ftd alternatief

Started by eduard, March 17, 2011, 18:57:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackshadow

Ik gebruik sinds een aantal dagen spotnet. Hij bevalt me zeer goed, alleen werkt dit programma erg langzaam op mijn netbook. Ik heb een dualcore atom 1.6ghz en 1gb sdram. Wat zijn jullie bevindingen qua snelheid van dit programma?

Toni71

Bij mij is het ook vaak traag....

i2600k op 4.6 ghz....

Ligt aan spotnet.

M.v.g.Tony

Tinuz97

Quote from: blackshadow on April  4, 2011, 17:56:18
Ik gebruik sinds een aantal dagen spotnet. Hij bevalt me zeer goed, alleen werkt dit programma erg langzaam op mijn netbook. Ik heb een dualcore atom 1.6ghz en 1gb sdram. Wat zijn jullie bevindingen qua snelheid van dit programma?

Spotlite nemen, bloedsnel

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

morca

iets langer als FTD vanouds maar het draait verder wel goed hoor,geen problemen mee alleen de reactie,s duren wat langer voordat ze geladen zijn

jowi

Quote from: mansm on April  4, 2011, 16:33:02
spotnet heeft zelf alle data over hou het in elkaar zit vrijgegeven.
Interessant. Linkje?

morca

Quote from: jowi on April  4, 2011, 19:15:26
Interessant. Linkje?
Jowi:Draxiz de maker van spotnet zit op tweakers,zou daar even kijken denk dat je het zo vind als het vrij is gegeven
De rest ;D:voor een intressante en makkelijke site zou ik even op binaries4all kijken daar staat ook een fijn alternatief

jowi

Nou zou toch erg blij zijn met een linkje naar het juiste topic/item, er staan er nog al wat, en het spotnet topic zelf is 130 pagina's lang, tegen de tijd dat ik dat doorgekeken heb...

mansm

Quote from: jowi on April  4, 2011, 19:15:26
Interessant. Linkje?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34786367#34786367

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34788923#34788923
ook source word dus uitgedeeld.

maar ik ga ook niet die 120 pages doorlezen, maar idd de specs zijn niet volledig vrji gegeven, maar scheelt niet veel...

Kjelt

#33
Hmmm spotnet crashed nu bij mijn nieuwe newserver, database overflow. :(
Is me met FTD nooit overkomen. Ga maar eens googelen voor een oplossing.

mijkie

weer een verse ftd variant gesignaleerd , www.spotplanet.org , gaat beter dan de rest (mijn korte ervaring)

mijkie
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

morca

Quote from: mijkie on April 26, 2011, 22:23:37
weer een verse ftd variant gesignaleerd , www.spotplanet.org , gaat beter dan de rest (mijn korte ervaring)

mijkie
Is de onlineversie van spotnet,andere mensen maar dezelfde database, zonder spotnet loopt deze ook nog leeg,geen spotoptie aanwezig

blackshadow

Offtopic: is er ook een plugin voor spotnetlite te verkrijgen dat hij automatisch de bestandsnaam gaat zoeken in binsearch.info bijvoorbeeld?

Ik ben de laatste tijd veel aan het copy-pasten :(

Kjelt

Quote from: blackshadow on May  3, 2011, 11:03:16
Offtopic: is er ook een plugin voor spotnetlite te verkrijgen dat hij automatisch de bestandsnaam gaat zoeken in binsearch.info bijvoorbeeld?
Ik ben de laatste tijd veel aan het copy-pasten :(
Herken het probleem  :( ik mis ook die watchdog applicatie die automatisch op bepaalde termen zocht

Tinuz97

Quote from: blackshadow on May  3, 2011, 11:03:16
Offtopic: is er ook een plugin voor spotnetlite te verkrijgen dat hij automatisch de bestandsnaam gaat zoeken in binsearch.info bijvoorbeeld?

Ik ben de laatste tijd veel aan het copy-pasten :(

Ja, google maar op nzb plugin spotlite

blackshadow

Quote from: Tinuz97 on May  3, 2011, 12:09:46
Ja, google maar op nzb plugin spotlite

Ik ga vanavond even checken, benieuwd!

trouwkeverhuren


Kjelt

Quote from: trouwkeverhuren on August 11, 2011, 14:12:19
Voor alle film fanaten:
http://www.nzbmovieseeker.com/
:clapping:
Zoo hey dat is nog eens ftd in het kwadraat, hoe lang gaan ze daar mee weg komen?  :o

Ejorne

Inderdaad een leuk aangeklede 'nzbfinder'.

Hoe lang ze ermee weg kunnen gaan komen is lastig te beantwoorden. Voor zover ik weet is na het uiteenvallen van ftd nog geen van de vele website, die daar o.a. in het gevolg van zijn gekomen, uit de lucht gehaald. Brein heeft misschien een (volgens henzelf) leuek slag geslagen door ftd uit de lucht te halen. Maar de overgrote groep heeft zich elders genesteld en de kleinere afstammelingen kunnen in potentie misschien weer zo groot worden als ftd in de topdagen.

Dus al met al heeft de actie van Brein volgens mij de schare usenet gebruikers alleen maar groter gemaakt...  :-X

Erik

Nou ben ik niet mee eens. Er wordt nou zoveel rotzooi, met ww beschermde files en virussen aangemeld via een spotnet dat mijn lol er al grotendeels af is omdat er geen moderatie is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ejorne

#44
Quote from: Erik on August 11, 2011, 16:21:22
Nou ben ik niet mee eens. Er wordt nou zoveel rotzooi, met ww beschermde files en virussen aangemeld via een spotnet dat mijn lol er al grotendeels af is omdat er geen moderatie is.


Dat is een bijkomend nadeel. Maar zo vaak loop ik daar niet tegenaan. (nog helemaal niet tot nu toe eigenlijk, maar ik hoor er wel meer over)
Verder heb ik niet de indruk dat ik nu minder kan vinden dan toen ftd nog in de lucht was.
Maar begrijp me niet verkeerd he, ik vind het jammer dat ftd er niet meer is...

En een programma als die van Jowi is natuurlijk ook erg mooi. Ik weet niet of de aanleiding voor jowi het verdwijnen van ftd is maar zulk soort programma's hebben volgens mij ook een leuke toekomst.

Robert T

Quote from: trouwkeverhuren on August 11, 2011, 14:12:19
Voor alle film fanaten:

http://www.nzbmovieseeker.com/

:clapping:

:headbanging: handig!

Overigens zoek ik meestal gewoon ff via www.binsearch.info 9 vd 10 dingen zijn redelijk snel te vinden... voor de rest spotnet maar ik sluit me aan bij de andere mensen.. het is geen FTD, helaas...
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

modde239

Naast Spotnet gebruik ik ook wel eens FTDWorld:

http://www.ftdworld.net/

trouwkeverhuren

NZBmovieseeker werkt altijd zeer handig, vaak kijk ik daar of ik nog een film niet ken! ENkun je daar ook meteen een trailer kijken!
Dus gebruik het ook meer om gewoon een willekeurige film te zoeken!