Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Quote from: Graphtuner on December 14, 2012, 13:16:52
geen kleine kindjes zonder krampjes man... en na de krampjes komen de oorontstekingen... alvast ten huize graphtuner toch :)

Die transrotor is een mooie speler op eerste zicht, maar ben blijkbaar al te laat!

Oorontstekingen zijn hier ook populair, tot Viktor buisjes heeft gekregen. Maar de specialiteit van het huis zijn luchtweginfecties, en liefst hevige zoals longontstekingen, bronchitis, RSV...

Wat betreft die transrotor, heb je idd de kaas van je brood laten eten. Kan ook moeilijk anders met al die Hollanders hier  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

onze kinderen hebben ook alletwee buisjes...
Fons heeft er sindsdien nog 2 gehad...
Elodie heeft buisjes sinds 3 weken.... en ze heeft weeral 3 ontstekingen gehad... :unhappy:

Maar verder gaat het wel goed  ;D
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Nog maar even een fotootje van de laatste aanwinst (ditmaal niet mijn dochter, maar de Sennheiser rs220  ;)):

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Martin!!!

Quote from: Jumping Jack on December 17, 2012, 20:58:16
Nog maar even een fotootje van de laatste aanwinst (ditmaal niet mijn dochter, maar de Sennheiser rs220  ;)):



En als de RS220 in gebruik is heeft hij zelfs NAIMse groene lichtjes  :thumbs-up:
mainly British stuff

Jumping Jack

Quote from: Martin!!! on December 17, 2012, 21:57:43
En als de RS220 in gebruik is heeft hij zelfs NAIMse groene lichtjes  :thumbs-up:

Haha, klopt! En als je online bent, heb je zelfs zo'n lichtje naast je naam! Naim is overal...  :alien:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

voor ieder een gelukkig, gezond en voorspoedig 2013 gewenst!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Ook voor jou en je jonge gezin een prachtig Nieuwjaar Nick. Geniet er van!

Groet,

Henk

LeonArdusS

Beste wensen Nick met veel voorspoed en geluk en....uiteraard een goede gezondheid.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Bas Akkerman

Jij en je gezin ook al het goede voor 2013 en natuurlijk laaaaang erna. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Nick, een zeer mooi, voorspoedig, gezond 2013 toegewenst voor jou en je gezin !

Groeten,

Jan
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Al het goede voor jou en je gezin in 2013 (en alle andere jaren die nog komen)
mainly British stuff

Deleted Member 2

Hoi Nick,

Ik heb in de afgelopen tijd mijn analoge set aardig geupgrade met de michell Gyro/Orbe en vorige week is daar een SME 309 op gezet ter vervanging van de 3009SIII. In de arm zit de AT OC9. Al jaren speel ik met de phono pre Musical Fidelity X-Lpsv3 met supplementaire voeding X-PSU.
Zo langzamerhand begin ik me te orienteren op een vervangende phono pre. Niet omdat ik ontevreden ben over de sound, maar meer om het eens te horen of het beter kan.
Zo kwam ik op een aantal pre's zoals de Trichord Dino, Icon, Vacuum State JLTi en uiteraard ook lehmann.
De decade kan ik voor een redelijk bedrag aanschaffen en ga binnenkort eens luisteren in een andere dan mijn set wat deze doet.
Kan jij aangeven wat het karakter is van de Decade? Zou je deze subiet weer aanschaffen? Of toch voor een andere pre kiezen? Ken je toevallig behalve de decade de pre's die ik noemde?

Ik stel je oordeel zeer op prijs en groet,

Henk

AbZ

Trichord Dino Mk2 met de 'plus' PSU heb ik wel voor je.  Zit zelf wel eens over iets anders te denken (geen aanleiding voor maar gewoon sporadische onrust) dus laat maar weten als je interesse hebt.

Deleted Member 2

Quote from: AbZ on January 16, 2013, 14:08:38
Trichord Dino Mk2 met de 'plus' PSU heb ik wel voor je.  Zit zelf wel eens over iets anders te denken (geen aanleiding voor maar gewoon sporadische onrust) dus laat maar weten als je interesse hebt.

