Cost No Object Show

Started by Dirk, March 13, 2011, 09:32:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

link verwijderd
ik ga vanmiddag even kijken & luisteren denk ik (lukte me vorige week niet)
oa naar deze 3 sets, maar ook om ff te polsen of ze de Nagra PL-L in huis hebben staan  ;)

sorry !! :-X
had de regels mbt dit gedeelte niet goed gelezen, aangezien deze show weinig (niets) met HT te maken heeft heb ik hem maar verwijderd, m'n excuses
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

bmateijsen

De Cost No Object Show van Alpha High End Audio in Antwerpen is zeer bekend. Ik vind dat je dat prima mag vermelden ;).
Ik ben overigens niet zo'n Gryphon liefhebber, waar deze show om draait..

Groet,

Bjorn

dazzdax

Bjorn, wat vind je van Gryphon dan? Warm en ongedifferentiëerd geluid of juist koel en analytisch?

Chris

Midcall

Ik vind Gryphon wel heel aardig. Voor mij kenmerkt het dat het geen karakter van zichzelf heeft, het mengt zich niet in het geluid/de muziek. Die onzichtbaarheid/onhoorbaarheid is redelijk uitzonderlijk in high-end land. Ik heb het dan over hun eindversterking, met andere apparatuur heb ik te weinig ervaring om te kunnen oordelen.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -