YES.....Indiana Jones. Ik heb 'em binnen !!

Started by Rick-DTS, October 18, 2003, 10:55:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ThinWhiteDuke

QuotePrecies Zag trouwens aan je dvdprofiler lijst dat je ook een groot liefhebber van R2 titels bent
QuoteHmm... in het lijstje van ThinWhiteDuke:
Harry Potter En De Steen Der Wijzen: Widescreen
Goed opgemerkt: ik heb inderdaad regio 2's in mijn collectie.
Filmmaatschappijen verzenden deze namelijk (gratis) naar mensen die recensies over DVDs schrijven....en een gegeven paard.....
Met regio 2 UK is trouwens nix mis (over t algemeen dan...)

QuoteKijk jij dan niet naar de beelden? of:
Jij kijkt alleen naar de beelden? of:
Jij kijkt naar het geluid?
ik kijk naar de beelden en luister naar het geluid en zet de ondertitels uit. De werking van de zintuigen heet dat ;D

QuotePS. Het is duidelijk dat je geen kinderen hebt. Ik twijfel zeer of je daar ooit aan moet beginnen...
Heb ik geen nee, voorlopig ook geen plannen. kinderen kosten geld, en met dat geld vervang ik liever mn regio 2's door regio 1's ;D

Maar goed, terug naar Indy (goeie films, alleen t menu had beter gekund!!! misschien meer op zn StarWars?)

Gaeje

QuoteMet regio 2 UK is trouwens nix mis (over t algemeen dan...)
dan bedoel je waarschijnlijk behalve het feit dat ze er meestal een paar minuten uitsnijden naar eigen goeddunken...
nu ja, dat ze een deel uit een film verwijderen is natuurlijk minder belangrijk dan dat er nederlandse ondertitels opstaan, dat weet ik ook wel. Want daar waar nederlandse ondertitels een verkeerde interpretatie zijn, die je alleen maar kan afzetten...

ThinWhiteDuke

Quotedan bedoel je waarschijnlijk behalve het feit dat ze er meestal een paar minuten uitsnijden naar eigen goeddunken...
wijsneus. ;D

behalve dat dan ja. (zoals bv Indy: Temple of Doom, ERG SLECHT dat ze dat hebben gedaan!)
Of nog een mooie: het destijds uit de bioscoop verbannen van a Clockwork Orange (persoonlijk vond ik Home Alone gewelddadiger  ;D ;D ;D)

Ik zeg ook:
Quote(over t algemeen dan...)

Regio 2 UK is echter wel flink aan de weg aan t timmeren: de hoesjes worden steeds fraaier, en de geweldige "limited Pyramid" van StarGate was (bij mijn weten) alleen 2 UK te krijgen.
Ook zijn sommige DVDs eerder in de UK uit dan in de USA (bv Chicago)

NL ondertitels is trouwens minder erg dan NL tekst op hoesje  ;)

Grindtegel

He he, eindelijk is ie binnen, dankzij de hardwerkende douane pipo's mag ik ook nog eens 9,50 importbelasting betalen...

Morgen genieten, want voor vanavond staat Rush op het menu, en straks Finding Nemo, die ook al binnen is gekomen vandaag (mijn brievenbus zat vrij vol  :P )
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

ThinWhiteDuke

QuoteHe he, eindelijk is ie binnen, dankzij de hardwerkende douane pipo's mag ik ook nog eens 9,50 importbelasting betalen...

Damn! das f*cked up mate!
Hoe lang heeft deze "vertraging van levering" bij jou geduurd?

Misschien dat ik zo morgen of deze week wordt verrast...voor mij zit er namelijk ook t een en ander aan te komen (gelukkig is Indy al in huis) dat al enige vertraging heeft opgelopen....zul je zien dat ze bij de douane meerdere DVD-pakketten eruit hebben gevist...
als dat € 9,50 per pakket is.... :-\

Zou dan de eerste keer zijn dat ze iets van mij eruit lichten....BASTARDS! >:(

Nemo is trouwens een AB-SO-LU-TE TOPPER!
wat mij betreft de beste Pixar.


bartm

Bij de makro is hij vanaf vandaag te koop, voor iets meer dan 40 euro!
Dit voor diegene die wel een pas hebben maar de krant nog niet hebben gelezen.
Sony DVP-NS900V, B&W600 S2, Infocus X1 , Beamax M serie  
Vincent SAV-C2, Vincent SAV P200, that's it

Grindtegel

Mijn box is op 8 okt. verstuurd, dus zo'n 3 weken :(

Finding Nemo is inderdaad de TOPPER van Pixar, met afstand de beste
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Harry HT

"Bij Hollywood Factory in Capelle aan den IJssel -> 29,95
(achter smac donalds en naast Smart center)

Actie voorwaarden:
1 per persoon
Alleen deze maand, oktober dus, geldig
op = op
"

Gistermiddag daar gehaald, helemaal niet druk binnen !  :) Altijd leuk om daar rond te kijken, erg mooie videotheek en winkel.
Alleen terug erg druk op de weg, file file  >:( >:(

De hoes vind ik wel mooi, vooral de voelbare plaatjes en letters. Voor de rest is alles simpel.
De films moet ik nog gaan kijken.

