Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Quote from: R on June  1, 2012, 22:34:54
Ah, erg mooi!! gefeliciteerd.

Bedankt! Verdraaid handig zo'n alles-in-één ding. Morgen bak ik wafels met die van mij  :D

Quote from: twani on June  1, 2012, 22:40:19
Nick, ik zou serieus overwegen je topic titel te veranderen in : "Jumping Jack is the Naim" aangenaam!

:clapping:

Nou ga ik wel mijn aversie voor Apple opzij moeten zetten en een Ipod aanschaffen om de SU te bedienen aangezien er blijkbaar nog geen Android-app voorhanden is...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

#551
Quote from: Jumping Jack on June  1, 2012, 22:23:18


als het maar half zo fraai klinkt als het er uit ziet .....

klopt dat nou wel?

Ja het klopt!

Prachtig Nick :thumbs-up:

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2


Dirk

heeeel erg  :inlove:
maar...moet die antenne echt verticaal (en dus zichtbaar) staan ?

geniet ze   :music:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jumping Jack

Quote from: Onder013 on June  1, 2012, 22:49:28
Maar een apple? :devil:

Ik heb geen keus... Even rondkijken of ik ergens een tweedehands Ipod touch op de kop kan tikken...

Quote from: Dynky on June  1, 2012, 22:55:06
heeeel erg  :inlove:
maar...moet die antenne echt verticaal (en dus zichtbaar) staan ?

geniet ze   :music:

Eigenlijk niet, dat is de wifi-antenne en ik stream bekabeld. Maar hey, ze is betaald dus gaat ze er op!  ;D Misschien schroef ik ze er nog af...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

zo! wat een omschakeling zeg!! Van een mooi gevulde kast naar een "lege" kast... straf!
Ik ben héél benieuwd en nodig mezelf asap eens uit  ;D ;D ;D

Ziet er mooi uit man, zal perfect passen in jullie strak modern interieur.

Zo je niet beter direct een ipad kopen ipv ipod touch? Zo'n touch is ook maar een klein ding en met de ipad kan je toch direct wat meer tijdens het luisteren...
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Ja, maar ik heb nu al een Samsung galaxy tab (via een actie van Belgacom, dus met een huurcontract van 2 jaar)... Ik heb net eens zitten rondzoeken en die Ipod touch dinges kosten belachelijk veel in verhouding tot bv een Ipad 2 (189 vs 399). Ik ga eens kijken of ik een Ipad 2 tweedehands kan kopen, dat zou nog het meest interessant zijn...

Je bent altijd welkom, dat weet je!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Naim is altijd leuk om naar te kijken, lekker strak :)
Geniet ervan en als hij uit de doos al goed klinkt kan het enkel beter worden. Inspelen geen idee, maar ik weet wel dat als in mijn Naim versterker lang had uitstaan hij even nodig had om terug helemaal goed te klinken.

Ik dacht trouwens dat je Naim streamers ook met android kon bedienen, niet?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Graphtuner

Quote from: Jumping Jack on June  2, 2012, 00:06:03
Je bent altijd welkom, dat weet je!

jij gaat nog niet direct slapen zeker he?
*start de auto*

;D ;D ;D
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Quote from: twani on June  1, 2012, 22:40:19
Nick, ik zou serieus overwegen je topic titel te veranderen in : "Jumping Jack is the Naim" aangenaam!

;D ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Marino

Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Jumping Jack

Ik heb even de rubber voetjes van de Lehmann versterker en voeding geschroefd, en zo passen beide elementen netjes onder de VPI. Nu nog een langer kabeltje bestellen en dan kan ik horen of de voetjes ook iets uitmaken.

@ Graphtuner: ik was toch net gaan slapen  ;). Laat maar weten wanneer het eens past...

@ Katwax: ik vind geen enkele Android-app voor Naim, enkel N-stream voor Apple... Deze middag maar eens naar de Mediamarkt voor de vergelijking Ipod touch - Ipad 2...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

Mooie aankoop hoor die Superuniti :inlove:.
Het concept spreekt mij ook wel aan: een meer dan goede versterker en streamer in 1 component.

Echter heb ik de keuze gemaakt nog een jaar of allicht 2 jaar, te wachten met streaming. Ik verwacht dat het streamen de komende jaren nog verder een vlucht zal nemen, m.n. betreft de gebruikersvriendelijkheid. Onderwijl kan ik al mooi een start maken met het rippen van mijn CD`s. Dien echter eerst op zoek te gaan naar een goede (lees snelle, betrouwbare en duurzame NAS).


Maar veel plezier met de SU en ik ben benieuwd naar jouw eerste bevindingen!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

R

Die 2 jaar is wel om hoor, volwassen genoeg om in te stappen!

Quote from: Xander32 on June  2, 2012, 11:20:46
Mooie aankoop hoor die Superuniti :inlove:.
Het concept spreekt mij ook wel aan: een meer dan goede versterker en streamer in 1 component.

Echter heb ik de keuze gemaakt nog een jaar of allicht 2 jaar, te wachten met streaming. Ik verwacht dat het streamen de komende jaren nog verder een vlucht zal nemen, m.n. betreft de gebruikersvriendelijkheid. Onderwijl kan ik al mooi een start maken met het rippen van mijn CD`s. Dien echter eerst op zoek te gaan naar een goede (lees snelle, betrouwbare en duurzame NAS).


Maar veel plezier met de SU en ik ben benieuwd naar jouw eerste bevindingen!

Jumping Jack

Idd, gemakkelijker dan dit kan / zal het niet worden hoor. Ik heb niets moeten installeren of configureren, de SU maakt automatisch connectie met de UpNp server (in mijn geval nog steeds Squeezeserver op de NAS)...

Ik ben net naar de MM geweest om een Ipad 2, en een degelijke cover met stand. Als ik mij niet vergis kan de Ipad ook opgeladen worden via de usb-ingang op het front van de SU  :clapping:.


Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

katwax

Zie dat n-stream nog steeds op de planning staat voor android, is nu al een jaar ofzo.
Lees wel zaken over UpnPlay, maar je hebt reeds een ipad.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Er zijn idd wel alternatieven voor Android, maar enkel met N-stream heb je de volledige bediening van de SU en dat is natuurlijk wel heel handig.

@Dynky: de wifi-antenne ligt ondertussen al horizontaal  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

Quote from: Jumping Jack on June  2, 2012, 15:20:15
@Dynky: de wifi-antenne ligt ondertussen al horizontaal  ;)
had het wel gezien, veel beter zo  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

R


katwax

Quote from: Dynky on June  2, 2012, 15:27:39
had het wel gezien, veel beter zo  ;)
+1

Die antenne past totaal niet bij het apparaat.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Bensz

Die antenne is ook niet nodig bij het gebruik van een bekabeld netwerk...

Alco

Quotegemakkelijker dan dit kan / zal het niet worden hoor. Ik heb niets moeten installeren of configureren, de SU maakt automatisch connectie met de UpNp server (in mijn geval nog steeds Squeezeserver
Wow, dat klinkt op zich wel veelbelovend. :)
Dus de SU werkt gewoon via dezelfde software als een Squeezebox, als ik 't goed begrijp.  :unsure:


Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)