Specs van een oude stereo versterker?

Started by Rick, October 21, 2003, 21:22:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rick

Hallo,

Mijn vader heeft voor zijn werkkamer een paar 2dehandse boxen gekocht (bose901 VI), en kreeg hier een versterker bij. Ik heb ongeveer heel Internet afgezocht maar geen informatie er over gevonden.

Het gaat over de Philips 70FA950.

Ik zou graag willen weten als hier iemand een paar specs van heeft, Hij is waarschijnlijk rond de 9 a 10 jaar oud aldus de vorige eigenaar.

mvg,
Rick Peters

suyver

Volgens mij heb ik een FA950. Zal vanavond eens kijken of ik iets voor je kan vinden.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

suyver

#2
Ha, volgens mij is de FA950 gelijk aan de FA930 (welke ik heb) met als extratje een radiotuner.
Belangrijkste specs voor FA930/931:

  • Output power: DIN 1 kHz (D<=0.7%): 2x70 W (8 ohm). DIN 1 kHz (D<=0.7%): 2x80 W (6 ohm). IEC 581.6 1 kHz (D<=0.7%): 2x65 W (8 ohm). IEC 581.6 1 kHz (D<=0.7%): 2x75 W (6 ohm).
  • Musical power (1 kHz, 8 ohm): 2x185 W
  • THD <=0.009% at 85 W for 1 kHz
  • OK, hier heb ik geen zin meer in. Overtypen is te veel werk. Bijgevoegd een scan, hopelijk leesbaar.
EDIT: Plaatjes verw. i.v.m. web-space

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

suyver

O ja: reply even als je de file gekopieerd hebt / niet meer nodig hebt. Dan kan ik hem van mijn webserver verwijderen. Scheelt toch weer een halve Mb... ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Rick

harstike bedankt :)

Maar zou een van jullie nog weten waarin het grootste verschil zit tussen de 30 en de 50?

-Rick