3d projectie met onze oude vertrouwde non 3d projectors mijn review.

Started by john2910, March 27, 2011, 19:20:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

john2910

Wow ik las op het avs forum dat het nu mogelijk is om met onze non 3d projectors 3d te bekijken.

Hiervoor nodig een VIP universal 3d converter.

De reacties zijn daar zeer positief.

Ik ben benieuwd of dit op mijn epson tw5000 goed werkt,als dit zo is dan  :popcorn:

LocoJ

Het klinkt allemaal veelbelovend, maar de output van het apparaat is jammergenoeg maximaal 720p en is niet te gebruiken met een LCD projector, alleen met een DLP. (correct me if I'm wrong) Dat zijn toch wel aardige minpunten helaas...
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

john2910

Quote from: LocoJ on March 27, 2011, 19:48:56
Het klinkt allemaal veelbelovend, maar de output van het apparaat is jammergenoeg maximaal 720p en is niet te gebruiken met een LCD projector, alleen met een DLP. (correct me if I'm wrong) Dat zijn toch wel aardige minpunten helaas...

Volgens mijn las ik op het internet dat de vip theater en de vip displayer op een lcd projector zijn te gebruiken.

Maar mischien heb ik het mis :-[


john2910


john2910


john2910

Ik heb de vip theatre maar besteld om eens te kijken hoe de 3d er op de epson tw5000 met het vip 3d apparaat eruit ziet. :popcorn:

Mocht het niet al te veel zijn kan ik altijd eventueel nog een 3d projector kopen.

Als hij binnen is zou ik mijn bevindingen hier wel laten weten. ;)

jantje112


john2910

Dat ligt eraan of u een dlp projector of een lcd heeft.

Plus waarvoor u het allemaal wilt gebruiken,

Hier meer info : www.3D-VIP.com

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

THX-UltraII

ik ben het ook aan het volgen op het AVS forum.

Ben benieuwd of de 'VIP 3D Theater' compatible is met een JVC HD750 en hoe het er dan uit komt te zien. 30Hz per oog en wat er overblijft van de toch al lage lumens van de HD750 lijkt me nou niet echt een mooi 3d plaatje geven.

LocoJ

Quote from: john2910 on March 29, 2011, 17:38:02
Ik heb de vip theatre maar besteld om eens te kijken hoe de 3d er op de epson tw5000 met het vip 3d apparaat eruit ziet. :popcorn:

Nice!!

Ben erg benieuwd naar je bevindingen!   :headbanging:
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

john2910

Quote from: LocoJ on March 30, 2011, 17:05:41
Nice!!

Ben erg benieuwd naar je bevindingen!   :headbanging:

Mijn bevindingen laat ik zeker weten ;)

hitsenbits

Ben ook zeer benieuwt want ik heb ook een Epson tw5000 Maar moet je dan ook weer een ander scherm (grijs hebben).
En wordt een gewone film omgezet naar 3d of moet je een 3d versie van de film hebben?.
William.

john2910

Quote from: hitsenbits on April  3, 2011, 11:52:44
Ben ook zeer benieuwt want ik heb ook een Epson tw5000 Maar moet je dan ook weer een ander scherm (grijs hebben).
En wordt een gewone film omgezet naar 3d of moet je een 3d versie van de film hebben?.
William.
Hallo,

Je moet wel een 3d film hebben.

HIJ ZET GEEN 2D NAAR 3D OM.

Een ander scherm is niet nodig,maar een hogere gain is met 3d altijd wat beter dacht ik.(meer licht voor 3d)

Maar we zullen zien of het iets is. ;)

hitsenbits

Nou laten we maar eens afwachten wat het is?ik heb een goed scherm denk ik wel.
William.

THX-UltraII

ik denk dat volgende week de eerste reviews met 1080p pjs wel gaan binnenvallen op het AVS forum. Ik jou het iig nauw in de gaten! Als het iets is gaat m n HD750 uit de verkoop!

john2910

Quote from: THX-ultraII on April  3, 2011, 14:03:38
ik denk dat volgende week de eerste reviews met 1080p pjs wel gaan binnenvallen op het AVS forum. Ik jou het iig nauw in de gaten! Als het iets is gaat m n HD750 uit de verkoop!

Ik wilde eerst ook mijn epson tw5000 verkopen voor een 3d projector,

Maar nu kijk ik eerst hoe dit me gaat bevallen ;)

Al wil ik toch wel een keer een jvc x3 aanschaffen. :)

hitsenbits

Quote from: john2910 on March 29, 2011, 17:38:02
Ik heb de vip theatre maar besteld om eens te kijken hoe de 3d er op de epson tw5000 met het vip 3d apparaat eruit ziet. :popcorn:

Mocht het niet al te veel zijn kan ik altijd eventueel nog een 3d projector kopen.

Als hij binnen is zou ik mijn bevindingen hier wel laten weten. ;)
Ik zie een prijs van ongeveer 5000 dollar!!?? klopt dat? dat vindt ik wel veel kan je ook wel een echte 3d tv kopen of projector??.
William.

john2910

Quote from: hitsenbits on April  3, 2011, 18:19:10
Ik zie een prijs van ongeveer 5000 dollar!!?? klopt dat? dat vindt ik wel veel kan je ook wel een echte 3d tv kopen of projector??.
William.

Hallo,

Nee dan had ik het niet besteld ;D

De duurste uitvoering is de 3D-Theatre: $499.00  ;)


hitsenbits

Ok, ik dacht al dan is het toch wel duur he,maar wat jij bestelt hebt ben ik erg benieuwt naar en meer denk ik hier wat dat allemaal inhoud,wat je nog nodig heb aan brillen enzo!!.
We horen er nog wel van denk ik??.
William.

john2910

Quote from: hitsenbits on April  3, 2011, 19:20:56
Ok, ik dacht al dan is het toch wel duur he,maar wat jij bestelt hebt ben ik erg benieuwt naar en meer denk ik hier wat dat allemaal inhoud,wat je nog nodig heb aan brillen enzo!!.
We horen er nog wel van denk ik??.
William.

Ik laat het hier zeker weten als ik de spullen in huis heb.

Kwa brillen heb je de emitter nodig met brillen van de vip.

Omdat ik een lcd projector heb en 60hz ondersteund,moet ik de brillen en emitter hebben om naar 60hz te schakelen.

Als je een dlp projector hebt kun je gewoon de dlp link brillen gebruiken dacht ik.

Deze vip brillen kunnen 60 en 120 hz aan.

hitsenbits

Nou ik wacht met smart hoe dit er uit zal zien hoe goed het is,ik heb nu mijn Epson tw5000 een paar maanden met een scherm van 2meter bij 112meter en dat kijkt geweldig goed!,ben benieuwt hoe dat dan via dit apparaat 3d kijken is als het heel goed is dan is natuurlijk de overweging om zoiets te kopen he.
Ben nog niet zo goed op de hoogte wat het 3d gebeuren aangaat wat er allemaal nog bij komt kijken wat brillen aangaat en wat dan nog meer,je heb ook verschillende vormen van 3d verschillende systemen toch?.
William.

hitsenbits

Wat van 3D systemen ondersteunt dit systeem eigelijk?, en zoals ik begrepen heb gaat de resolutie niet tot 1080P alleen tot 720P als dat zo is is dat wel jammer dan.
Ik weet eigelijk niet eens wat van 3d systemen er nu in de handel zijn,ik heb me nog niet echt verdiept daarin weet wel dat je half sbs hebt,daar had ik nu ook een film van.
William.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"