SVS B4-Plus

Started by Starred, October 21, 2003, 21:08:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Starred


fronskyy


garmtz


patrick_vdb

Hi,

Ziet er idd erg indrukwekkend uit 8)

Maar zal het zwaartepunt niet te zeer liggen bij een zo hoog mogelijke SPL en een zo laag mogelijke frequentie? Misschien willen ze wel te zeer een statement maken en verliezen ze de geluidskwaliteit een beetje uit het oog? Let wel, dit is maar een gedachte ;)

Mvrgr

Patrick

TVG

die B4-Plus is gewoon een monstersub...hij blijkt ook heel muzikaal te zijn, muzikaler dan de cylinders..en nog schokkender 8)


ik weet dat ik rond kerstmis hoogstwaarschijnlijk 2x PB2-Plus sub ga bestellen...kwestie van wat diepere bas :P...volgens Tom van SVS moeten die 2 in mijn kamer 120 db @ 20 onvervormd kunnen weergeven 8)

garmtz

120 dB @ 20 Hz is leuk, maar hoe hard draai je normaal? Het zou betekenen dat je 4 dB boven referentieniveau zit (of op referentieniveau met de sub iets geboost). Ik denk dat weinig mensen zo hard draaien zonder de buren weg te jagen of doof te worden.

TVG

correct, ik draai helemaal niet zo hard
maar de muziek die ik draai is echt veeleisend, en opeens een driver die 'pop' doet is helemaal niet leuk...dus zo ben ik zeker dat alles mooi weergegeven wordt :)

tan1415

Een sub zonder compromis.
Hoe groot moet die sub wel niet zijn.  Het is gewoon een bundel van 4 normale cylindersubs.
Kijk eens hoe klein de woofer is!! Het is toch gewoon de woofer in de PC Plus subs?!?

Ik hoop dat iemand het in nederland wil kopen?
Wil best nog een powerbuy opzetten..inruil voor een luistersessie.