....................DER.....................

Started by Erik van Voorst (in memoriam), March 10, 2011, 20:12:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik van Voorst (in memoriam)

Hoi Jongens,

NEE ditmaal geen nieuw project maar gewoon even een paar afscheidsregeltjes voor de fan(s)

Ik ga het forum verlaten, het is absoluut niet meer mijn smaak en opzet....misschien te groot geworden...wie weet.
Er is mijnsinziens gewoon bijna geen plaats meer voor de trotse DIY of de "Audiofiel" in de "Stereo" rubriek zij liggen beiden constant onder vuur....en er moeten bliksemafleidende topics worden aangemaakt om de aanvallen van non-nelievers te kanaliseren....
Het cd104 topic en de behringer waar ook het door mij aandragen van luisterervaringen van talloze medeforummers nog steeds minder weegt dan plotjes is slechts een tippie van mijn (ijs) berg.

Dank aan Frank, ik heb er gewoon een hoop lol aan beleefd en stap op tijd uit om geen ban te krijgen....hou ik de eer ook een beetje aan mezelf... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

sj0er-D

Wat jammer! Ik heb (als lezer) erg genoten van je enthousiasme in je projecten!

Audia

Ik vind het erg jammer dat je het forum verlaat. Heb altijd met veel interesse je projecten gevolgd. Ik respecteer de keus, maar hoop dat je je nog bedenkt.

Mvg,
Emile
Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

Former member 78

Kom op Erik!

Met een groot forum als het HT forum, zijn er gewoon erg veel
verschillende mensen die allemaal hun eigen voorkeuren hebben.

Natuurlijk kan dat soms botsen, en kan het in het ene topic leuk zijn en
in het andere topic totaal niet.

Gooi dan niet de handdoek in de ring, maar open dan een topic met de zaken
waar jij je zo aan zit te ergeren. Want dit is (persoonlijke mening) de weg van de
minste weerstand. En als ik jouw projecten zie, past dat totaal niet bij jou.

BuSpu

Weet dat je deskundigheid en ervaring gemist zullen worden, in ieder geval door mij !!!!!  :-\

peterrr

Hmm, Je laten kisten door "azijn P.....s" op dit forum ik kan we er wat bij voorstellen een leuke luister ervaring posten dat word meestal door een bestaande/bepaalde groep groep ter discussie gesteld.

Het zijn altijd dezelfde, dat moet toch opvallen die maar over je belevingen doorzagen/zuigen.
Als je "hun" historie van postings doorleest dan reageren ze alleen in topic`s waar er gezuigd en geageerd  kan worden.
Nooit zelf een topic openen over hun set of belevingen.


Nee, veel ervaringen posten doe ik zelf ook hier niet meer,  die lol vergaat je,

Jammer ik vond je topic`s over je vakmanschap wat je bouwt boeiend, en je had wat te vertellen.

De teken van een teloorgang zijn aan de wand, zo ken ik meerdere "fora"voorbeelden.

Een grote schoonmaak van dit forum zou helpen, maar hoe.  :police:

Groet en Ave
Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

TornadoGo

Dit vind ik echt heel jammer om te horen/lezen.

Volgde je topics altijd actief, met name vanwege je enthousiasme en je vakwerk. Ik hoop ook dat je je bedenkt.. Zo niet; ga je toevallig op een ander forum verder?
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

woood09

Ha Erik.
Volgens mij maak je een goede beslissing. Ik las je reactie op EJ, en ik dacht, wouw die man is boos.
En dat kan ik me wel voorstellen, Ben je druk bezig met je werk,( en je inkomen),
dan nog bv, tijd voor je xXx'en, en dan zo ontzettend veel gelul, en geouwehoer.
Ook bij je andere projecten, idem dito.
En dat we meningsverschillen hebben is OK.
Ik hoop dat je je boosheid kwijtraakt, want het is een sta in de weg voor de realiteit.
Groeten,
Woood09

eduard

Erik,

Ik zal het jammer vinden wanneer je het forum de rug toekeert. Ik heb de afgelopen jaren genoten van je DIY toppics. Misschien kunnen we als oud gedienden een apart stukje op het forum krijgen. Waar het mogelijk is om gebruikers uit je eigen topics te bannen. En waar je misschien pas mag posten als je al een aantal jaren op het forum zit :).


Eduard

Madhouse

Ik vind het heel jammer Erik, ook ik genoot optimaal van je DIY topics! Ik hoop dat je je bedenkt en dus niet de weg met de meeste weerstand kiest, want je bent absoluut een gemis hier!

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Zeer jammer! :(
IMHO moeten er echt een aantal leden gebanned worden, het zijn er echt maar een paar die als een gezwel dit hele forum verzieken.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Staaled

Quote from: celerontje on March 10, 2011, 21:39:12

IMHO moeten er echt een aantal leden gebanned worden, het zijn er echt maar een paar die als een gezwel dit hele forum verzieken.
Maak je het nu niet wat groter dan het daadwerkelijk is ? :huh2:

Het is zeer spijtig Erik indien je het forum laat voor wat het is.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

celerontje

Nou, ik vind dit forum ook minder leuk tegenwoordig door de ''als jij me niet aanstaat, kan je de pot op'' manier van reageren. >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Staaled

Quote from: celerontje on March 10, 2011, 22:02:31
Nou, ik vind dit forum ook minder leuk tegenwoordig door de ''als jij me niet aanstaat, kan je de pot op'' manier van reageren. >:(
Het is zeker "directer", ::), geworden.

