Arrogantie ten top ;)

Started by negotiata, March 4, 2011, 22:13:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Umberto.

Hij heeft 'm vast verkocht, maar ik denk niet voor de €15k die hij ons wil laten geloven  ::)
Disturbing the peace sinds 1975

erik s.

Quote from: Umberto. on March  5, 2011, 17:32:16
Hij heeft 'm vast verkocht, maar ik denk niet voor de €15k die hij ons wil laten geloven  ::)
ze kosten nieuw 16k, 15k voor een niet meer nieuwe set is dan misschien wat veel.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Nahpets

Dat is heulemaal niet veul!

Je mag ze kopen van Stefano, en voor die eer betaal je nu eenmaal een kleine premie.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Staaled

een pharmagigant rekent wel even wat meer voor een upgradevaccin.
koopje dus.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

johan d

ja, scheer die "belgen" maar allemaal over dezelfde kam... Zo zijn er ook wel "anderen" die zoiets posten, neen?

negotiata

Quote from: johan d on March  5, 2011, 18:32:14
ja, scheer die "belgen" maar allemaal over dezelfde kam... Zo zijn er ook wel "anderen" die zoiets posten, neen?

Neen !

Hoe wil ik belgen scheren met een kam ? Daar heb je een tondeuse voor  :angel:

Je moet toegeven is wel grappig toch ? En die 2e advertentie met alleen reageren als je het item kent !

- To be or not to be, thats the question -

johan d

Quote from: Negotiata on March  5, 2011, 19:00:03
Hoe wil ik belgen scheren met een kam ? Daar heb je een tondeuse voor  :angel:
wel, grappig... heb vandaag een nieuwe gaan kopen  ;D

coned (banned)

#32
Het is niet evident een speaker te vinden die veeeeeeeeeeel beter is dan de Palladiums en nog betaalbaar blijft (voor 100K kan ik ook de perfecte speaker maken).

Anderzijds als je als dealer pippo's krijgt die:

- alle andere dealers spammen om de laagste prijs (hebben we al vaak gezien)
- enkel geïnteresseerd zijn in korting en niet in service
- denken boven hun stand te kunnen leven, en nooit het geld hebben om de adviesprijs te betalen, en dus enkel speakers in promo of met een stevige korting kunnen betalen, of tweedehands

dan besef je al snel dat je dit soort klanten eigenlijk niet wilt.

Wat deze kerel uit kessel-log doet (ken deze dealer) lijkt me daarom logisch, hij wil geen tijd verdoen aan prutsklantjes die niks opleveren.
Dus de hopeloze gevallen worden hiermee automatisch uitgesloten. Noem het arrogantie, voor mij is dit slimme filtering.

reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Etiennevh

Quote from: coned on March  5, 2011, 20:30:45
Het is niet evident een speaker te vinden die veeeeeeeeeeel beter is dan de Palladiums en nog betaalbaar blijft (voor 100K kan ik ook de perfecte speaker maken).

Anderzijds als je als dealer pippo's krijgt die:

- alle andere dealers spammen om de laagste prijs (hebben we al vaak gezien)
- enkel geïnteresseerd zijn in korting en niet in service
- denken boven hun stand te kunnen leven, en nooit het geld hebben om de adviesprijs te betalen, en dus enkel speakers in promo of met een stevige korting kunnen betalen, of tweedehands

dan besef je al snel dat je dit soort klanten eigenlijk niet wilt.

Wat deze kerel uit kessel-log doet (ken deze dealer) lijkt me daarom logisch, hij wil geen tijd verdoen aan prutsklantjes die niks opleveren.
Dus de hopeloze gevallen worden hiermee automatisch uitgesloten. Noem het arrogantie, voor mij is dit slimme filtering.


Voor mij is dit gewoon domme klantenbenadering. Als je alles voor adviesprijs wilt leveren, dan moet je zulke advertenties niet op marktplaats zetten. Bovendien getuigt dit soort advertenties ook niet van " de wil om te verkopen " eerder de wil om iemand duidelijk te maken dat je arrogant genoeg bent om dat over je eigen spullen te roepen :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Former member 78

Quote from: coned on March  5, 2011, 20:30:45
Het is niet evident een speaker te vinden die veeeeeeeeeeel beter is dan de Palladiums en nog betaalbaar blijft (voor 100K kan ik ook de perfecte speaker maken).

Anderzijds als je als dealer pippo's krijgt die:

- alle andere dealers spammen om de laagste prijs (hebben we al vaak gezien)
- enkel geïnteresseerd zijn in korting en niet in service
- denken boven hun stand te kunnen leven, en nooit het geld hebben om de adviesprijs te betalen, en dus enkel speakers in promo of met een stevige korting kunnen betalen, of tweedehands

dan besef je al snel dat je dit soort klanten eigenlijk niet wilt.

Wat deze kerel uit kessel-log doet (ken deze dealer) lijkt me daarom logisch, hij wil geen tijd verdoen aan prutsklantjes die niks opleveren.
Dus de hopeloze gevallen worden hiermee automatisch uitgesloten. Noem het arrogantie, voor mij is dit slimme filtering.

Er zijn ook dealers die veel service geven, en ook nog korting kunnen bieden.

Zoals hij ze het omschrijft is gewoon niet juist.
Zwaar overdreven zelfs.

Als ondernemer weet je gewoon dat je zeur klanten kunt krijgen, en op MP adverteren
is vragen om die mensen.

Mordante

Quote from: Hipster on March  5, 2011, 18:19:01
een pharmagigant rekent wel even wat meer voor een upgradevaccin.
koopje dus.

Wat is dit nu weer voor een rare opmerking.

Staaled

Quote from: Mordante on March 10, 2011, 21:36:26
Wat is dit nu weer voor een rare opmerking.
Er ontbreekt een smiley idd.
Maar het kan schijnbaar dus , een vaccin ontwikkelen tegen €15.000 ?  ::)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mordante

Quote from: Hipster on March 10, 2011, 22:17:53
Er ontbreekt een smiley idd.
Maar het kan schijnbaar dus , een vaccin ontwikkelen tegen €15.000 ?  ::)

De ontwikkeling van een vaccin is iets duurder denk ik. Al is de ontwikkeling vaak niet het duurste. Wat vaak duurder is zijn de type 3 onderzoeken en alles wat daarna volgt.

Staaled

Quote from: Mordante on March 11, 2011, 07:31:50
De ontwikkeling van een vaccin is iets duurder denk ik. Al is de ontwikkeling vaak niet het duurste. Wat vaak duurder is zijn de type 3 onderzoeken en alles wat daarna volgt.
Ah, ok.
Dan blijft het zaak tegen zoveel mogelijk upgrades aan te lopen teneinde immuniteit te bereiken. ;) ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mordante

Phase III studies are randomized controlled multicenter trials on large patient groups (300–3,000 or more depending upon the disease/medical condition studied) and are aimed at being the definitive assessment of how effective the drug is, in comparison with current 'gold standard' treatment. Because of their size and comparatively long duration, Phase III trials are the most expensive, time-consuming and difficult trials to design and run, especially in therapies for chronic medical conditions.

Graphtuner

ok, jammer dat het een belg is... maar aan de dt fouten te zien zal het toch een "import" Belg zijn...  O0
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini