Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

Jumping Jack and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Ik heb ze via via bij de groothandel gekocht, maar zoek eens een dealer van Deltalight bij jou in de buurt  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

of SLV Lighting   (mooi aanbod met ook wat nette kopieën van oa Delta Light, aan betaalbare prijzen ;))
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Joris1971


Jumping Jack

Hij wordt er volgende maand 3, en z'n zus Elise is nu 4,5 maanden (die is er tijdens jouw pauze bij gekomen  ;))
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Joris1971

Quote from: Jumping Jack on April 27, 2013, 18:41:29
Hij wordt er volgende maand 3, en z'n zus Elise is nu 4,5 maanden (die is er tijdens jouw pauze bij gekomen  ;))

Oh vandaar die box nog in de kamer voor Elise..

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Joris1971

Ik zal straks ook weer blij zijn als dat onding de kamer uit kan.

Jumping Jack

Alweer een maand zonder activiteit in mijn topic  :o. Maar bij deze: normaal komt er ergens eind deze week een nieuw speeltje om mee te experimenteren  :pompom:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Martin!!!

Quote from: Jumping Jack on May 26, 2013, 21:21:35
Alweer een maand zonder activiteit in mijn topic  :o. Maar bij deze: normaal komt er ergens eind deze week een nieuw speeltje om mee te experimenteren  :pompom:.

Toch geen NAP250.2 zeker?

Ben benieuwd wat het je gaat brengen!  :thumbs-up:
mainly British stuff

YamahaRXV

Quote from: Jumping Jack on May 26, 2013, 21:21:35
Alweer een maand zonder activiteit in mijn topic  :o. Maar bij deze: normaal komt er ergens eind deze week een nieuw speeltje om mee te experimenteren  :pompom:.

Interessant Nick, ga je bi-ampen of de Superuniti als voorversterker/streamer/dac inzetten ?

Ben ook zeer benieuwd naar je komende ervaringen... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


twani

Quote from: YamahaRXV on May 26, 2013, 22:55:58
Interessant Nick, ga je bi-ampen of de Superuniti als voorversterker/streamer/dac inzetten ?

Ben ook zeer benieuwd naar je komende ervaringen... ;)
En ga je dan horizontaal of verticaal biampen. Toevallig ging het hier weer uitgebreid over in een van de laatste nummers van "Stereo" . . Compleet met voorbeelden van gevallen waar het goed uitvalt maar ook voorbeelden waar het helemaal mis gaat, elektrisch zelfs geloof ik. Iets met fasedraaiingen geloof ik, te moeilijk voor mij om te begrijpen iig......

Garmt is er ook niet zo van geloof ik...

Jumping Jack

Quote from: Martin!!! on May 26, 2013, 21:25:50
Toch geen NAP250.2 zeker?

Ben benieuwd wat het je gaat brengen!  :thumbs-up:

Zou het?  8)

Quote from: YamahaRXV on May 26, 2013, 22:55:58
Interessant Nick, ga je bi-ampen of de Superuniti als voorversterker/streamer/dac inzetten ?

Ben ook zeer benieuwd naar je komende ervaringen... ;)

Het is de bedoeling om beide te proberen, kost weinig moeite want de Ocos-speakerkabel is er op voorzien aangezien ik al bi-ampte met de Roksan Caspians...

Quote from: twani on May 26, 2013, 23:08:15
En ga je dan horizontaal of verticaal biampen. Toevallig ging het hier weer uitgebreid over in een van de laatste nummers van "Stereo" . . Compleet met voorbeelden van gevallen waar het goed uitvalt maar ook voorbeelden waar het helemaal mis gaat, elektrisch zelfs geloof ik. Iets met fasedraaiingen geloof ik, te moeilijk voor mij om te begrijpen iig......

Garmt is er ook niet zo van geloof ik...

Horizontaal, want de versterkers zijn niet 100% gelijk. Ik heb er positieve ervaringen mee, zie de Roksan Caspians, maar ik kan de NAP ook gewoon als eindversterker inzetten... En brengt het geen verbetering, dan gaat hij in de verkoop.

Garmt is inderdaad geen voorstander, maar volgens hem zal het inschakelen van de NAP als eindversterker wel een zekere verbetering brengen (mag ook wel, de NAP kost nieuw evenveel als de SU).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Net een telefoontje gekregen van mijn vrouw: er werd een grote doos afgeleverd met 'Naim', wat zou dat toch kunnen zijn?  :D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz


Jumping Jack

 ;D dat zegt mijn zoontje ook als ie de zon ziet schijnen (om mij vervolgens de oren van mijn kop te zagen om hem te duwen op de schommel. Wil je op de schommel Garmt?)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on May 28, 2013, 12:46:07
;D dat zegt mijn zoontje ook als ie de zon ziet schijnen (om mij vervolgens de oren van mijn kop te zagen om hem te duwen op de schommel. Wil je op de schommel Garmt?)

Je hebt wel wat anders te doen dan Garmt op de schommel te zetten: hop in de automobiel, naar huis en kijk wat er in die grote doos zit ;D

Jumping Jack

Eerst nog wat werk verzetten Henk, die arresten gaan zichzelf niet schrijven...  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

#1068
Quote from: Jumping Jack on May 28, 2013, 13:16:50
Eerst nog wat werk verzetten Henk, die arresten gaan zichzelf niet schrijven...  ;)
Och, de bureaucratie gaat toch altijd voort;)

-V-

Naim met fact 8 is mooi  O0
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

Jumping Jack

Quote from: -V- on May 28, 2013, 16:49:44
Naim met fact 8 is mooi  O0

Klopt, en nu zelfs nog met een beetje méér Naim: de NAP250.2 is toegekomen! Koud uit de doos, geïnstalleerd als eindversterker met de interne versterking van de SU uitgeschakeld. Het is nog te vroeg voor een klankmatige beoordeling, eerst maar een beetje op temperatuur laten komen en lekker luisteren  :coffee:.


Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

ziet er niet verkeerd uit!  :headbanging:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Martin!!!

Dat ziet er gelikt uit, veel plezier ermee  :thumbs-up:
mainly British stuff

paaj

Mooi! En nog zeker ruimte voor twee meer :p
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

garmtz

Quote from: Jumping Jack on May 28, 2013, 20:06:38
Klopt, en nu zelfs nog met een beetje méér Naim: de NAP250.2 is toegekomen! Koud uit de doos, geïnstalleerd als eindversterker met de interne versterking van de SU uitgeschakeld. Het is nog te vroeg voor een klankmatige beoordeling, eerst maar een beetje op temperatuur laten komen en lekker luisteren  :coffee:.




Ziet er tof uit! Alsof het altijd al zo hoorde... :)