Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bas Akkerman

Quote from: Jumping Jack on June 17, 2012, 22:44:16
(...)
Mijn harmonic tech kabels staan in de markt, en nog eventjes met 10% korting. Fantastische kabels die nieuw behoorlijk wat centen kosten!
Als ik ook maar iets meer geld had gehad, had ik de interlinks nog wel in mijn HT-setup willen proberen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Het ziet er naar uit dat ze er nog wel even staan Bas, dus wie weet  ;)

Net terug van de gynaecoloog en het ziet er naar uit dat het een dochtertje zal worden!  :pompom: :clapping:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Quote from: Jumping Jack on June 18, 2012, 11:38:52


Net terug van de gynaecoloog en het ziet er naar uit dat het een dochtertje zal worden!  :pompom: :clapping:

Als ik mij niet vergis dan is ''het plaatje'' compleet zo Nick ?  ;) ;D
Gefeliciteerd  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

#628
Quote from: Jumping Jack on June 18, 2012, 11:38:52
Het ziet er naar uit dat ze er nog wel even staan Bas, dus wie weet  ;)

Net terug van de gynaecoloog en het ziet er naar uit dat het een dochtertje zal worden!  :pompom: :clapping:
Gefeliciteerd  :pompom:

De mijne is nu net 7 weken ... erg leuk hoor.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Jumping Jack

Quote from: YamahaRXV on June 18, 2012, 12:07:24
Als ik mij niet vergis dan is ''het plaatje'' compleet zo Nick ?  ;) ;D
Gefeliciteerd  :pompom:

Yep, van elke soort eentje  ;)

Quote from: Kingpin on June 18, 2012, 13:28:16
Gefeliciteerd  :pompom:

De mijne is nu net 7 weken ... erg leuk hoor.

Ik kijk er naar uit (althans naar bepaalde aspecten  ;D)!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Poldo

Bevalt de SuperUniti nog?

Heb je trouwens de Naim nog vergeleken met bijvoorbeeld een Bryston? Bryston - PMC is in de UK een veelgebruikte combo omdat PMC Bryston importeert en de speakers met Bryston versterkers worden afgesteld.

Ik heb de combinatie nog nooit gehoord maar ben daar wel benieuwd naar.

Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

Jumping Jack

De SU bevalt heel erg goed! Het was de bedoeling om de Naim te vergelijken met de B100SST van Bryston maar die wou tijdens de luistersessie niet starten   ;D. Het was een teken.

En de SU is natuurlijk zoveel meer dan een versterker, wat in mijn set heel goed uitkomt (esthetisch)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Lekker aan het genieten met de hoofdtelefoon. De SU doet het ook op dat vlak voortreffelijk!  :inlove:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on June 23, 2012, 21:16:08
Lekker aan het genieten met de hoofdtelefoon. De SU doet het ook op dat vlak voortreffelijk!  :inlove:

Luister je ook naar vinyl via de hoofdtelefoon? Op de een andere manier vond ik dat niet prettig / natuurlijk om naar te luisteren. De kraakjes en tikken komen flink door en via de luidsprekers is dat veel minder opvallend.

Groet,

Henk

Jumping Jack

Idd, dat doe ik ook zelden...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Quote from: Jumping Jack on June 18, 2012, 11:38:52
Het ziet er naar uit dat ze er nog wel even staan Bas, dus wie weet  ;)

Net terug van de gynaecoloog en het ziet er naar uit dat het een dochtertje zal worden!  :pompom: :clapping:
Nog niet op gereageerd maar bij deze, GAAF Nick :pompom:  Hummel nummer één is toch ook nog heel jong?

brtram

Hallo JJ,

De felicitaties voor de kleine krijg je als ze er is  ;)

Op zoek naar info voor de overstap naar streamen kwam ik bij jouw topic terecht.

Leuk om te lezen dat ik niet de enige scepticus ben die voorzichtig met één teen het water test  ;D
Zo te zien ben jij al helemaal door, en zwem je als een vis door het gestroomde water.

ik heb uit dit topic genoeg opgestoken om de komende tijd vooruit te kunnen.
Terwijl ik dit tik, ript dBpoweramp, met de instelling via de link van Garmtz, weer een cd naar Flack.

dBpoweramp tip van mijn kant.
Kontroleer naast de gebruikelijke tag's zoals een standaardwijze voor de naam van de artiest, of de cd titel geen overbodige toevoegingen heeft en of aangeboden hoesafbeelding wel de beste is (dit kan via de button Choose Art).   

De komende tijd ga ik de vervolg stappen nemen zoals keuze NAS en Mediaspeler.

Jumping Jack

Quote from: twani on July  5, 2012, 23:13:29
Nog niet op gereageerd maar bij deze, GAAF Nick :pompom:  Hummel nummer één is toch ook nog heel jong?

