Dipool >>doel bereikt

Started by yorkie13, March 13, 2011, 12:29:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yorkie13

#25
edit

yorkie13

#26
edit

yorkie13

#27
edit

Martijn M

Quote from: RA SUBS on March 17, 2011, 13:52:42
meting 2, zo bedoel je ?

Ik denk 't. Het maakt blijkbaar niet veel verschil. Het begint er al aardig netjes uit te zien!
Dutch & Dutch

yorkie13

#29
edit

Martijn M

Die dip is zo smalbandig, daar zou ik mij geen zorgen over maken. Probeer liever het laag onder 70 hz een paar dB op te trekken. Dat geeft net wat meer grootsheid aan 't geluid.
Dutch & Dutch

yorkie13

#31
edit

yorkie13

#32
edit

PaulSQ

Arcam AVR 390 KEF R700 / R300  ICEpower 1200AS2  BK 400XXLS

yorkie13

#34
edit

yorkie13

#35
edit

yorkie13

#36
edit

yorkie13

De dipool luidsprekers staan weer te koop.
de kennismaking met een dipool luidspreker is me goed bevallen, maar tijd voor iets anders denk ik.

screw

Quote from: RA SUBS on April  5, 2011, 11:40:38
De dipool luidsprekers staan weer te koop.
de kennismaking met een dipool luidspreker is me goed bevallen, maar tijd voor iets anders denk ik.

Ben benieuwd wat voor moois er voor terug komt de oude vertrouwde MA?  :D
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

yorkie13

#39
edit:

yorkie13

helaas de verkoop laten afketsen, daar 1 vd roosters van een thiel bas/midden los zit en mee trilt .

ik ga het rooster maar met een zwarte siliconen kit voorzichtig vast zetten, zodat in elk geval de
resonantie weg is.

Martijn M

Jammer dat de koper valt over zo'n kleinigheidje! Het euvel zou makkelijke te verhelpen moeten zijn. Konden jullie er niet samen uit komen (ik denk aan een bescheiden korting)?
Dutch & Dutch

yorkie13

#42
juist niet, ik heb zelf de koop afgeblazen, daar ik wel goed werkende luidsprekers wil verkopen.

Tevens zijn dit niet zomaar DIY luidsprekers, maar gaat het om een Dipool systeem wat best wel wat eisen aan de versterking stelt
en oom de ruimte nodig heeft.

Ondanks dat is het geen straf de dipool luidsprekers eventueel zelf te moeten houden.

AbZ

#43
Quote from: keyser on April  7, 2011, 17:25:58
Jammer dat de koper valt over zo'n kleinigheidje! Het euvel zou makkelijke te verhelpen moeten zijn. Konden jullie er niet samen uit komen (ik denk aan een bescheiden korting)?
Quote from: RA SUBS on April  7, 2011, 17:30:28
juist niet, ik heb zelf de koop afgeblazen, daar ik wel goed werkende luidsprekers wil verkopen.
Ik kan dit bevestigen, want ben idd nergens over gevallen.  Genoemd 'gebrek' was wat mij betreft geen enkel beletsel; heb ook niet om korting gevraagd.  Ik had al geld opgenomen en afspraak met Ralf gemaakt.  Hij heeft deze afgezegd.

Quote from: RA SUBS on April  7, 2011, 17:30:28
Ondanks dat is het geen straf de dipool luidsprekers eventueel zelf te moeten houden.
Ik zie dat ze nu weer te koop staan?  650 is ok!

yorkie13

#44
Het mooie van de crown versterker is dat deze een highpass filter heeft.
Deze heb ik nu op 50 hz staan en dat geeft een stuk rust in het laag.
onder de 50 hz is eenvoudig met een subwoofer aan te vullen.

AbZ

Quote from: AbZ on April  7, 2011, 21:03:21
Ik kan dit bevestigen, want ben idd nergens over gevallen.  Genoemd 'gebrek' was wat mij betreft geen enkel beletsel; heb ook niet om korting gevraagd.  Ik had al geld opgenomen en afspraak met Ralf gemaakt.  Hij heeft deze afgezegd.
Ik zie dat ze nu weer te koop staan?  650 is ok!
Ralf, ik ben nog steeds akkoord met de vraagprijs, de oude of de nieuwe.
Wat mij betreft zijn ze verkocht.

AbZ

Quote from: AbZ on April  7, 2011, 21:27:59
Ralf, ik ben nog steeds akkoord met de vraagprijs, de oude of de nieuwe.
Wat mij betreft zijn ze verkocht.
p.s.  Ik zie dat je de beginpost van het (gesloten) verkooptopic hebt aangepast.
Vervoer regel ik wel.

yorkie13

Ze zijn alleen niet meer te koop.

AbZ

Quote from: RA SUBS on April  7, 2011, 21:43:40
Ze zijn alleen niet meer te koop.
Klopt, want wij hadden al een overeenkomst.

yorkie13

#49
Laat maar.
Deze topic mag een slotje op.