Apple Macbook pro 2011

Started by Aldert, March 7, 2011, 12:55:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Job

Quote from: Etiennevh on March 23, 2011, 22:41:34
Heb een 17" aan een klant verkocht, tot nu toe alleen maar ellende mee. Beeldscherm gaat uit aan uit aan gewoon tijdens typen ofzo.. Geluid komt een superhoge PIEP vanaf, en soms valt de MBP gewoon uit. Nu ter reparatie opsturen, ding van 5 dagen oud. Blijkt een bekende bug te zijn?! Maar wel ellendig..
Ter reparatie opsturen? Nieuw uit doos? Ik zou zeggen: omruilen voor een nieuwe.

Etiennevh

Quote from: Job on March 24, 2011, 08:19:40
Ter reparatie opsturen? Nieuw uit doos? Ik zou zeggen: omruilen voor een nieuwe.
" Apple policy "
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Een vriend van mij gaat naar New York en wil een MacBook pro meenemen, maar kan hij hem dan zo in een laptoptas mee terug nemen??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Cyrus·

Quote from: The Vampire on October 19, 2011, 15:26:36
Een vriend van mij gaat naar New York en wil een MacBook pro meenemen, maar kan hij hem dan zo in een laptoptas mee terug nemen??

Ja hoor, dat zou moeten kunnen. Maar het is verstandig om nog in New York de complete setup te draaien, email eventueel in te stellen en bijvoorbeeld wat foto's te importeren. Mocht de MBP bij aankomst in NL opgestart moeten worden, ziet hij er in ieder geval gebruikt uit en niet als "pas gekocht".

Maar het blijft een gok natuurlijk.
Groeten,
Edwin

Robbert54

Quote from: CyrusOne on October 19, 2011, 20:02:17
Ja hoor, dat zou moeten kunnen. Maar het is verstandig om nog in New York de complete setup te draaien, email eventueel in te stellen en bijvoorbeeld wat foto's te importeren. Mocht de MBP bij aankomst in NL opgestart moeten worden, ziet hij er in ieder geval gebruikt uit en niet als "pas gekocht".

Maar het blijft een gok natuurlijk.
Bedankt voor je reactie
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo