Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Quote from: chansig on August 29, 2012, 13:20:19
Om de welles/niets discussie nog wat te voeden ? Ik meende dat jij er een beetje klaar mee was ?

Gr Hans

Hans, hij bedoelde het ironisch hoor  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

Oke......tsja ironie is moeilijk te peilen via het geschreven woord.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jumping Jack

Dat is zeker zo, maar hij heeft het nadien zelf ook zo aangeven (nadat Twani hard in de verdediging was gegaan  :))
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

chansig

 :D

Oeps.....niet verder gelezen..Foutje bedankt. Nutteloze post dus. Excuus.

Mooie set...(snel on topic dan maar :D)

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Quote from: Jumping Jack on August 29, 2012, 13:30:14
Dat is zeker zo, maar hij heeft het nadien zelf ook zo aangeven (nadat Twani hard in de verdediging was gegaan  :))
Jaah, das géén makkelijke jongen die Twani ;D

YamahaRXV

Quote from: twani on August 29, 2012, 17:47:14
Jaah, das géén makkelijke jongen die Twani ;D

Streng, maar rechtvaardig !  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Graphtuner

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Het kan soms snel gaan: mijn speakers worden vanavond al opgehaald! Nu nog even bekijken wanneer ik de fact's kan ophalen want het is een eind rijden!..
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

wow!
heb je ze ingeruild dan? Ik ging er u anders wel 100 euro voor geven hoor   ;D
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Nee, verkocht via marktplaats. Ga je mee de fact's halen? Bijna 3u enkele rit...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

hangt sterk van mijn agenda af... laat me weten waar precies en wanneer, als het kan sponsor ik je misschien de diesel nog ;-)
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

LeonArdusS

Quote from: Jumping Jack on August 30, 2012, 12:52:07
Nee, verkocht via marktplaats. Ga je mee de fact's halen? Bijna 3u enkele rit...

Jeetje Nick, dat heb je snel voorelkaar. Proficiat. Heb je de fact's ook second life gekocht?
Zie namelijk weinig PMC op MP of andere tweedehands sites.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

#737
Je ziet ze inderdaad zelden tweedehands voorbijkomen, vandaar wss dat die van mij zo snel verkocht zijn (en voor een mooie prijs).

De fact's zijn gloednieuw, in graphit poplar, een soort donkergrijs - zwart.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Ik zal dus even op de hoofdtelefoon aangewezen zijn...   :music:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeonArdusS

Quote from: Jumping Jack on August 30, 2012, 13:20:06
Je ziet ze inderdaad zelden tweedehands voorbijkomen, vandaar wss dat die van mij zo snel verkocht zijn (en voor een mooie prijs).

De fact's zijn gloednieuw en komen rechtstreeks van bij de importeur, eigenlijk net zoals het met de huidige is gegaan maar dan met de nieuwe (Nederlandse) importeur.... Normaal verkoopt die niet aan particulieren maar ik had gemaild met de vraag of er ergens demo-sets of tweedehandse fact's te vinden waren. En heel toevallig had hij net een set staan die even bij een dealer hadden gestaan maar nooit waren gebruikt (er waren blijkbaar problemen met die dealer ofzo).

Het is een set in graphit poplar, een soort donkergrijs - zwart.

Jij hebt ook werkelijk iedere keer mazzel met PMC. Goed man, ik ga dat ook maar eens op die manier doen denk ik.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jackol

Hee, mooi man, straks nog iemand met Fact's, ik heb ze ook in poplar graphite.
Heb je wel de Fact8 of ben je voor de monitor versie gegaan?

Mazzel dat je ze hebt kunnen krijgen, je ziet ze inderdaad niet vaak voorbij komen.

Benieuwd wat je er van gaat vinden, ben er zelf nog steeds erg blij mee en de combinatie met Naim is best lekker.

Jumping Jack

Hey Jackol,

Het is idd de fact.8. De 3 wordt niet altijd even goed bevonden en ziet er ook wat vreemd uit imho...

Het is zeker mazzel, de juiste mail op het juiste moment naar de juiste persoon  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Streamz

Voorzichtige vraag: heb je de fact8 wel van te voren op Naim beluisterd?


twani

Jeeeeeez Nick, alweer gefeliciteerd dan maar weer, "drukke baas" ;D

YamahaRXV

Gefeliciteerd Nick met de nieuwe (en zeer mooie) aanwinst en goed dat jij PMC hier op het forum nog blijft vertegenwoordigen, anders wordt het straks helemaal een Harbeth forum  ;) ;D
Maarre, dat is wel erg snel gegaan zeg..... :o

Ben heel benieuwd hoe de combi Fact 8 - Superuniti het gaat doen, en zal het eigenlijk zelf in ''real life'' wel eens willen horen  ;)

De nederlandse importeur van PMC is overigens een zeer fijne en prettige partij om mee te communiceren, niet alleen als dealer maar ook als klant.
Zij hebben mij (en de dealer) erg snel geholpen door te zorgen dat ik mijn hoogglans zwarte PMC ''24'' zeer snel in huis had; iets wat door vele PMC dealers als onmogelijk werd geacht  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ahummmm.....  Jumping Jack is the Naim, in Fact.....

Jumping Jack

Ja Jan, ik had nogal impulsief een mailtje gestuurd met het idee 'een nee heb je, een ja kun je krijgen'. En het antwoord op die mail was onverhoopt positief, dus moest ik wel handelen  ;D.

Nu ga ik wel even de broekriem wat aanhalen hoor want de herfst nadert en mijn geldboom begint zijn bladeren te verliezen...

We moeten toch eens wat concreet gaan afspreken, alleen weet ik echt niet wanneer dat zal kunnen. Met een huwelijk en een tweede kleine die er zit aan te komen (begin december) is de agenda behoorlijk goed gevuld...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

Gefeli met de nieuwe aankoop, strakke actie van je hoor :headbanging:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

LeonArdusS

Ik ga morgen maar eens even naar Zwaard, luisteren naar PMC en zien wat hij nog voor inruil zou geven voor mijn CM6.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

Quote from: Xander32 on August 30, 2012, 19:58:19
Gefeli met de nieuwe aankoop, strakke actie van je hoor :headbanging:.

Bedankt! De speakers zijn net de deur uit, nog lekker wat muziek geluisterd met de koper. Zaterdag ga ik de fact's ophalen, tot dan wacht enkel de leegte en de stilte  :nopompom:

Quote from: LeonArdusS on August 30, 2012, 20:02:59
Ik ga morgen maar eens even naar Zwaard, luisteren naar PMC en zien wat hij nog voor inruil zou geven voor mijn CM6.


Haha, heb ik je warm gemaakt Leon  :clapping:. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden! Hou er rekening mee dat particuliere verkoop vaak meer opbrengt dan inruil.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs