Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

Quote from: Bas Akkerman on February  5, 2013, 22:00:03
Goed om te weten. Dat, wanneer ik in de trein zit, ik tussen Antwerpen en Brussel niet uit het raam moet tuffen.
je mag tegenwoordig al blij zijn als je trein tussen Brussel en Antwerpen rijdt  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jumping Jack

Merelbeke ligt trouwens niet op de lijn Antwerpen - brussel maar Gent - Brussel  ;).

En zo'n lama heeft geen uitgesproken smaak, het is de saus die het hem doet!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Quote from: Dynky on February  5, 2013, 22:04:12
je mag tegenwoordig al blij zijn als je trein tussen Brussel en Antwerpen rijdt  ;)
Heb vanwege de sneeuw een keer een gecancelde trein gehad
zodat ik uiteindelijk toch maar het vliegtuig heb gepakt  :wacko:

Jumping Jack

Naar de UK?

Treinen zijn een ramp. Ik heb mijn (gratis) abonnement van mijn werkgever teruggegeven. Ik sta liever met mijn eigen wagen in de file, stapeltje cd's naast me...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ


Bas Akkerman

Quote from: Dynky on February  5, 2013, 22:04:12
je mag tegenwoordig al blij zijn als je trein tussen Brussel en Antwerpen rijdt  ;)
Weet jij überhaupt hoe een trein er van binnen uitziet?  :withstupid: :laugh:

Quote from: Jumping Jack on February  5, 2013, 22:10:50
Merelbeke ligt trouwens niet op de lijn Antwerpen - brussel maar Gent - Brussel  ;).

En zo'n lama heeft geen uitgesproken smaak, het is de saus die het hem doet!
God, moet ik nog de saus meenemen ook. Nog een voorkeur? Dan overgiet ik me ermee, kan het alvast lekker intrekken.
Hey Merelbeke. Daar woont volgens mij een mede-forumlid.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

#982
Quote from: Dynky on February  5, 2013, 22:16:39
enkel een Thalys  :D
Dat bedoel ik! :P Geen sardienenblik met overeenkomstige lucht dus. Lucky basterd. Ach, dat ding heeft er lange tijd voor gezorgd dat ik mijn sport kon beoefenen. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben erg blij dat ik met Henk mee kan rijden donderdag.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Pff, sinds gisteren komt er geen geluid meer uit de tv (Philips 42pes00001). Hij heeft dit al eens gehad in 2011 en is toen gerepareerd geweest, maar nu doet ie het dus terug... Gelukkig heb ik er bij aankoop (in 2009) extra garantie bijgekocht (vijf jaar)... De leverancier zou binnen de 48u contact opnemen om een afspraak te maken. Ik ben eens benieuwd wat die gaat voorstellen...  :nopompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Dat is balen. Hopelijk gaan ze niet moeilijk doen en krijg je een nieuwe. Maar het zal een reparatie worden denk ik.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Nou, gisterenavond deed ie het dus wel weer  :crazy:. Maar ik laat hem toch maar even nakijken nu er nog garantie op is...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Martin!!!

Quote from: Jumping Jack on February  8, 2013, 09:55:28
Nou, gisterenavond deed ie het dus wel weer  :crazy:. Maar ik laat hem toch maar even nakijken nu er nog garantie op is...

Doet ie het nog steeds?
mainly British stuff

Jumping Jack

Yep. De leverancier heeft nog geen contact opgenomen, zal wss pas maandag gebeuren... Rare tv  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Martin!!!

Quote from: Jumping Jack on February  9, 2013, 19:28:56
Yep. De leverancier heeft nog geen contact opgenomen, zal wss pas maandag gebeuren... Rare tv  ;D.

Rare tv, Hollands hé, wel wat minder van de leverancier   :(
mainly British stuff

Jumping Jack

Nou, de leverancier zou binnen de 48u contact opnemen maar nu is het natuurlijk weekend  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Quote from: Jumping Jack on December 14, 2012, 13:29:09
Oorontstekingen zijn hier ook populair, tot Viktor buisjes heeft gekregen. Maar de specialiteit van het huis zijn luchtweginfecties, en liefst hevige zoals longontstekingen, bronchitis, RSV...


En hup, de jongste heeft er ook van... Dubbele longontsteking én rsv... minstens twee dagen ziekenhuisopname...  :nopompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on February 12, 2013, 11:22:51
En hup, de jongste heeft er ook van... Dubbele longontsteking én rsv... minstens twee dagen ziekenhuisopname...  :nopompom:

Jee, dat kleintje. Sterkte!

Graphtuner

Quote from: Jumping Jack on February 12, 2013, 11:22:51
En hup, de jongste heeft er ook van... Dubbele longontsteking én rsv... minstens twee dagen ziekenhuisopname...  :nopompom:

how, klinkt stevig... lastige tijden dus...

Hier ook terug lastig, ons kleinste wil al 2 weken amper slapen (en wij dus ook niet), oorontsteking, keelontsteking, polliep tegen het trommelvlies, koorts.... da meiske heeft hier ook al wa anti biotica verwerkt maar wil niet echt helpen :(
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

lynch1979

Ik vind dat zo zielig als ze zo klein zijn, heel veel sterkte en beterschap.
Hopelijk is ze snel weer de oude.

Jumping Jack

Het is een taaie, dus komt wel weer goed hoor. Bedankt!

@Dries: dat het maar rap terug zomer is é....
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

JCL

Quote from: Jumping Jack on February 12, 2013, 11:22:51
En hup, de jongste heeft er ook van... Dubbele longontsteking én rsv... minstens twee dagen ziekenhuisopname...  :nopompom:

Mijn neefje heeft ook RS gehad in december. Is gisteren weer mee in het ziekenhuis opgenomen, gaat als maar niet echt goed over. Helemaal afgetopt met snot die kleine smurf. Hopen dat het snel beter gaat, zoals alle kleintjes van 6 maanden is het zo'n lief levendig mannetje. Hoop dat je zoontje snel weer beter is :)

Jumping Jack

De jongste is een meisje JCL  ;). Net twee maanden geworden...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs