Waarom

Started by dazzdax, March 30, 2011, 15:29:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

apogeefreak

Ik vond het het knapste hoe hij het hout en het metaal bewerkte tot ware kunstwerken. Soms vond ik het vervangen van condensatoren wat geneuzel en subjectief maar daar kun je een andere mening over hebben en ik weet niet of die stand houd  :alien:  Dat moet ieder zelf maar beoordelen. Vind wel dat je je bewust moet zijn van je standpunt ook als je het niet kunt onderbouwen. Dat kun je ook gewoon aangeven en er toch bij blijven. Ik heb zelf wel eens het idee dat je door zelfbouw een beetje van je ziel in je werk legt wat anderen ook misschien wel kunnen "horen"  :lookaround:
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

apogeefreak

#26
Zo. Na een lange tijd (meer dan een half jaar) kwam ik weer eens kijken. rest verwijderd.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

scrutinizer

#27
Quote from: apogeefreak on May 11, 2011, 05:51:29
Zo. Na een lange tijd (meer dan een half jaar) kwam ik weer eens kijken. rest verwijderd.

Mijns inziens deed je meer dan dat. ::)

Discussiƫren tot daar aan toe. DE manier van het inlepelen van JOUW mening, als een maat 44 in een kinderschoentje, is een andere ...... :notify:

Ik hoop dat je je plekje vind.

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Niet helemaal op de hoogte van de strubbelingen, maar al wapperend door de posts van Erik kan ik het alleen maar loei-jammer vinden dat (of je het nu met hem eens bent of niet)  zo`n forum grootheid zichzelf "verafscheid" van het forum  :'(