Nummer 1 (Viktor) is twee jaar, in december is ie tweeeneenhalf, en normaal kan ie vanaf januari naar school, dus behoorlijk goed getimed...

Quote from: brtram on July  6, 2012, 00:05:05
Hallo JJ,

De felicitaties voor de kleine krijg je als ze er is  ;)

Op zoek naar info voor de overstap naar streamen kwam ik bij jouw topic terecht.

Leuk om te lezen dat ik niet de enige scepticus ben die voorzichtig met één teen het water test  ;D
Zo te zien ben jij al helemaal door, en zwem je als een vis door het gestroomde water.

ik heb uit dit topic genoeg opgestoken om de komende tijd vooruit te kunnen.
Terwijl ik dit tik, ript dBpoweramp, met de instelling via de link van Garmtz, weer een cd naar Flack.

dBpoweramp tip van mijn kant.
Kontroleer naast de gebruikelijke tag's zoals een standaardwijze voor de naam van de artiest, of de cd titel geen overbodige toevoegingen heeft en of aangeboden hoesafbeelding wel de beste is (dit kan via de button Choose Art).   

De komende tijd ga ik de vervolg stappen nemen zoals keuze NAS en Mediaspeler.

Mooi dat je iets aan mijn ervaringen hebt! Instappen vergt wat werk en tijd, maar eens je vertrokken bent gaat het lekker hoor.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeonArdusS

Vandaag dit hele topic gelezen, dank voor de info allemaal en dat is nog eens speedy hifi zo snel als je de upgrades hebt doorgevoerd. Ik zou wel willen maar dan kan ik denk ik mijn koffers gaan pakken.
Erg mooie combi en mooi interieur.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

Speedy is mijn tweede naam  ;). Ik vind het gewoon leuk om vanalles en nog wat te proberen, en met het verkopen van spullen die je niet meer gebruikt, blijft het enigszins betaalbaar. En wat de koffers pakken betreft, alles wat ik in mijn hobby stop komt uit mijn eigen zak zonder impact op het gezinsbudget. Mijn vriendin moppert soms wel eens, maar uiteindelijk laat ze mij gewoon doen zolang het niet té wordt...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeonArdusS

Tja, ik ben getrouwd en éénverdiener dus dat gezinsbudget.....helaas :(
Naim heb ik geluisterd toen ik mijn pre kocht, super strak, ook op B&W trouwens.
Heb je op dit moment nog spullen in de verkoop?
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

Er staan nog wat kabels in de markt: wat restantjes Kimber 4tc, Harmonic Tech. interlinks en een Current Spyder (stroomkabel voor drie apparaten). Met de aanschaf van de SuperUniti werden er nogal wat spullen overbodig  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeonArdusS

Dat is wel het voordeel ja, hoe is je ervaring met die stroomkabel, current spider? Is dat met zo goed als 3 losse kabels of toch minder?
Ik zoek nog stroom voor 3 app, ik heb nog voldoende Supra kabel liggen maar heb 3 schukos en iec's nodig. Moet de originele Supra hebben anders werkt die kabel niet, die stekkers zijn ruim 100,-.

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

Het klonk in mijn oren net wat verfijnder tov het stekkerblok wat ik voordien gebruikte, maar echt grote verschillen waren er niet. Wat belangrijker is: het klonk niet slechter, was praktischer en de connectoren klemmen goed...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

raindog

Hier nog een positieve ervaring met de Current Spyder. Ik had eerst twee HMS netkabels, direct in de wandcontactdoos. Nu met de Spyder was een duidelijk verbetering hoorbaar. Zowel met versterker als dac, maar versterker nog het meest. Ik vind het een ideale oplossing, zo'n combi-netkabel. Het enige dat ik nu via een aparte netkabel heb aangesloten is de MacMini, omdat ik bang ben dat deze te veel vervuiling terug geeft aan het net.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Jumping Jack

Een leuk artikel op hifi.nl over hificorner Antwerpen, waar mijn vpi vandaan komt en waar ik al een aantal maal heb mogen genieten van Roger's gastvrijheid. Een aanrader: http://www.hifi.nl/artikel/7409/Hifi-Corner-Antwerpen-Hifi-Corner-Antwerpen.html
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Even met mijn nieuwe camera wat foto's gemaakt van de set:

1. De speakers: PMC FB1i Sign. Ed.




2. Bronnen en versterking: Naim SuperUniti / Lehmann Audio Black Cube Decade / VPI Scout II met Audio Technica OC9 mkIII, upgrade clamp en Gingko Dustcover



Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz


YamahaRXV

Dat zijn weer zeer mooie plaatjes Nick  :worship:
Tja, over de merken van de componenten op de foto,s zeg ik maar niets....... ;D :headbanging:

Groeten,

Jan

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

LeonArdusS

Jullie hebben het goed voorelkaar mannen.
Wat een mooie sets.
Proficiat!!
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire