Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JCL

Quote from: Jumping Jack on February 12, 2013, 18:28:34
De jongste is een meisje JCL  ;). Net twee maanden geworden...

Ai! En dan nu al RS virus. Bij mijn neefje vonden ze hem al jong, deze is dus nog een klap jonger. Sterkte de komende tijd!

YamahaRXV

Sterkte met de kleine, Nick  ;)   Dat het maar snel weer de goede kant op mag gaan.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

mainly British stuff

Jumping Jack

Gisterenavond mocht Elise al terug naar huis  :pompom:. Haar zuurstofwaarden waren goed dus er was geen reden om ze nog langer in het ziekenhuis te houden. Nu nog 3x per dag aan de aerosol met cortisone (Pulmicort)... Zoals ik al zei: het is een taaie tante!  :inlove:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979

Quote from: Jumping Jack on February 14, 2013, 09:13:40
Gisterenavond mocht Elise al terug naar huis  :pompom:. Haar zuurstofwaarden waren goed dus er was geen reden om ze nog langer in het ziekenhuis te houden. Nu nog 3x per dag aan de aerosol met cortisone (Pulmicort)... Zoals ik al zei: het is een taaie tante!  :inlove:

Goed nieuws  :pompom:

Ja het is zeker een taaie tante  ;D

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on February 14, 2013, 09:13:40
Gisterenavond mocht Elise al terug naar huis  :pompom:. Haar zuurstofwaarden waren goed dus er was geen reden om ze nog langer in het ziekenhuis te houden. Nu nog 3x per dag aan de aerosol met cortisone (Pulmicort)... Zoals ik al zei: het is een taaie tante!  :inlove:

Als je als Belgische geboren bent is het je maar beter geraden om taai te zijn...... ;D

Goed te horen dat het haar en dus ook jullie goed gaat. :thumbs-up:

Groet,

Henk

Bas Akkerman

Goed nieuws! Niets fijner dan je kindje weer "gewoon" bij je in huis te hebben.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LeonArdusS

Hoi Nick,
Lees net dat je kleine meissie in het ziekenhuis heeft gelegen. Balen man, dat RS virus moet je niet onderschatten. Jeremy zou heel wat jaren terug uit het ziekenhuis worden ontslagen na een opname van 3 weken, was op de kamer naast hem het rs ontdekt en moest hij blijven, 1 week in quarantaine :crazy:
Heel zielig...die kids zo te zien.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

Dag Leon,

Het is inderdaad een venijnig beestje maar gelukkig is het een taaie tante en had ze wat reserves (ze is behoorlijk groot en flink). Ze is ondertussen terug de 'oude'  ;).

Haar broer heeft het ook gehad toen hij jonger was, met als resultaat 2 longontstekingen (1x dubbel) en wat bronchitis...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani


LeonArdusS

Quote from: Jumping Jack on February 24, 2013, 20:02:35
Dag Leon,

Het is inderdaad een venijnig beestje maar gelukkig is het een taaie tante en had ze wat reserves (ze is behoorlijk groot en flink). Ze is ondertussen terug de 'oude'  ;).

Haar broer heeft het ook gehad toen hij jonger was, met als resultaat 2 longontstekingen (1x dubbel) en wat bronchitis...

Pfff... Blijven toch altijd spannende momenten.
In Rotterdam noemen ze het RS trouwens het Rotterdams Snotvirus.
Fijne avond,
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

Ik heb gisteren de SanDisk Sansa Clip+ ontvangen (gekocht op Amazon.de, met voorsprong de scherpste prijs, net geen €40 betaald voor de 8Gb versie).