Dank voor je aanbod. Houd ik zeker in beraad.

Groet,

Henk

frank2

Ik speel met een Harmony Design V9 versie 2. Je zou als je bij mij bent je huidige pre phono kunnen vergelijken. Ik vind deze Harmony tov de Belles ingebouwde phonotrap rustiger en meer uitgewogen. Misschien heb je er iets aan. Ik weet dat Karel er nog 1 heeft staan.... Maar misschien zijn deze phono voortrappen van minder nivo dan de jouwe?
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Jumping Jack

Oef Henk, moeilijke vraag man. Ik zou niet goed weten hoe ik het karakter van de Decade moet beschrijven en heb weinig ervaring met andere pré's... maar ik zou hem zo weer aanschaffen als de prijs goed is! In mijn set klinkt ie erg goed, maar ik kan niet genoeg afleiden wat het aandeel van de phonopré daarin is wegens geen vergelijk  ;). De match met de OC9 is volgens mij zeker geen verkeerde.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Martin!!!

mainly British stuff

Pinohelmond

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Jumping Jack

Bedankt. Het is eigenlijk best wel confronterend zo'n overzicht en dan heb ik nog niets van kabel-toestanden vermeld (en zal ik ook niet doen, ik koester mijn nachtrust  ;D)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

kathos

Openingspost even doorgelezen, er is best wel veel veranderd bij je in die 3-4 jaar! Prachtige set (en woonkamer) heb je, geniet ervan!  8)
Marantz PM11S3 - Marantz SR7007
B&W CM10 - B&W CM9 rear surround - B&W CM1 surround - B&W ASW610 - Shure SRH1840
Chord 2Qute DAC - Denon DA-300USB DAC - Marantz UD5007 - Chord Epic twin cables + jumpers - VOVOX textura power distributor - VOVOX textura power cord - Furutech Alpha 3 FI-25R / FI-E35R - Soundcare Superspikes - Van Den Hul D 102 III

Lion of Judah

Ja, inderdaad een erg mooie set. Zou PMC graag een keer willen horen icm Naim.
Spendor A5, REL T7i, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Rega P6.

Jumping Jack

 Altijd welkom bredren  O0 (geen rasta smiley, dan maar een afro)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

raindog

Nieuwe openingspost gelezen, mooi verhaal. De uiteindelijke set is van hoog niveau en prachtig om te zien. Niks maar aan doen  :headbanging:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on January 16, 2013, 15:03:21
Oef Henk, moeilijke vraag man. Ik zou niet goed weten hoe ik het karakter van de Decade moet beschrijven en heb weinig ervaring met andere pré's... maar ik zou hem zo weer aanschaffen als de prijs goed is! In mijn set klinkt ie erg goed, maar ik kan niet genoeg afleiden wat het aandeel van de phonopré daarin is wegens geen vergelijk  ;). De match met de OC9 is volgens mij zeker geen verkeerde.

Ik weet dat het een lastige vraag is. En toch maakt een phono pre veel uit voor de klank van de draaitafel. De  phono pre die eventueel de MF XLPS gaat vervangen zal de spreekwoordelijke analoge klank moeten brengen.
Ik houd van een pittig en gedetailleerd geluid en goede plaatsing en 3D geluid. Het digitale deel van mijn set realiseert die wens tot volle tevredenheid.

Het analoge onderdeel zal wat meer laid-back zijn zonder verlies van detail. De sax van Ben Webster laat zoiets bijvoorbeeld heel goed horen. De warme klank van zijn sax met daarbij al die kleine bijgeluidjes....Heerlijk.

De Lehmann decade staat bij mij op de shortlist. Dank voor je reactie.

Groet,

Henk

Jumping Jack

Mooie beschrijving  :thumbs-up:. Ik denk dat de Lehmann daar wel aan voldoet. Je mag die van mij altijd eens lenen, maar ik zit nogal uit de buurt natuurlijk...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs