit gaat zenden, soms zelfs meerdere seizoenen door elkaar.

Als er een dienst zou komen a la itunes, waarin ik voor een paar dollar per aflevering zou kunnen downloaden, zouden ze een hoop geld aan mij verdienen ben ik bang. Maar ja. Dat willen ze blijkbaar niet ;)

celerontje

Eerste stap zou zijn: Vrije handel. Mensen moeten buitenlandse online content net zo makkelijk kunnen bestellen als een DVD/BD op Amazon.
Sterker nog, Amazon wil mij als Nederlander wel een CD leveren, maar laat mij niet exact diezelfde CD tegen betaling downloaden. :withstupid:

Op een of andere manier moet dit veranderen. Een ''schop onder de kont'', iets in die strekking.
Je zou kunnen zeggen dat er dankzij illegale muziekdownloads zo'n druk op DRM is komen te staan, dat nu vrij alle legale online muziek DRM-vrij te downloaden is. (uiteraard chargeer ik een beetje en zien sommigen het andersom, maar dit is wél hoe het internet werkt)

Het internet heeft een grote kracht die we niet mogen vergeten: Bedrijven wakker laten worden!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Zaagstra

Ik heb net eindelijk deel 1 gezien. Ongelofelijk, wat goed gefilmd en geacteerd! En wat een beeld en geluid...

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Harry HT

Quote from: Blue-Eyes on June 18, 2011, 21:33:41
Nope, is een principe kwestie van me. Ik wil betaald worden voor mijn werk, producten. Ik respecteer dan ook de eigenaar van de film, muziek, etc.

Het is een soort "uitzending gemist". Ik bewaar niks.  :)

Gegroet,

Harry

p.s. Maar is die kop er nou wel of niet af?  ;)

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

evilniek

Quote from: jowi on June 18, 2011, 21:03:40
Oh ja op zo'n manier. Moet zeggen dat ze het erg goed doen hoor. Ik kom bij officiële vertalingen vaker tenenkrommende dingen tegen dan bij deze hobbyisten. En met de taalfoudten zit het ook wel goet. Vertalers zijn een trots volkje heb ik me laten vertellen ;)

Ik zat me laatst trouwens echt giga te ergeren aan de NL ondertitels van The Social Network, echt een luie "vertaler" zeg, bah. Aflevering 9 van GoT was echt shocking trouwens.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

maximus79

Net aflevering 10 gezien. Holy shit dat einde was echt super......kippenvel.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2