Teufel System 5 THX Select

Started by Atmosphere, October 21, 2003, 22:23:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atmosphere

Vraagje: ik sta op het punt om een Teufel THX Select speaker set te kopen, (System 5)

maar ik zou ze graag eens willen beluisteren
Berlijn vind ik iets te ver....mijn vraag is dan ook
Heeft iemand in Nederland al deze set en zoja zou ik ze eens
mogen beluisteren?

chendy

Mocht je het aan durven... Gewoon bestellen en 1 maandje luisteren/genieten van de set. En anders niet goed = geld terug garantie bij Teufel.

Mvg, Chendy.
PCH A100 > Sony 40" Bravia 1080p >  5.1 set-up
powered by Johnny Walker

bulldog

Ik ken iemand hier in BelgiĆ«(ook een NLander) die de THX 8 in 7. 1 opstelling heeft(met de Uncle Doc sub  8)).
Waarschijnlijk ga ik een dezer(hopelijk eind deze of volgende week) eens luisteren...maar das waarschijnlijk te laat voor jou...
Nu ja, wat chendy zegt,klopt hoor...gewoon bestellen en bevallen ze niet(wat ik eigenlijk wel betwijfel),stuur je ze  terug(heb het net nog nagelezen in een van de brochures die ik hier heb liggen).
Financiƫel loop je geen enkel risico-alleen een zere rug misschien van het vele in en uitpakken ;D.
Arcam AVR850 ~ Rotel RMB-1575 ~ Zidoo X20 ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Kef R700/ RDM3 ~ Kef reference 200C ~ Klipsch RS-7 ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD~ NAD C658 ~ NAD C298 ~ Koeling: Aircom S8

Atmosphere

Alles terug sturen als het niet bevalt, doe je toch niet zo een twee drie....
Ik denk ook wel dat het best meevalt met de kwaliteit (ik heb heel wat verschillende test verslagen gelezen)

Maar deze speakers schijnen een nogal fel hoog te hebben, vandaar het moet natuurlijk niet te zijn.....

Wel een voordeel: als deze speakers achter een projectie scherm zet
klinkt het geluid in iedergeval niet dof!

dvd-fan

Als je goed hebt gelezen, zijn de verzendkosten in het buiten land bij terugsturen ook voor jou. Kan best een aardig bedrag zijn al die dozen.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

chendy

Het bedrag valt wel mee hoor. Gewoon via DHL of andere grote shipper is echt niet zo duur naar DE. Maar dat felle hoog...? Is misschien ook wat overdreven denk ik. Ik lees alleen maar goeds over Teufel. Misschien heeft het ermee te maken dat Teufel zelf online verkoopt? SVS doet hetzelfde en da's helemaal naar U$ terusturen, mocht het niet bevallen. ;)

Mvg, Chendy.
PCH A100 > Sony 40" Bravia 1080p >  5.1 set-up
powered by Johnny Walker