Jumping Jack

Started by Jumping Jack, March 14, 2011, 10:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deleted Member 2

Quote from: Jumping Jack on May 21, 2012, 15:54:06
En terecht! Zo'n trotse grote broer! Hoe oud is Fons nu? Viktor is vandaag twee geworden, dus ze gaan 2,5 jaar schelen...

En nogmaals proficiat :coffee:

Pinohelmond

Ook de felicitaties vanuit Helmond!! Sterkte met de zwangerschapshormonen van de vrouw de komende maanden.  ;)
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Marino

Inderdaad, soms even tot 10 tellen... Maar van harte gefeliciteerd Nick!
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Nick, vanuit deze kant ook nog hartelijk gefeliciteerd met het blijde nieuws !  :pompom: :clapping:

Dat wordt weer aardig de apparatuur ''afschermen'' :P
Ik kan mij nog goed de tijd herinneren dat onze Brandon hier de volumeknoppen van versterkers trok  ;) :o ;D
Nu inmiddels 5 jaar en wetende dat pappa,s apparatuur ''heilig'' is  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

 ;D Bedankt Jan!

De apparatuur afschermen zal gelukkig nog niet voor meteen zijn...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Donderdag naar Alpha High End om de SuperUniti en de Bryston B100 eens aan de tand te voelen. Ik neem mijn eigen speakers mee en misschien passeren er nog wat andere versterkers de revue, Sammy heeft een behoorlijke schatkamer ter zijner beschikking.

En 's avonds is er in Gent (bij Radiyole) een Linn-luisteravond waarbij de Majik DSM uitgebreid wordt voorgesteld, dus daar ben ik ook van de partij...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Zo, net terug van Alpha High End. Een leuke namiddag doorgebracht met veel mooie muziekjes en een immer charmante Sammy. En een ronduit indrukwekkende SuperUniti! Ik had vooraf wat twijfels over het vermogen op papier, maar man, de versterker hield mijn speakers in een ijzeren greep en legde er ferm de zweep op. Na een live-nummer van Masekela moest ik de neiging om mee te applaudisseren echt onderdrukken...

Het laag was strak, percussie klonk droog wanneer het moest, het hoog was mooi aanwezig en schetterde wanneer dat moest (als Miles Davis op hoog volume uithaalt, doet het live nl. ook pijn aan de oren). Plaatsing was goed, zonder spectaculair te worden. Stemmen klonken levensecht... Kortom: ik ben enthousiast!
En de SU ziet er ook heel erg goed uit in real life, heel ingetogen en bescheiden, tot je de volumeknop een draai geeft en hij tot leven komt!

Vanavond nog naar de Majik DSM gaan luisteren, maar die zal flink uit zijn pijp moeten komen na wat ik vanmiddag heb gehoord.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Dat klinkt naar het binnenkort beschikbaar zijn van een Roksan set........

Jumping Jack

Ik denk het wel. Als de Linn niet overtuigd, wordt het de SuperUniti. De match met de PMC's was echt heel goed te noemen.
En dan ben ik van een hoop kastjes en kabeltjes af en is zowel de bron als de versterking op een zeer behoorlijk niveau...
Ik heb Jan al een pm gestuurd voor mijn Essensio  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

#485
Quote from: Jumping Jack on May 24, 2012, 18:58:09
Ik denk het wel. Als de Linn niet overtuigd, wordt het de SuperUniti. De match met de PMC's was echt heel goed te noemen.
En dan ben ik van een hoop kastjes en kabeltjes af en is zowel de bron als de versterking op een zeer behoorlijk niveau...
Ik heb Jan al een pm gestuurd voor mijn Essensio  ;)

Dat van de essentio is wat ik ook direct dacht. Tenzij de NAD of de Wadia hem weten te overtuigen of dat je misschien hem op een Naim spoor hebt gezet :butbut: :butbut:

In ieder geval veel plezier voor vanavond.

Groet,

Henk

Mario D

Quote from: Jumping Jack on May 24, 2012, 18:05:06
Zo, net terug van Alpha High End. Een leuke namiddag doorgebracht met veel mooie muziekjes en een immer charmante Sammy. En een ronduit indrukwekkende SuperUniti! Ik had vooraf wat twijfels over het vermogen op papier, maar man, de versterker hield mijn speakers in een ijzeren greep en legde er ferm de zweep op. Na een live-nummer van Masekela moest ik de neiging om mee te applaudisseren echt onderdrukken...

Het laag was strak, percussie klonk droog wanneer het moest, het hoog was mooi aanwezig en schetterde wanneer dat moest (als Miles Davis op hoog volume uithaalt, doet het live nl. ook pijn aan de oren). Plaatsing was goed, zonder spectaculair te worden. Stemmen klonken levensecht... Kortom: ik ben enthousiast!
En de SU ziet er ook heel erg goed uit in real life, heel ingetogen en bescheiden, tot je de volumeknop een draai geeft en hij tot leven komt!

Vanavond nog naar de Majik DSM gaan luisteren, maar die zal flink uit zijn pijp moeten komen na wat ik vanmiddag heb gehoord.

Wat had ik gezegd.  :D  ;)
Jammer van de prijs anders stond hij hier ook wel hoor.

Bas Akkerman

Even nog reageren in je eigen topic. Tip: probeer de Linn ook op zijn eigen waarde te schatten. Het is namelijk een heel ander beestje, maar ook erg goed.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Quote from: kalimero on May 24, 2012, 19:25:40
Wat had ik gezegd.  :D  ;)
Jammer van de prijs anders stond hij hier ook wel hoor.

Prijs vind ik eigenlijk nog meevallen, als je kijkt wat je er voor terug krijgt....

Quote from: Bas Akkerman on May 24, 2012, 19:29:15
Even nog reageren in je eigen topic. Tip: probeer de Linn ook op zijn eigen waarde te schatten. Het is namelijk een heel ander beestje, maar ook erg goed.

Zal ik proberen Bas, wss kan ik de Majik ook thuis proberen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Gisterenavond Linn-luisteravond bij Radiyole Gent. Leuk initiatief waarvan er in deze regio te weinig zijn m.i.
Jammergenoeg waren we maar met drie geïnteresseerden, maar het werd wel een gezellige avond.

Als eerste werd de LP12 beluisterd, met een Akurate Kontrol en eindversterker op de Majik Isobarik, om dan vervolgens als bron de Akurate DS te gebruiken.
Daarna kwam de Akurate DSM met Akurate einversterker op de Akurate 242 aan bod, waarbij ook gedemonstreerd werd hoe de DSM omkan met bv Youtube-filmpjes afgespeeld op een smartphone waarbij de DSM het geluid voor zijn rekening neemt. Geinig, maar voor mij geen toegevoegde waarde (en belabberde kwaliteit).
Om dan te eindigen met de Majik DSM die, jammergenoeg, via 2 Akurate eindversterkers, de Majik 109 speakers volledig actief aanstuurde. Ik zeg jammergenoeg omdat ik natuurlijk gekomen was om de interne versterking van de Majik te beleven...

Mijn indrukken van Linn: mooi en beschaafd, maar voor mij wss net iets té beschaafd. Zelfs de Akurate-set kon mij nooit 100% in de muziek betrekken.

Om het in simpele beeldspraak te gieten:
- de SuperUniti is de kameraad die je de dansvloer opsleurt en je de muziek laat beleven
- Linn is de kameraad die je aan de toog vertelt wie de uitvoerder is van het nummer dat je hoort, waarover het gaat, hoe het werd opgenomen en wanneer...

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz

Na de luisterindrukken (en eigenlijk daarvoor ook al) van de Naim wist ik al dat je een 'Naimie' was, ik wilde je echter niet teveel beinvloeden... ;)

Jumping Jack

 ;D

Zoals ik al zei na de luistersessie met de SU zou de Linn flink uit zijn pijp moeten komen, en dat is nu net wat Linn niet doet imho. Let op, het zet wel een heel mooi plaatje neer hoor maar zoals jij ook al aangaf is het een heel ander karakter dan Naim...
En de match met PMC is echt super! Sammy van Alpha High End gaat trouwens binnenkort ook PMC voeren nadat hij de kleinste van de Twenty-reeks had gehoord op aanraden van een klant...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

zo leuk dagje gehad jij!  :D
Jammer dat ik gisterenavond niet meekon, anders was ik er zeker bij.

Nu ben ik wel extra benieuwd om naim nog eens te horen... ik heb éénmaal heel kort naar naim kunnen luisteren op een audioshow maar vond het "gewoon" correct klinken... maar ik weet niet welke apparatuur/opstelling/whatever dus ik vermoed dat ik het niet genoeg kansen heb gegeven. Ik heb dan ook maar 1 nummer geluisterd, ongetwijfeld te weinig...

En, doe je de switch?  :happy:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Het was inderdaad een leuke dag, maar wel vermoeiend.

Wss ga je binnenkort bij mij wel eens Naim kunnen beluisteren  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

nice man :hehe:

dan moet ik me haasten wil ik de "nieuwe maar opeens oude" setup nog horen met je huidige dac... dan zwier je de hele boel in de verkoop neem ik aan?
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Yep, interesse in iets? I make nice price!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Voor mij komt het ook niet als een verrassing, dat doet Naim inderdaad met je. Voetjes van de vloer.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Graphtuner

nice price for the VPI? lol

je mag me altijd vraagprijzen laten weten van dac en versterker... ik heb van beide eentje nodig, het ene al wat dringender dan het andere :)
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

VPI blijft Dries, maar dat wist wss wel  ;D

De versterker zou ik eigenlijk liefst samen met de cd-speler verkopen, als set. Anders raak ik niet van de cd-speler apart af...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

katwax

Bij Sammy heb ik ook mijn eerste set gekocht en nu is mijn versterker ook bij hem. Zowel hij als zijn medewerkers zijn vol passie bezig en kunnen u uren bezighouden :)
Door dit te lezen krijg ik zelf zin om mijn Linn Renew te vergelijken met een naim streamer.

Btw geniet van je toekomstige Naim :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543