Par 'n Rar, repareren en uitpakken van complete folders/tree's

Started by jowi, March 27, 2011, 13:48:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jowi

Quote from: SillentWolf on March 28, 2011, 12:07:04
Waar word het anders in uitgepakt ? De hoofd folder wat je op kan geven om te laten scannen naar .rar en .par files ?
Je kunt laten scannen inclusief subfolders, normaal wordt alles uitgepakt IN de (sub)folder waar de download zelf staat.
Wil je het in de hoofdfolder dan geef je dus die hoofdfolder als monitor- EN als extract locatie.

Ronin79

Op die manier. Thx.

Die 2 opties laat ik maar leeg. Ik vind het prima als ze in een subfolder uitgepakt worden. Later gaan de files vaak
toch naar een andere locatie, externe schijf of HDX.

Hammer46

Altbinz daar kan je bijna alles naar je eigen hand zetten  ,en spotnet die "regelt" dit ook op een goede manier :worship:
Rotel
Rb-1080 / Rc-1070/ Rcd-1072/ Rt-1080 / Wharfedale Valdus 500/ Oehlbach NF1 / NF 214 / Canare 4S11


modde239

Quote from: Hammer46 on August  1, 2011, 06:45:36
Altbinz daar kan je bijna alles naar je eigen hand zetten  ,en spotnet die "regelt" dit ook op een goede manier :worship:

Bij mij gaf Altbinz de laatste tijden problemen, gebruik nu Sabnzb en dat werkt perfect....

jaco

Quote from: Bart_M on March 27, 2011, 19:31:45

Tevens werkt de tweak met de ramdrive niet meer.
Het is dat supersearch zo makkelijk werkt, anders was ik al lang overgestapt.
Dit zuigt inderdaad behoorlijk. Vooral als je een wat snelle verbinding hebt zijn die tijdelijke bestanden op de download disc helemaal niets. De dics blijft bezig, terwijl bij de oudere versies ik de ledjes even een seconde zie aangaan bij elke file.

bart_nl

Quote from: riwi on March 27, 2011, 22:14:13
Ook per download? Ik bedoel een aflevering van Chuck moet naar q:/serie/chuck/chuck_s4 en stargate moet naar p:/serie/stargate etc. Met winrar kan je per unpack natuurlijk een folder aanwijzen. newsbin pro pakt uit in dezelfde folder als de files staan.
late reactie natuurlijk, maar je kunt nbpro wel aangeven dat 'ie per nzb file en folder aanmaakt en dan doet 'ie ongeveer wat jij wilt? Hij pakt dan nog wel uit in de download folder maar die heeft dan al de naam van de nzb file.

jaco

Tool werkt prima.

Maar zit er nu een interne PAR en RAR in ?
Of wordt er je bestaande Quickpar en Winrar gebruikt ?