Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AbZ


Marino

Gefeliciteerd, geniet ervan!
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

YamahaRXV

Nick, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter  :clapping:
Verder nog zeer veel mooie momenten toegewenst met de kleine en natuurlijk ook de broodnodige rust die je vrouw en jij zeker nodig zullen hebben  ;) :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Bedankt voor alle gelukwensen!   :thumbs-up:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Nog twee om het af te leren  :inlove::


Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Martin!!!

Gefeliciteerd Nick, vandaar je belangstelling voor RS 220  :bigsmile:
mainly British stuff

twani

Ontzettend van harte gefeliciteerd Nick (en vrouw).  :pompom:  wat een lief "knoepeltje" riep "mijn Monique" daarstraks al bij het aanschouwen van alweer een "Nickeriaans" wonderproduct ;D

Theo en Monique.

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on December 11, 2012, 13:05:35
Nog twee om het af te leren  :inlove::




Dit is toch veel mooier dan een HRX!? ;D

Jumping Jack

Quote from: Martin!!! on December 11, 2012, 22:13:36
Gefeliciteerd Nick, vandaar je belangstelling voor RS 220  :bigsmile:

Yep, pure noodzaak  ;). Ik heb er trouwens eentje in bestelling staan  :music:.

Quote from: twani on December 11, 2012, 22:27:50
Ontzettend van harte gefeliciteerd Nick (en vrouw).  :pompom:  wat een lief "knoepeltje" riep "mijn Monique" daarstraks al bij het aanschouwen van alweer een "Nickeriaans" wonderproduct ;D

Theo en Monique.

:D. Het is leuk om te zien dat ze, ondanks de verschillen, toch erg veel op haar broer lijkt: het neusje, de onderlip, de lange wimpers...

Quote from: Onder013 on December 11, 2012, 22:29:02
Dit is toch veel mooier dan een HRX!? ;D

Dat is een absoluut feit Henk. Daar kan geen enkele platenspeler aan tippen en hopelijk tipt zij later niet aan mijn platenspeler, als je begrijpt wat ik bedoel  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Quote from: Dynky on December 11, 2012, 20:39:18
Congratz  :clapping: ...& enjoy ! ;)

Bedankt! Voorlopig kunnen we er echt van genieten, haar broer was in zijn eerste vier maanden een moeilijk gevalletje dus hopelijk blijft ze zo rustig als ze nu is...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Ik mis allen het rompertje met de tekst "I love the HT Forum" ;D

Jackol

Gefeliciteerd he, met deze prachtige aanwinst!!!  :thumbs-up:

Graphtuner

zie dit nu pas  :blush:

dikke proficiat man!!
Prachtige naam... stond op mijn persoonlijk verlanglijstje trouwens, maar mijn vrouw was het niet met me eens... jullie blijkbaar wel  :pompom:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

WickedGame

Gefeliciteerd met de komst van een nieuw familielid!  :pompom: :pompom: :pompom:

Jumping Jack

Bedankt mannen! Sinds vandaag is iedereen weer thuis en sinds vandaag heeft ze ook last van krampjes  :nopompom:...

@Graphtuner: heb je deze al gezien: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=128976.msg2316898;topicseen#msg2316898?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Sinds vandaag ook een Sennheiser rs220 in huis  :music:. Geen geklooi meer met een verlengkabel, behalve dan om vinyl te luisteren met hoofdtelefoon. De rs220 is namelijk digitaal aangesloten op de SuperUniti en geeft enkel de digitale bronnen door...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on December 13, 2012, 20:14:46
Sinds vandaag ook een Sennheiser rs220 in huis  :music:. Geen geklooi meer met een verlengkabel, behalve dan om vinyl te luisteren met hoofdtelefoon. De rs220 is namelijk digitaal aangesloten op de SuperUniti en geeft enkel de digitale bronnen door...

alweer gefeliciteerd met een aanwinst ;D

Je kan de rs220 toch ook aansluiten op een analoge bron? Hoewel de kwaliteit wat minder zou zijn dan van een digitale aansluiting, is het - lijkt mij - de moeite waard om het eens te proberen.

Veel plezier van deze hoofdtelefoon en ben zeer benieuwd naar je ervaringen.

Groet,


Henk

Jumping Jack

Klopt, maar dan moet je hem ook weer laten doorlussen naar de versterker en dat lijkt me geen ideale situatie...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on December 13, 2012, 20:31:57
Klopt, maar dan moet je hem ook weer laten doorlussen naar de versterker en dat lijkt me geen ideale situatie...

verderfelijk als je zo bijvoorbeeld je draaitafel moet aansluiten. Helaas

Graphtuner

Quote from: Jumping Jack on December 13, 2012, 20:11:32
Bedankt mannen! Sinds vandaag is iedereen weer thuis en sinds vandaag heeft ze ook last van krampjes  :nopompom:...

@Graphtuner: heb je deze al gezien: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=128976.msg2316898;topicseen#msg2316898?

geen kleine kindjes zonder krampjes man... en na de krampjes komen de oorontstekingen... alvast ten huize graphtuner toch :)

Die transrotor is een mooie speler op eerste zicht, maar ben blijkbaar al te laat!
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

frank2

Quote from: Jumping Jack on December 11, 2012, 13:05:35
Nog twee om het af te leren  :inlove::




wat een lekker hummelke, gefeliciteerd man
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

bmateijsen

Deze helemaal gemist! Leuk Nick! Gefeliciteerd!!

Jumping Jack

 :D
Quote from: frank2 on December 14, 2012, 13:21:16
wat een lekker hummelke, gefeliciteerd man

Quote from: bmateijsen on December 14, 2012, 13:22:25
Deze helemaal gemist! Leuk Nick! Gefeliciteerd!!

Bedankt! Het blijft het mooiste wat er is...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs