Wilson Benesch Vector en Vertex uit de 'Geometry' serie

Started by garmtz, April 6, 2011, 15:13:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

En terecht! Prachtige speakers die opgaan in de muziek en volledig ten dienste staan van de rest van de keten.

Sebassie, boek een citytrip naar Gent en kom gerust eens langs  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

sebassie

Dank voor je aanbod JJ! Heel lang geleden, Gent. M'n jeugd in Kortrijk doorgebracht, dus toen kwam ik er vaker. Wie weet [emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Luxman LX-380 / Graham Audio LS6 / Aqua La Scala MkII Optologic / Aurender N100H / Rega RP8 / Benz Micro REF-S / Sternklang Ephemera

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

KraaijCheck

Leuk stuk over mijn set (o.a. De Wilson Benesch Vertex)
https://beterbeeldengeluid.nl/portfolio/wilson-benesch-en-devialet/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

KraaijCheck

Zag dat ik nog wat foto's beloofd had van de set die af was. Inmiddels alweer een hele tijd zéér content. De set blijft mij iedere dag verbazen en verwonderen! Love it.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

alexander2

Heel mooi heb zelf ook Arcs maar wat staan de front speakers bij jou naar binnen gericht? Heeft dat een reden?

KraaijCheck

#31
Quote from: alexander2 on September 15, 2018, 14:15:44
Heel mooi heb zelf ook Arcs maar wat staan de front speakers bij jou naar binnen gericht? Heeft dat een reden?

Vakkundig en met veel liefde geplaatst door Garmt. Zal afhankelijk zijn van de ruimte, akoustiek, afstand naar de luisterplek etc.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Sirius666

#34
Quote from: KraaijCheck on September 15, 2018, 14:23:54
Vakkundig en met veel liefde geplaatst door Garmt. Zal afhankelijk zijn van de ruimte, akoustiek, afstand naar de luisterplek etc.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het indraaien valt reuze mee zo te zien. Jouw luisterplek is waar de foto is genomen? Is muziek luisteren niet storend als je/iemand anders op de bank zit? Heeft de krappe plaatsing van de linkerspeaker geen invloed op de weergave?

Fraaie speakers, vind het een erg mooi merk.

KraaijCheck

#35
Foto is idd vanaf de luisterplek.
Nee plaatsing vd linker speaker heeft geen invloed. Als iemand op de bank zit ook niet, maar wel als die persoon naar voren leunt....maar dat leren we ze snel af [emoji6][emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kerkhoffd

Fraai zeg! Leuk te lezen dat Wilson Benesch goed combineert met Devialet. Welke Crystal Cable kabels heb je gekozen in je set? Zie ze niet terug in je 'handtekening'.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

twani

Mooie speakers, gezellige ruimte, fraaie set up.....

KraaijCheck

Quote from: Kerkhoffd on September 15, 2018, 20:06:22
Fraai zeg! Leuk te lezen dat Wilson Benesch goed combineert met Devialet. Welke Crystal Cable kabels heb je gekozen in je set? Zie ze niet terug in je 'handtekening'.

Het is de Crystal Cable Piccolo geworden. Zelden meegemaakt dat de speakerkabel zo'n match watch en een belachelijk groot verschil maakte tov andere kabels. Ineens klopte alles. Zelfs Garmt stond er volgens mij een beetje van versteld en dat zegt wel wat [emoji6].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

chansig

#39
Voor de gein zou je die tv eens kunnen afdekken. Links heb je al eens soort van demping van de eerste reflecties.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

alexander2

Quote from: KraaijCheck on September 15, 2018, 18:02:27
Foto is idd vanaf de luisterplek.
Nee plaatsing vd linker speaker heeft geen invloed. Als iemand op de bank zit ook niet, maar wel als die persoon naar voren leunt....maar dat leren we ze snel af [emoji6][emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik wist niet dat de foto vd luistersplek/sweetspot was genomen vandaar mijn reactie. :D

twani

Quote from: chansig on September 16, 2018, 08:55:35
Voor de gein zou je die tv eens kunnen afdekken. Links heb je al eens soort van demping van de eerste reflecties.

Gr. Hans

Zeg Hans, we willen niet allemaal zo'n Malle Pietje luisterruimte zoals jij op zolder hebt. :D

alexander2