Maar geen janboel, toch?
Je kunt het minder leuk vinden, ikzelf ook, maar blijft nog ruim boven de nullijn waar het internetfora
betreft.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

celerontje

Quote from: Hipster on March 10, 2011, 22:27:35
Het is zeker "directer", ::), geworden.
Ik stel voor de server in Australië te zetten, dan hebben een stuk minder ''directe'' communicatie! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

morca

Dat is niet leuk om te lezen,heb met veel plezier je bouwprojecten gelezen toen ik lid werd.

Je bent 1 van de DIY mannen van het forum,je kan het nog niet aan ons overlaten zijn we nog niet klaar voor  ;)

Wil je het topic niet hernoemen:Overdenking Der Overdenkingen.....
Ik hoop dat je je bedenkt.





HTip

Dit vind ik erg om te lezen Erik. Ik zit ook af en toe met kromme tenen als sommige forumleden (het zijn overigens altijd dezelfde) de persoonlijke aanval kiezen. Het maakt eigenlijk niet uit welk onderwerp wordt aangesneden. Het mondt vaak snel uit in moddergooien.

Ik hoop dat je je bedenkt, maar als je je niet meer amuseert kan ik het me erg goed voorstellen. Ik zal je bijdragen missen!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ejorne

Quote from: morca on March 10, 2011, 22:57:00
Wil je het topic niet hernoemen:Overdenking Der Overdenkingen.....
Ik hoop dat je je bedenkt.

Daar sluit ik me graag bij aan.

Rock Solid

Erik,

Het is al gezegd, maar ik heb me door jouw projecten goed laten realiseren dat DIY zich niet alleen makkelijk laat meten met 'verkoopproducten', maar er ver bovenuit kan steken.
Ik zal je missen.

VlisChris

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij (de meeste van) mijn voorgangers.
Spijtig als je bij je beslissing blijft, maar wel goed te snappen.
Ik meen dat je tijden geleden al op het punt stond er hier op het forum mee te stoppen, en toen ben je toch doorgegaan.
Als je hier blijft komen doe je een hoop mensen (en hopelijk natuurlijk jezelf!) een groot plezier. Aan de andere kant: je ergert je er lange(re) tijd aan, dus het verrast me ergens niet deze beslissing.
Hoe dan ook: het ga je goed met welke keuze je ook maakt!
De bestaande topics waren/zijn erg tof om te hebben kunnen meelezen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Stress!!!!!

Quote from: HTip on March 10, 2011, 22:57:21
Dit vind ik erg om te lezen Erik. Ik zit ook af en toe met kromme tenen als sommige forumleden (het zijn overigens altijd dezelfde) de persoonlijke aanval kiezen. Het maakt eigenlijk niet uit welk onderwerp wordt aangesneden. Het mondt vaak snel uit in moddergooien.

Ik hoop dat je je bedenkt, maar als je je niet meer amuseert kan ik het me erg goed voorstellen. Ik zal je bijdragen missen!

Wat Htip hier schrijft is inderdaad een beetje een trend aan het worden. Ik hoop stellig dat je op je beslissing terug komt want ik kon jouw topics altijd zeer waarderen.
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

chansig

Jammer..ik vond het prachtige topics om te lezen.

Maar als je geen zin meer ervaart in het forummen dan moet je het niet meer doen. Simpel.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Nee, het komt niet als een verrassing, Erik. It was just a matter of time ......

Natuurlijk betreurenswaardig, zeker gezien je destijds mij mijn eerste post afdwong hier op het forum, dat met je aanstekelijke vorm van enthousiasme. ;)

The rest is history ...... :)

Anyway, ik probeer het nog even, en mocht blijken dat er na verloop van tijd geen vorm van consensus haalbaar is, zal het zelfde ( niet te vergelijken met het hazenpad :notify:) pad gekozen worden.

Het 5-voudig cheksums loslaten op hetgeen je eigenlijk zou willen vertellen, breekt op. Waardoor verdediging (jammer genoeg!) in veel van de gevallen het motto wordt, boven het bijdragen. :(

Ik spreek je, groet Aafje :)

Anton.

 
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

mr TC

Erik... kerel  jammer dat jij dit forum gaat verlaten, maar o zo goed te begrijpen.

Er is hier geen ruimte meer voor de audiofiele belevingswereld en juist vanuit deze belevingswereld heb jij al jouw schitterende projecten gebouwd.

Dit zou een moment moeten zijn waarop men zich af kan vragen, wat de toekomst is van dit forum.

Het zal in ieder geval server capaciteit schelen, zonder jouw mooie foto's en jouw gepassioneerde omschrijvingen, van jouw vorderingen.

Maar echt vrolijk wordt ik daar niet van.

Jij bent in ieder geval een voorbeeld (geweest) voor veel zelfbouwers, waaronder deze persoon.

Het plezier wat jij andere hebt gegeven met jouw ... der ... projecten kan niemand jouw afnemen.

Nogmaals dank daarvoor,


Teun.
Einstein: Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Anton: Wetenschappelijke onderbouwing veranderd van vandaag op morgen, en dat ook vaak 'per ongeluk' of door 'out of the box thinking'

VlisChris

Vraagje: stop je helemaal met je belevenissen via internet te delen, of ga je naar een ander (buitenlands?) forum?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.