Vanavond is er een extra koopavond voor de fans bij Rodisc.nl tot 21.00 uur.  ;D (€39.95)

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

ThinWhiteDuke

QuoteMijn box is op 8 okt. verstuurd, dus zo'n 3 weken  
Finding Nemo is inderdaad de TOPPER van Pixar, met afstand de beste

bij mij duurt t al 2 weken.  :-[
Bij welke site had jij ze besteld?

enne....Nemo Rocks! de volgende Pixar "the Incredibles" kan dat nooit overtreffen (wat ik daarvan gezien heb vind ik zelfs minder dan alle andere Pixars)

over Indy: ik zag vandaag dat de regio 2 een kleine box is waar de DVDs in kleine kartonnetjes zitten.
Denk ik weer: "typisch nederlands" zo'n zuinig hoesje.
Regio 1 had 4 keep-cases in de box die ook wat groter is. (mag ook wel voor dat geld) ;D

Grindtegel

@Thin, ik had hem bij Play gekocht. Ik vond de triler van The Incredibles juist wel erg komisch, ben er ook zeer benieuwd naar, al duurt het nog wel een jaar eer ik hem zal gaan zien...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

ThinWhiteDuke

#60
Typisch...mijn Indy kwam na 11 dagen binnen op 17 oktober. Nu is de vertraging al langer...

Thnx for the info!

the Incredibles komt volgens mijn info in 2004/2005.
Vind t jammer dat ze nu óók op de superhelden tour gaan, maar aan de andere kant: iedere keer maar weer dieren & speelgoed gaat ook vervelen :-)

Wisten jullie trouwens dat Indy op dezelfde dag als Nemo uit zou gaan komen? Indy is toen "vervroegd" omdat men bang was van de concurrentie van Nemo.

HEADLINES: LITTLE FISH BEATS THE CRAP OUT OF INDIANA!

Scarp

Nemo is wel geinig, maar niet bepaald een klassieker als Indiana Jones.

Communicator

Grrrrr......Heb bij DVDsoon besteld, maar geen erg gehad in het feit dat ze nu de order pas versturen als die helemaal binnen is (althans, daar lijkt het op)....Heb ook LOTR:TTT en Nemo erbij besteld.....dat wordt dus nog ff wachten.....

Grindtegel

Het is misschien niet de klassieker als indiana, maar wel geinig vind ik toch wel een zwaar understatement.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Grindtegel

Ik heb Nemo ook bij dvdsoon besteld en gisteren binnen gekregen, dus ruim voor de releasedatum verstuurd.

Snap helemaal niks van het releasebeleid van de online stores, er is geen touw aan vast te knopen...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

ThinWhiteDuke

QuoteNemo is wel geinig, maar niet bepaald een klassieker als Indiana Jones.

Nope, zeker niet nee!
Raiders staat samen met StarWars Trilogy, Lord of the Rings & Godfather 1&2 bovenaan mijn lijst.

Maar Nemo is gewoon de beste Disney van de laatste jaren. (zeg maar de laatste 20/30 jaar)
a Modern Classic.
Ik zit al te wachten op de speeltjes van het Happy Meal ;D ;D

QuoteSnap helemaal niks van het releasebeleid van de online stores, er is geen touw aan vast te knopen...
Toevallig ken ik enkele lui die hier meer over weten (werken bij DVDstores).
Zij zijn oa afhankelijk van de levering die zij krijgen (logic) en bij bv StarWars moet men toestemming hebben (Mister Lucas kan anders erg moeilijk doen) >:(
BAD GEORGE! ;)

QuoteGrrrrr......Heb bij DVDsoon besteld, maar geen erg gehad in het feit dat ze nu de order pas versturen als die helemaal binnen is (althans, daar lijkt het op)....Heb ook LOTR:TTT en Nemo erbij besteld.....dat wordt dus nog ff wachten.....
Damn! Daar kan ik maar beter nix bestellen dan!
Play & Boxoffice zijn toch wel de besten
Ik hoor trouwens nooit iemand over Amazon? (heb er zelf ook nooit wat besteld)

Ciao Kakao!
TWD

hillie

Ik heb Indy R2 gisteren bij de Makro gekocht. Ik heb hem nog niet gezien, m'n vriendin heeft hem verstopt voor als kerstkado, damn. Anders weet zij niet wat voor mij te verzinnen voor de kerst, hahaha.


Gaeje

is dat de makro in nederland. weet iemand of ze in de makro in belgie ook zo goedkoop zijn?

Greetz, G.

hillie

Yep de Makro in Nederland (in Hengelo ov) en de winstpakker is gisteren in gegaan, wel snel bij zijn anders is ie op.

Rond de 35 euro ex btw.

Gaeje

wow, is niet veel. zal dan wel in belgie ook zijn zeker?

jaco

De makro behoort tot een bedrijven groep. In Duitsland heet het de Metro dacht ik, dus wie weet in Belgie ook een andere naam.
Verder moet je "lid" worden, komt erop neer dat je ondernemer of vereniging moet zijn voordat je een lidmaatschap pas krijgt.

Jaco

Scarp

Quote from: ThinWhiteDuke on October 29, 2003, 18:14:24
Ik hoor trouwens nooit iemand over Amazon? (heb er zelf ook nooit wat besteld)
Prijzen zijn hoger en je moet betalen voor verzendkosten, geen echte optie dus. Ik heb er ooit een cd'tje voor m'n vader besteld (die cd was in NL niet te koop).

Gaeje

neenee, no worries, makro heet in belgie ook gewoon makro, en op een of andere manier heeft elke belg zo wel ergens een lidmaatschap pas. stonden wij niet op 3 in de top zoveel van corrupte landen? ???

hillie

Mediamarkt verkoopt Indie voor ongeveer 44 euro incl. btw

Gaeje

ben hem wezen halen in makro: 42 incl btw. niet zoveel dus. am a very happy man :-) want de films zien er héél goed uit