The Sweetspot

Started by Dirk, March 21, 2011, 16:09:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mitch--

wow beste ommezwaai?! Harbeth's weg?!?!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dirk

#1026
nope
MB Quart 720'en
ik zit in de beginfase van redelijke verbouwingswerken en ik begon me iets teveel zorgen te maken om de apparatuur en hoe sommigen daarmee omgaan, of beter gezegd hoe sommigen nergens op letten.
een "vakman" die eerder deze week z'n dossiertje niet echt zachthandig opensmeet bovenop m'n Harbeth was de druppel die voor mezelf de spreekwoordelijke emmer deed overlopen...dus de Harbeths, LP12, sub, Hexateq en nog wat zooi zijn nu veilig opgeslagen.
enkel de 818 + een oude Sony amp en deze set (die ik voor 35€ op de kop heb getikt) blijven nu in de woonkamer staan tot de werken voorbij zijn
het klinkt best ok voor wat het is en ik krijg niet elke keer een attack als hier iemand wat "minder voorzichtig" is met de spullen  ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dirk

ohja, de Hexateq is trouwens te koop, mocht iemand interesse hebben

ik open nog ff geen markttopic, maar hij mag al wel weg...want de vervanger komt er aan ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Mitch--

Quote from: Dynky on June 22, 2013, 18:04:43
ohja, de Hexateq is trouwens te koop, mocht iemand interesse hebben

ik open nog ff geen markttopic, maar hij mag al wel weg...want de vervanger komt er aan ;)

oehhh spannend! wat word het ?? ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dirk

dat hou ik nog even voor mezelf  :-X
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Peerless Monster

#1031
Quote from: Dynky on June 22, 2013, 18:04:43
ohja, de Hexateq is trouwens te koop, mocht iemand interesse hebben

ik open nog ff geen markttopic, maar hij mag al wel weg...want de vervanger komt er aan ;)

Wat zijn de specs en ook niet onbelangrijk:
De prijs? ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

katwax

Die hexateq kan ik zeker aanraden :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

twani

Quote from: Dynky on June 22, 2013, 17:50:04
nope
MB Quart 720'en
ik zit in de beginfase van redelijke verbouwingswerken en ik begon me iets teveel zorgen te maken om de apparatuur en hoe sommigen daarmee omgaan, of beter gezegd hoe sommigen nergens op letten.
een "vakman" die eerder deze week z'n dossiertje niet echt zachthandig opensmeet bovenop m'n Harbeth was de druppel die voor mezelf de spreekwoordelijke emmer deed overlopen...dus de Harbeths, LP12, sub, Hexateq en nog wat zooi zijn nu veilig opgeslagen.
enkel de 818 + een oude Sony amp en deze set (die ik voor 35€ op de kop heb getikt) blijven nu in de woonkamer staan tot de werken voorbij zijn
het klinkt best ok voor wat het is en ik krijg niet elke keer een attack als hier iemand wat "minder voorzichtig" is met de spullen  ;D
Bij mij in de tuin ligt al een aantal "lieden" begraven die het de afgelopen anderhalf jaar hebben gewaagd om té dicht in de buurt van de Harbeths te komen :P

Dirk

ik heb geen tuin, dus...  :D ...en over kelders zal ik maar niet beginnen
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Peerless Monster

#1036
Quote from: twani on June 23, 2013, 10:20:46
Bij mij in de tuin ligt al een aantal "lieden" begraven die het de afgelopen anderhalf jaar hebben gewaagd om té dicht in de buurt van de Harbeths te komen :P

Waarom? Zo duur zijn ze nu ook weer niet :P
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

tompj

Quote from: Peerless Monster on June 23, 2013, 11:25:54
Waarom? Zo duur zijn ze nu ook weer niet :P
En daar gaat het om natuurlijk.. :blink:
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Melody AN 300B Max
Bronnen: CD: AccuphaseDP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Musical Fidelity Nu Vista Vinyl phono pre, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

Peerless Monster

Harbeth eigenaar zeker.
Om antwoord te geven op je vraag: ja!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

tompj

Quote from: Peerless Monster on June 23, 2013, 11:46:37
Harbeth eigenaar zeker.
Om antwoord te geven op je vraag: ja!
Ik stelde geen vraag hoor.... ;)
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Melody AN 300B Max
Bronnen: CD: AccuphaseDP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Musical Fidelity Nu Vista Vinyl phono pre, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

Peerless Monster

Quote from: tompj on June 23, 2013, 11:53:12
Ik stelde geen vraag hoor.... ;)

;D nee, maar ik las het wel zo ;).
Tuurlijk gaat het daar niet om.
Maar je deed mijn grapje een beetje teniet met je opmerking...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

tompj

Quote from: Peerless Monster on June 23, 2013, 12:17:34
;D nee, maar ik las het wel zo ;).
Tuurlijk gaat het daar niet om.
Maar je deed mijn grapje een beetje teniet met je opmerking...
Sorry....te serieus bezig vanochtend ;)
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Melody AN 300B Max
Bronnen: CD: AccuphaseDP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Musical Fidelity Nu Vista Vinyl phono pre, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

Peerless Monster

Quote from: tompj on June 23, 2013, 12:21:53
Sorry....te serieus bezig vanochtend ;)

Geeft niet ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Bas Akkerman

Quote from: Dynky on June 23, 2013, 10:23:54
ik heb geen tuin, dus...  :D ...en over kelders zal ik maar niet beginnen
Cremeren kan ook prima hoor! :angel:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on June 24, 2013, 10:00:14
Cremeren kan ook prima hoor! :angel:
Het is nog niet bepaald barbecueweer :D

AbZ

#1045
Begin nu te begrijpen waar die enorme kastenwand bij Dynky voor dient.


twani

Quote from: AbZ on June 24, 2013, 11:55:06
Begin nu te begrijpen waar die enorme kastenwand bij Dynky voor dient.


:laugh: tja moet je ook maar niet met je tengels aan het kostbare Harbeth fineer zitten :D


Dirk

vandaag maar eens de speaker set voor de keuken geprepareerd. ;D
een tijdje geleden een setje RCF Ayra Six op de kop getikt, maar die zijn dus niet in het wit te krijgen (de hele keuken is wit), dus dan maar eens voor het eerst een plasti-dip kuurtje geprobeerd...en het resultaat bevalt me prima.
goed genoeg voor een keukensetje in ieder geval. ;)

btw ; de laagdriver was al wit  :D

op dit moment is de 2e aan de beurt



Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

AbZ