Eerste indrukken tot dusver:
+ geluidskwaliteit is erg goed te noemen (zeker als ik de Shure SRH 840 gebruik, wat dan natuurlijk wel afbreuk doet aan de compactheid), standaardoortjes heb ik nog niet geprobeerd maar verwacht ik ook niet veel van, ik gebruik in-ears van Sony die ik al lange tijd heb liggen...
+ erg compact
+ Flac!
+ uitbreidbaar geheugen (tot 32Gb!)
+ plug and play als massa-opslag

- klein schermpje

Ik heb er de rockbox-software op geïnstalleerd maar ben niet zo onder de indruk, vooral omdat de menu's te druk worden en amper nog leesbaar zijn op het kleine schermpje...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Nicklazzz

Dacht in eerste instantie dat ik jou set nog niet gezien had tot ik je begin post met de cm1's zag dan herkende ik het meteen ;D . Op toch wel korte tijd heel wat veranderd. Mooie set en vooral mooie inrichting, al neem ik aan dat de vrouw des huizes dit voor haar rekening heeft genomen? Voor surround volstaat mijn 600serie maar als in de volgende woonst de plaatst het toelaat komt er toch een stereo set bij.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Jumping Jack

Ela ela, ik heb ook smaak hoor  ;D. We zitten beide gelukkig op dezelfde golflengte qua interieur...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Vrijdag een leuk pakketje ontvangen van Peter van HifiSupply!

- Banaanstekkers van CA Electronics, om de Naca5 kabel eens af te werken (in afwachting van het solderen van de naimpluggen, hetgeen mijn soldeerboutje niet trekt).
De Naca5 heeft een paar dagen in de set gehangen maar ondertussen speel ik weer met de Ocos. Ik vind die laatste net wat aangenamer en verfijnder (en handzamer, wat is die Nac een kl*te kabel zeg  :-X)...

- De Kimber Hero's die tussen de draaitafel, de phonopré en de SU zaten zijn nu vervangen door Chord Cobra 3 VEE, waaronder een DIN-RCA kabel van phonopré naar SU... Ik heb de indruk dat het geheel wat luchtiger klinkt en er is meer diepte aanwezig.

- En tot slot nog een Canare digitale interlink van 4m BNC-RCA om de tv digitaal te verbinden met de SU. Nu kan ik de draadloze hoofdtelefoon (die dus op de digital out van de SU zit) ook gebruiken om tv te kijken...

Met dank aan Peter voor de, andermaal, uitstekende service  :worship:.

Voor de set-on-the-go is maandag de Fiio E6 hoofdtelefoonversterker toegekomen om de SansaClip wat bij te staan! Twee kleine toestelletjes, maar een heel volwassen klank.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Streamz

Die NAC A5 is idd een drama om te gebruiken. Echt veel te stug.

Maar als je nu weer terug bent gegaan naar OCOS, waarom wil de NAC A5 dan nog termineren?

Jumping Jack

#1016
Ik had de pluggen besteld om de kabel, die ik nog liggen had, eens te testen in afwachting van het solderen van de naim-pluggen... Ik heb de pluggen liggen, en heb iemand die het kan doen dus het is weinig moeite om de kabel af te werken en als back-up te houden...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

De Chords zijn ondertussen aardig ingespeeld en doen het meer dan voortreffelijk!

En gisteren te horen gekregen dat ik vanaf 1 april vast benoemd word  :pompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Quote from: Jumping Jack on March 28, 2013, 08:29:17
De Chords zijn ondertussen aardig ingespeeld en doen het meer dan voortreffelijk!

En gisteren te horen gekregen dat ik vanaf 1 april vast benoemd word  :pompom:
Gefeliciteerd man! Jij zal met een heerlijk gevoel Pasen in gaan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Nu maar hopen dat het geen april-grap was  :crazy:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Quote from: Jumping Jack on March 28, 2013, 08:29:17
De Chords zijn ondertussen aardig ingespeeld en doen het meer dan voortreffelijk!

En gisteren te horen gekregen dat ik vanaf 1 april vast benoemd word  :pompom:

De Paus is toch 2 weken terug al benoemd ?

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jumping Jack

hmm, dus toch een aprilgrap?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979


clockwork

Gefeliciteerd! Dat is in deze tijd zeker goed nieuws...  :pompom:

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on March 28, 2013, 08:29:17
De Chords zijn ondertussen aardig ingespeeld en doen het meer dan voortreffelijk!

En gisteren te horen gekregen dat ik vanaf 1 april vast benoemd word  :pompom:

Van harte. Het lijkt me een leuke professie. Jij ook zo te zien.