Boston Acoustics A25 inderdaad een fenomenale speaker???

Started by bellecoupe, April 7, 2011, 01:00:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

silverspider

Quote from: jon81 on May 12, 2011, 15:22:15
Ik heb een dealer gevonden in de buurt, maar als je op hun eigen site kijkt vind je weer helemaal niets terug over boston.

Ik heb bij de mediamarkt Middelburg een setje zien staan!

jon81

Quote from: silverspider on May 13, 2011, 19:43:09
Ik heb bij de mediamarkt Middelburg een setje zien staan!


Aha! Interessant, nu eerst nog de Kef's verkopen.  :)
LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

bellecoupe


KillaZ

Quote from: bellecoupe on May 22, 2011, 14:10:13
Heeft er reeds iemand de A26's beluisterd?


Nope, in Noord-Holland (Lees: Alkmaar, Haarlem en Purmerend) hebben de gebruikelijke zaken ze niet.

Ik ga Dinsdag langs van Ingen Hifi in Heemskerk om mijn receiver om te ruilen , mochten ze daar staan ga ik meteen luisteren. Stiekem wat cd'tjes meenemen.  ;) ;D
Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub

BuSpu

maar is het nou erg goed voor z'n geld of erg goed los van de prijs?

bellecoupe

Quote from: BuSpu on May 22, 2011, 22:41:11
maar is het nou erg goed voor z'n geld of erg goed los van de prijs?

Hij zou erg goed moeten zijn los van de prijs!

fastlex

Leuke winkel, heb veel van mijn spullen daar ook vandaan!
Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de A25's!

Zouden ze dicht bij de muur kunnen worden geplaatst, zeg aan een muurbeugel?
Bassreflex zit zeker aan de achterkant?

Quote from: KillaZ on May 22, 2011, 22:02:00
Nope, in Noord-Holland (Lees: Alkmaar, Haarlem en Purmerend) hebben de gebruikelijke zaken ze niet.

Ik ga Dinsdag langs van Ingen Hifi in Heemskerk om mijn receiver om te ruilen , mochten ze daar staan ga ik meteen luisteren. Stiekem wat cd'tjes meenemen.  ;) ;D
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

Pos

Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

BuSpu


johnhifi

Ik heb ze zojuist heel eventjes gehoord bij Poulissen in Roermond, geen serieuze luistersessie, meer van 'nu we er toch zijn' en ik had ze bijna ter plekke gekocht. Ik bedacht me net op tijd dat ik geen extra speakers nodig heb (heb er al teveel) maar ze klinken echt, echt goed.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Roger Black

Quote from: johnhifi on May 24, 2011, 15:55:38
Ik heb ze zojuist heel eventjes gehoord bij Poulissen in Roermond, geen serieuze luistersessie, meer van 'nu we er toch zijn' en ik had ze bijna ter plekke gekocht. Ik bedacht me net op tijd dat ik geen extra speakers nodig heb (heb er al teveel) maar ze klinken echt, echt goed.

Zoiets had ik ook  :)

KillaZ

Op welke versterker heb jij ze gehoord Roger?

Ik krijg zo'n gevoel dat mijn Marantz wat tekort gaat komen......
Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub

twani

Lijkt een succesverhaal te zijn, gek genoeg zeker niet als beste getest in het juni nummer van het duitse blad "audio", notabene tegenover goedkopere concurentie ook nog.....

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Heco Victa 301, 40 euro goedkoper, Teufel Ultima 20,    60 euro goedkoper maar ook net ever minder puntjes gehaald. De Hecootjes presteerde op punten gelijkwaardig maar zijn dus 40 euro goedkoper, mmmmh ik weet het niet hoor, vind de testen altijd leuk om te lezen maar er conclusies uit trekken ben ik niet zeker over......

Roger Black

Quote from: twani on May 25, 2011, 21:36:56
Lijkt een succesverhaal te zijn, gek genoeg zeker niet als beste getest in het juni nummer van het duitse blad "audio", notabene tegenover goedkopere concurentie ook nog.....

Daar heb ik niet zoveel mee. Ik heb deze speakers in mijn eigen set gehoord en vond ze verbluffend. That's it  :)

Roger Black

Quote from: KillaZ on May 25, 2011, 21:23:42
Op welke versterker heb jij ze gehoord Roger?

Ik krijg zo'n gevoel dat mijn Marantz wat tekort gaat komen......

Op m'n Emotiva eindversterkers... Vriend van me heeft ze ook op z'n Marantz KI Pearl Lite beluisterd maar bij mij kwamen ze beter uit de verf, kan overigens ook aan de ruimte liggen. De recentie op Hifi.nl (gaat dan wel over het grootste type) heeft het er over dat ze een versterker met veel power nodig hebben. Als je deze mogelijkheid hebt zou ik ze luisteren op je versterker, deze kan je natuurlijk meenemen naar de winkel. Welke Marantz heb je?

KillaZ

Quote from: Roger Black on May 26, 2011, 09:05:18
Op m'n Emotiva eindversterkers... Vriend van me heeft ze ook op z'n Marantz KI Pearl Lite beluisterd maar bij mij kwamen ze beter uit de verf, kan overigens ook aan de ruimte liggen. De recentie op Hifi.nl (gaat dan wel over het grootste type) heeft het er over dat ze een versterker met veel power nodig hebben. Als je deze mogelijkheid hebt zou ik ze luisteren op je versterker, deze kan je natuurlijk meenemen naar de winkel. Welke Marantz heb je?

Daar hebben ze een sig voor he  ;) ;D

Zonder dollen, de 50 watt die het dingetje er uit pompt op 8 ohm is meer dan zat voor mijn Dali's.
Voor de A25.....tja ik weet het niet, nadeel is dat hij geen pre outs heeft en ik serieus moet gaan zagen wil ik een grotere zwaardere receiver er in krijgen.

Heb nu een mail gestuurd naar hificorner (sponsortje! hehe) of ik bij speakers ook gebruik mag maken van de 14 dagen afkoelingsperiode.
Zo ja, dan staan er volgende week een paar hier te spelen, mocht ik ze wat vinden, gaan de Dali's er uit.

Ik kan helaas geen eindversterker nemen (bijvoorbeeld jou emotiva) omdat ik geen ruimte en geen pre outs heb op de marantz.
Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub

Roger Black

Quote from: KillaZ on May 26, 2011, 11:47:30
Daar hebben ze een sig voor he  ;) ;D

Zonder dollen, de 50 watt die het dingetje er uit pompt op 8 ohm is meer dan zat voor mijn Dali's.
Voor de A25.....tja ik weet het niet, nadeel is dat hij geen pre outs heeft en ik serieus moet gaan zagen wil ik een grotere zwaardere receiver er in krijgen.

Heb nu een mail gestuurd naar hificorner (sponsortje! hehe) of ik bij speakers ook gebruik mag maken van de 14 dagen afkoelingsperiode.
Zo ja, dan staan er volgende week een paar hier te spelen, mocht ik ze wat vinden, gaan de Dali's er uit.

Ik kan helaas geen eindversterker nemen (bijvoorbeeld jou emotiva) omdat ik geen ruimte en geen pre outs heb op de marantz.

Zou mooi zijn, hou ons op de hoogte!  :)

fastlex

Hoe was je luistersessie dan bij van Ingen?


Quote from: KillaZ on May 25, 2011, 21:23:42
Op welke versterker heb jij ze gehoord Roger?

Ik krijg zo'n gevoel dat mijn Marantz wat tekort gaat komen......
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

KillaZ

Quote from: fastlex on May 26, 2011, 14:09:25
Hoe was je luistersessie dan bij van Ingen?



Niet, van Ingen kan, net zoals HOBO alleen leveren en niet luisteren  :unhappy:

Dan maar op de gok bestellen, helaas nog niets gehoord van hificorner.


En besteld  ;D!
Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub

twani

Quote from: Roger Black on May 26, 2011, 09:02:49
Daar heb ik niet zoveel mee. Ik heb deze speakers in mijn eigen set gehoord en vond ze verbluffend. That's it  :)
De Hecootjes presteerde op punten gelijkwaardig maar zijn dus 40 euro goedkoper, mmmmh ik weet het niet hoor, vind de testen altijd leuk om te lezen maar er conclusies uit trekken ben ik niet zeker over......

Dan zeggen we eigenlijk hetzelfde ;)

millon

Ik zat aan de Boston A250 2weg vloerstaande speaker  te denken.
Zullen ze beter zijn dan mijn millon cobra!!!

Wie weet waar deze te beluisteren zijn?
In omgeving dordrecht.

review van de A-serie
http://www.digitaltrends.com/speaker-and-subwoofer-reviews/boston-acoustics-a-series-review/

twani

Waar een positief verhaal over één model uit de stal van een merk (eigenlijk zit dit merk in NL toch al heel lang in het verdomhoekje?) al niet toe kan leiden ;D Het hele modellengamma van het merk wordt opeens, als serieuze kandidaat ter vervanging van huidige speakers, doorgelicht. Dit toch terwijl het merk (volgens mij) de laatste jaren geheel en al onbesproken is geweest hier in NL.
Ach als de prijs/kwaliteits verhouding inderdaad zo goed is, is het ze van harte gegund, leuk toch 8)

KillaZ

Hehe wat een boef is die Corné toch:

Ik vroeg wat hun ervaring was met de NR1501 en de A25.....krijg ik dit antwoord terug  ;D.

QuoteBeste Leslie,

Wij hebben de NR1501 en de A25 al meerdere keren verkocht en dit is een goede combinatie.
Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub