hele harde foute films

Started by minicoopers, March 12, 2011, 15:53:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

winegum

Daarbij wil ik nog vermelden dat ik Calligua als zeer realistisch ervaarde, bijna misselijk makend en soms zelfs wegkijken.
Dat werd door de Shining nog eens herhaald maar bij alle andere foute films werd het foute geweld hooguit als lachwekkend door mij ervaren.

Ronin79

#51
QuoteDaarbij wil ik nog vermelden dat ik Calligua als zeer realistisch ervaarde, bijna misselijk makend en soms zelfs wegkijken

Daar had ik nou geen last van   ;)

Alleen een klein beetje bij die Solo 120 film, die ik eerder noemde. Niet dat het eng was, of extreem gewelddadig.
Alleen het werd wat onsmakelijk, daarom heb ik ook niet de gehele film bekeken. Ik was alleen benieuwd wat voor een film dat was,
omdat die te sprake kwam in een gamemagazine (artikel). Nu ik het weet, hoef ik hem ook nooit meer te zien.


Er schiet mij nog een film te binnen.

Toen ik nog een kleintje was ... was de film arachnafobia net uitgekomen.
Die heb ik dan ook met mijn ouders gezien. Maar die vond ik toen vrij eng / spannend.

Zelfs nu is dat nog een van de beste spinnen films ooit gemaakt.
Maar of het heden ten dagen nog spannend of eng is, durf ik te betwijfelen.
Hij is in ieder geval vermakelijk.

jeepee

Quote from: SillentWolf on July  9, 2011, 03:38:37



De film Salo o le 120, is idd zoals hierboven vermeld word, een sexuele getinte film.

Salo is misschien wel geweldadig maar niet fout. Het is een film met een echt goed verhaal. Afkomstig van Markies de Sade. Daar kan je over denken wat je wil maar die wordt toch wel als echte denker gezien. Het geweld van Salo is een weergave van de realiteit. Geef mensen ongebreidelde macht en ze zijn in staat tot de meest verschrikkelijke dingen. Vergelijk het maar met Screbenica.
Enfin, dus geen foute film maar een film met diepgang die misschien wel huiveringwekkend is.

Zymotic

Niet echt ranzig, maar wel een film die alles laat zien Ken Park

minicoopers

#54
het is toch leuk dat er af en toe nog wat goeie filmpjes gemeld worden hier.

gisteren heb ik zelf nog wel een aardige film gekeken:  :popcorn:   Blitz  :thumbs-up:
super verhaal en toch wel een paar hele mooie scenes.

zeker niet ranzig of asociaal hard MAAR zeker de moeite waard om te kijken.
Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

RalphH

In het kader van ziek, lomp enzo: The Human Centipede..
Enkel de trailer is voor mij al genoeg, denk niet dat ik deze hoef te zien.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

gew55


minicoopers

Quote from: RalphH on August 12, 2011, 14:48:08
In het kader van ziek, lomp enzo: The Human Centipede..
Enkel de trailer is voor mij al genoeg, denk niet dat ik deze hoef te zien.

en toch  the human centipede is echt een hele goede film hoor.
je moet er natuurlijk wel van houden, maar bar ranzig of iets dergelijks is het niet.

deze film mag best gezien worden
Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

minicoopers

voor het hele harde en ranzige kom je toch bij de franse films uit.
bv: baise moi :o :o :o
Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

bert003

Irreversible, daar is Baise Moi niks bij. Irreversible is verder ook een goede film die begint met het einde, en waarbij je aan het eind anders over het begin denkt. D.w.z. ik.

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

CZ79

Je inderdaad walchelijk, je zou toch zeggen dat die dikke vrouw na 10 hotdogs wel een keer genoeg heeft
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

m9

Quote from: minicoopers on August 12, 2011, 10:49:35
het is toch leuk dat er af en toe nog wat goeie filmpjes gemeld worden hier.

gisteren heb ik zelf nog wel een aardige film gekeken:  :popcorn:   Blitz  :thumbs-up:
super verhaal en toch wel een paar hele mooie scenes.

zeker niet ranzig of asociaal hard MAAR zeker de moeite waard om te kijken.

lol, komop zeg, blitz is een doodordinaire film en hopeloos voorspelbaar met hier en daar een leuke actiescene.

maar om effe on-topic te blijven vind ik the toxic avenger toch wel de moeite waard om te vermelden.


Piet342

Chopper is ook een hele harde/foute film en ook nog op waarheid gebaseerd.
The World Is Yours!

CZ79

Lijkt me wel een gave film :popcorn:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Piet342

Quote from: cz79 on April 22, 2012, 12:18:40
Lijkt me wel een gave film :popcorn:

Is het ook! En het leuke is, dat je op Youtube ook nog interviews met de echte hoofdpersoon kunt zien. Kun je gelijk zien dat hij inderdaad "niet helemaal goed bij z'n hoofd" is.
The World Is Yours!

Syphon

Zijn hier liefhebbers van dit genre? Zelf kan ik dit genre aardig waarderen.
Vorige week voor de tweede keer A Serbian film gezien. Zeer zieke film die niet geschikt is voor de zwakke maag.
Toch was het verhaal aardig prima net zoals de effecten.

IMDB http://www.imdb.com/title/tt1273235/
Moviemeter http://www.moviemeter.nl/film/64573

Hier is de trailer http://www.traileraddict.com/trailer/serbian-film/red-band-trailer

dchris

Ik vondt Dredd 3D ook heerlijk hard, grof en Tof!

American History X, Amnistad en Missisipi Burning staan ook op in de lijstje.
Maar dit heeft meer met Discriminatie te maken.
Mvg,

Dchris

vieze freddie

http://www.imdb.com/title/tt0364569/
oldeuboi, die is mij bijgebleven
vond het een goeie en vrij harde film
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

magicbas

Romper Stomper is ook wel een vrij harde film. Toen Russel Crowe nog geen Hollywood Metrodude was ;)
http://www.imdb.com/title/tt0105275/
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

Tube-freak

house of a 1000 corpses + devils rejects
The hills have eyes 1 + 2
Hobo with a shotgun. (met rutger hauer)
ichi the killer
I spit on your grave (versie van 2010).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

dchris

Ja ichi the killer,
die filml is ook echt ziek.
Ik snap ook niet de lol ervan eigenlijk, ik kijk nooit een horror enz,
geluid, bass shakers en een donker hol maakt ervan dat het té spannend wordt allemaal  :blink:
Mvg,

Dchris