Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

erik s.

Quote from: Jumping Jack on June 17, 2013, 09:02:57
Ik had daar inderdaad iets over gelezen op het ps-audio forum maar toen was het nog niet duidelijk of er ook een europese versie zou komen. Het zou te maken hebben met de geringe hoogte van de base en de grotere europese connectoren...

Dan wordt het ding natuurlijk op slag een stuk minder interessant maar toch bedankt voor het aanbod Erik!
ik zall nog overleg voeren met Guy, de importeur. ik verwacht een combo met passende netsnoeren.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Jumping Jack

Nog een paar foto's, omdat het kan...


Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Quote from: Jumping Jack on June  1, 2013, 08:38:39
Vanwege de trafobrom van de Nap, volgens Garmtz door DC in de netstroom. En het is nog eens een isolatieplatform ook (al wordt het nipt om de vpi er op te plaatsen). En ik vind het ook gewoon een interessant ding...
Tegen die DC kan je een offset killer gebruiken.  Die zijn er van AH! (sic) en ook van PS Audio maar er zullen wel meer merken zijn.  Heb ook een keer een DIY schema hier op het forum gezet maar ben dit kwijt.  Als die 'power base' dat niet heeft heb je er sowieso niets aan tegen de trafobrom.

Jumping Jack

De NAP (en dus ook de trafo-brom) zijn al de deur uit Abz  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Quote from: Jumping Jack on June 22, 2013, 15:04:38
De NAP (en dus ook de trafo-brom) zijn al de deur uit Abz  ;).
Ok  :thumbs-up:  Nu de SU nog!  :headbanging:

Jumping Jack

Die bromt niet dus die blijft  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Quote from: Jumping Jack on June 22, 2013, 15:09:52
Die bromt niet dus die blijft  ;D.
Als je 'm wegdoet bromt ie toch ook niet?  :blink:

Kingpin

Laatste foto is erg mooi!
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

raindog

Ik zie dat je er Quadraspire voetjes onder hebt staan. Merk je verschil met/zonder deze voetjes?
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Jumping Jack

Quote from: Kingpin on June 22, 2013, 17:42:14
Laatste foto is erg mooi!

Het is een zwart-wit met enkel het goud van het element in kleur...

Quote from: raindog on June 22, 2013, 18:14:54
Ik zie dat je er Quadraspire voetjes onder hebt staan. Merk je verschil met/zonder deze voetjes?

Ja, ik kan makkelijker afstoffen onder de SU  ;). Het klinkt iets strakker, wat beter afgetekend maar het verschil (als het er al echt is) is marginaal...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Blijft mooie draaitafel (en mooie foto idd).

Ooit nog iets anders met de Lehmann vergeleken?

Jumping Jack

Nee, behalve met de pro-ject tubebox die ik voordien had. De Lehmann was een gokje (zoals ik wel eens vaker pleeg te doen. Het ontbreekt me aan tijd / zin / geduld om veel te vergelijken en experimenteren).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Quote from: Jumping Jack on June 23, 2013, 21:12:32
Nee, behalve met de pro-ject tubebox die ik voordien had. De Lehmann was een gokje (zoals ik wel eens vaker pleeg te doen. Het ontbreekt me aan tijd / zin / geduld om veel te vergelijken en experimenteren).
Er wordt wel meer gegokt maar menigeen blijft minder rustig onder de uitkomst   :laugh:

Misschien heb je talent, voor gokken en/of tevredenheid  :thumbs-up:

Jumping Jack

Combinatie van beiden  ;D.

Ondertussen stijgt de spanning voor de eerste meet & greet! Het is toch wat eng om iets wat je zelf goed vind, bloot te stellen aan het oordeel van anderen (met meer ervaring en mss een andere kijk op de zaken)... Maar dat het gezellig gaat worden, daar twijfel ik niet aan!

Henk & Bas: neem zeker ook wat van jullie "referentie" materiaal mee, dat kan op cd, vinyl of USB, maakt niet uit.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on June 25, 2013, 12:00:16
Combinatie van beiden  ;D.

Ondertussen stijgt de spanning voor de eerste meet & greet! Het is toch wat eng om iets wat je zelf goed vind, bloot te stellen aan het oordeel van anderen (met meer ervaring en mss een andere kijk op de zaken)... Maar dat het gezellig gaat worden, daar twijfel ik niet aan!

Henk & Bas: neem zeker ook wat van jullie "referentie" materiaal mee, dat kan op cd, vinyl of USB, maakt niet uit.

Zullen we zeker doen.

Het was al heel aardig om te constateren dat Bas en ik een geheel verschillende voorkeur hebben voor hoe de set moet klinken: welke sfeer, mate van weergave van details, weergave van laag, etc. Opmerkelijk was dat met die verschillende voorkeuren in het achterhoofd we exact - maar dan ook exact - tot een zelfde oordeel kwamen over een Dac die bij mij te logeren was.

We gaan er een leuke dag van maken Nick, met naar ik hoop weer vele impulsen voor heerlijke muziek.

Groet,

Henk

AbZ

Wordt vast leuk!  Heb de indruk dat JJ het prima voor elkaar heeft qua set
en een benijdenswaardige collectie vinyl aan het opbouwen is  :music:

Bas Akkerman

Quote from: Jumping Jack on June 25, 2013, 12:00:16
Combinatie van beiden  ;D.

Ondertussen stijgt de spanning voor de eerste meet & greet! Het is toch wat eng om iets wat je zelf goed vind, bloot te stellen aan het oordeel van anderen (met meer ervaring en mss een andere kijk op de zaken)... Maar dat het gezellig gaat worden, daar twijfel ik niet aan!

Henk & Bas: neem zeker ook wat van jullie "referentie" materiaal mee, dat kan op cd, vinyl of USB, maakt niet uit.
Nergens voor nodig! Het wordt gewoon een leuke dag met muziekliefhebbers.
Net als Henk zal ik jou gaan verblijden met mijn "referentiemateriaal". ;)

Quote from: Onder013 on June 25, 2013, 12:09:14
Zullen we zeker doen.

Het was al heel aardig om te constateren dat Bas en ik een geheel verschillende voorkeur hebben voor hoe de set moet klinken: welke sfeer, mate van weergave van details, weergave van laag, etc. Opmerkelijk was dat met die verschillende voorkeuren in het achterhoofd we exact - maar dan ook exact - tot een zelfde oordeel kwamen over een Dac die bij mij te logeren was.

We gaan er een leuke dag van maken Nick, met naar ik hoop weer vele impulsen voor heerlijke muziek.

Groet,

Henk
Dat was inderdaad precies hetzelfde hoe we dat vonden klinken. Frappant! Een mooi bewijs van het verschil tussen eigenschappen en smaak.

Quote from: AbZ on June 25, 2013, 12:31:54
Wordt vast leuk!  Heb de indruk dat JJ het prima voor elkaar heeft qua set
en een benijdenswaardige collectie vinyl aan het opbouwen is  :music:
Volgens mij ook. Zijn posts in 'Welke muziek luister je vandaag?' maken me erg nieuwsgierig. Dat wordt slaapzakken meenemen... ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

 ;D slaapzakken hoeven niet, er staat nog een dubbel bed in één van de kinderkamers. Moet je het wel delen met Henk...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Quote from: Jumping Jack on June 25, 2013, 13:31:38
;D slaapzakken hoeven niet, er staat nog een dubbel bed in één van de kinderkamers. Moet je het wel delen met Henk...
Prima maar dat zet dat svp niet in de gedetailleerde review  :crazy:

Deleted Member 2

#1144
Quote from: Jumping Jack on June 25, 2013, 13:31:38
;D slaapzakken hoeven niet, er staat nog een dubbel bed in één van de kinderkamers. Moet je het wel delen met Henk...

Hoe breed dat bed ook is, zal er weinig plaats zijn voor Bas. Bovendien als je het geluidsniveau zou weten dat ik 's-nachts produceer: men zou het horen galmen 'tussen de torens van Brugge en Gent' (entre les tours de Bruge et Gand). ;D

AbZ


Deleted Member 2


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs


Jumping Jack

Geen probleem, het is donderdag toch in het nederlandstalige landsdeel te doen  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs