Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

Quote from: katwax on May 25, 2012, 10:37:05
Bij Sammy heb ik ook mijn eerste set gekocht en nu is mijn versterker ook bij hem. Zowel hij als zijn medewerkers zijn vol passie bezig en kunnen u uren bezighouden :)
Door dit te lezen krijg ik zelf zin om mijn Linn Renew te vergelijken met een naim streamer.

Btw geniet van je toekomstige Naim :)

Daar zou ik nou niet zo snel afscheid van kunnen nemen, van die Renew...............

katwax

Quote from: twani on May 25, 2012, 12:45:14
Daar zou ik nou niet zo snel afscheid van kunnen nemen, van die Renew...............

Daarom ook vergelijken natuurlijk. Als ik post lees over Renew en wat ik zelf hoor zal de Naim sterk uit de hoek moeten komen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

^ Sammy zou inderdaad maar cd's blijven bovenhalen. Hij heeft trouwens een fantastische smaak en dito collectie, hij heeft de ganse namiddag voortreffelijk dj gespeeld  ;D.

Ondertussen een aantal spullen in de marktsectie geplaatst...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Even voor de fun een poll toegevoegd met een vraag waar ik wat mee speel:
als de SuperUniti er komt, waar moet die dan staan?

1. Op het tv-meubel, tussen de speakers in. Brengt met zich mee dat ik een lange interlink (+/- 4m) nodig heb tussen de phono-versterker en de Naim, maar dan heb ik plaats in de inbouwkast voor platen en het ziet er wss wel leuk uit zo.

2. Op de plaats van de huidige set. Brengt geen wijzigingen mee...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Quote from: katwax on May 25, 2012, 12:53:05
Daarom ook vergelijken natuurlijk. Als ik post lees over Renew en wat ik zelf hoor zal de Naim sterk uit de hoek moeten komen :)
Waarom zou je naar iets anders gaan luisteren als je al in het bezit bent van een Renew, Katwax?

katwax

Quote from: twani on May 25, 2012, 16:40:16
Waarom zou je naar iets anders gaan luisteren als je al in het bezit bent van een Renew, Katwax?
Om het verschil te horen en nog meer  :inlove: voor Renew.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

garmtz

Linn bronnen zijn buiten een Linn systeem ook erg mooi. Dat vind ik bij de Naim streamers meestal niet (presteren duidelijk minder in een niet-Naim systeem). Ik zou niet aan je Renew twijfelen...

katwax

Quote from: garmtz on May 25, 2012, 17:00:58
Linn bronnen zijn buiten een Linn systeem ook erg mooi. Dat vind ik bij de Naim streamers meestal niet (presteren duidelijk minder in een niet-Naim systeem). Ik zou niet aan je Renew twijfelen...
Misschien beter mijn tijd niet daarin steken en zeker niet de tijd van de winkel :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jackol

Mooi apparaat die Superuniti, heb er ook al met veel belangstelling naar gekeken sinds die uit is. :thumbs-up:

Nu door jou topic nog interessanter, superuniti zal het waarschijnlijk ook wel goed doen op mijn PMC's.
Ook het alles in één lijkt me wel handig.

Misschien binnenkort maar ff afspraak maken met BBG, kan de Lyngdorf misschien ingeruild worden mocht de Naim bevallen.


twani

Quote from: katwax on May 25, 2012, 16:49:23
Om het verschil te horen en nog meer  :inlove: voor Renew.
Op zoek naar bevestiging Katwax? ;D

YamahaRXV

Om in Nick zijn topic maar even bij Naim te blijven; wie kent de Naim Supernait versterker qua klank en vooral hoe klinkt de interne dac als ik hier bv een SB Touch aan zou koppelen ? Zomaar even een vraag hoor,niet meer dan dat..... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

katwax

Quote from: twani on May 25, 2012, 21:31:59
Op zoek naar bevestiging Katwax? ;D

Mijn eerste liefde was Naim en de eerste streamer die mij heeft kunnen overtuigen was een Naim Hdx. Aangezien ik ze nooit naast elkaar heb horen spelen :)

Wie weet hoor ik hem wel een keer spelen bij Juming Jack, zo ver is het voor mij niet en ik denk dat hij toch wel is zijn akoestiek wil meten :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Dat is geen slecht plan! We spreken wel eens af als de SU hier staat en ingespeeld is.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Quote from: Jumping Jack on May 26, 2012, 09:22:49
Dat is geen slecht plan! We spreken wel eens af als de SU hier staat en ingespeeld is.

Is hij al besteld de SU?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Nee nog niet. Eerst eens de animo voor mijn huidige spullen afwachten, maar wss bel ik dinsdag wel eens naar Sammy. Mss lost hij zijn demo-toestel wel  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

De Essensio Dac staat nu ook in de marktsectie en op hifi.nl...

De V-Can hoofdtelefoonversterker en de Squeezebox met BoTW-voeding zijn al verkocht (de Squeezebox zelfs binnen 5min na het plaatsen van de advertentie op Hifi.nl).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Marino

Mooie plannen en helemaal mijn stijl qua actie ondernemen! Nu hopen dat je een snel een koper hebt voor die prachtige apparaten, het blijft een lastige en onvoorspelbare markt.
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Jumping Jack

Klopt, voor de versterker is er op zich wel interesse maar voor de cd-speler niet... Mss moet ik toch maar afzonderlijke verkoop overwegen.

Als laatste optie is er de inruilmogelijkheid bij Alpha, maar dat is voor mij minder interessant.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Zo, de SuperUniti is in bestelling. Als er niets tussenkomt, heb ik hem vrijdag of zondag in huis  :pompom: :pompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

nice, proficiat man! wat een evolutie seg  :inlove:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jackol

Gefeliciteerd hoor met zo'n mooie aanschaf  :pompom:
Hoop dat ie je goed gaat bevallen, heb daar wel vertrouwen in. :thumbs-up:

katwax

Nice.
Dan kan ik nog langer wachten op mijn Chord als hij nu met uw SU bezig is :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Quote from: katwax on May 30, 2012, 11:32:31
Nice.
Dan kan ik nog langer wachten op mijn Chord als hij nu met uw SU bezig is :)

Ik denk niet dat hij veel werk heeft met "mijn" SU, bestellen en aan de kant zetten. That's it...  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Quote from: Jumping Jack on May 30, 2012, 13:19:12
Ik denk niet dat hij veel werk heeft met "mijn" SU, bestellen en aan de kant zetten. That's it...  ;D

Is wel snel, toen ik Naim toestellen had besteld moest ik toch enkele weken wachten.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Hij heeft gebeld met de importeur (vermoed ik) en de SuperUniti's waren op stock dus kon hij hem morgen al binnen hebben. Vrijdag moet ik in Antwerpen zijn, dus ik hoop dat ik dan even kan langsgaan...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs