Mike's HT Living Room

Started by iNFiN1TY, March 12, 2011, 12:47:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iNFiN1TY






Wat staat er:

Panasonic 42'' Plasma
Harman Kardon AVR 145
Samsung BD 1580 (Blu ray)
Xbox 360 (Jtag'd)
PS3 (Mediacenter, FW 3.55 & MultiMan/Rogero)
Norstone Stylum 2 stands (op spikes met schijfjes & rubber)
B&W 610's (stereo (L) )
JBL center/rear & Subwoofer

Ben bezig met wat veranderingen zal wat nieuwe fotos plaatsen als het es klaar is! (van verschillende angles)

Ik ga allereerst aankomende maandag de tv iets lager hangen ( de gaten zitten er nog ) maar ik vindt dit met gamen een stuk fijner - ik heb er met films kijken niet zoveel last van, vond het wel prettig eigenlijk maja.

Verder komt er een nieuwe (salon) tafel in en een nieuw TV dressoir



Ik dacht aan zoiets..

Verder zit ik nog steeds te kijken voor een projectiescherm/beamer - de vrouw is daar niet al te blij mee, maar goed ze heeft al een nieuwe vaatwasser gehad :P *laat et ze niet horen*



Ik zat te denken aan de Optoma HD200X i.c.m een i-Visions frame ( ben niet zo thuis in projectie/beamer gebeuren tips zijn welkom!)





De fronts ga ik waarschijnlijk vervangen door B&W's 603 of 4's S3 en dan gaan de 610's naar achteren als rears en de center gaat worden vervangen door een B&W 603 of 4 Heel misschien wordt het de CM serie maar dat ga ik nog eens even bedenken rustig. (geluid is prima zo met films en met muziek al helemaal)

JanM

Erg netjes allemaal! Ik zou inderdaad de tv minimaal een halve meter laten zakken. Voor mijn gevoel kijkt dat een stuk relaxter. Wat betreft het TV kastje, deze zou ik iets meer met standaardmaten maken zodat het rechterstuk 1 of 2 componenten naast elkaar kan houden.

iNFiN1TY

#2
Quote from: JanM on March 12, 2011, 14:02:53
Erg netjes allemaal! Ik zou inderdaad de tv minimaal een halve meter laten zakken. Voor mijn gevoel kijkt dat een stuk relaxter. Wat betreft het TV kastje, deze zou ik iets meer met standaardmaten maken zodat het rechterstuk 1 of 2 componenten naast elkaar kan houden.

Het grappige is toen de beugels binnenkwamen en ik te TV ophing hij goed hing qua hoogte - perfect; Alleen vond het niet prettig kijken, alleen nu ik ook wel eens game enzo merk ik dat hij waarschijnlijk toch weer naar zijn oude plek (ietsjes naar beneden) toe moet! Binnenkort zal ik even wat foto's toevoegen van de vitrines en de film collectie want die was ik vergeten.


En ja ik zit nog met de maten van het kastje, want de HK past er never nooit in.. nieuwe salontafel staat ook op het lijstje nog, nog ff shoppen en puzzelen ermee.