iPad 2

Started by Gaeje, March 3, 2011, 10:45:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Quote from: danielo on January 17, 2012, 08:54:46
Dit is ook niet normaal, ik zou het inderdaad zoeken in de verbinding(en) ergens.

Daniel.

Naar mijn mening is de verbinding goed. Wanneer ik de ipad los gebruik zijn er geen haperingen en ook wanneer ik bv trailers kijk op de apple tv laden cq streamen deze snel.
Enkel wanneer ik airplay gebruik.

Ik heb bv ook wat MP3's op de ipad geplaatst en deze middels airplay laten afspelen. Ook deze haperen soms. :unhappy:

Martijnst1990

Ik las toevallig vandaag op internet dat je ook een bluetooth muis op je iPad kan aansluiten als hij gejailbreaked (dit blijkt legaal te zijn las ik gister, dus gelijk maar gedaan) is, heeft iemand dit al gedaan toevallig? Paar filmpjes op youtube gekeken en het ziet er goed uit, zeker met een keyboard erbij werkt dat heel prettig voor langere stukken tekst lijkt mij.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

danielo

Quote from: Martijn90 on February  1, 2012, 15:35:15
Ik las toevallig vandaag op internet dat je ook een bluetooth muis op je iPad kan aansluiten als hij gejailbreaked (dit blijkt legaal te zijn las ik gister, dus gelijk maar gedaan) is, heeft iemand dit al gedaan toevallig? Paar filmpjes op youtube gekeken en het ziet er goed uit, zeker met een keyboard erbij werkt dat heel prettig voor langere stukken tekst lijkt mij.

Wat moet je met een muis (anders dan remote desktop dingen) als er geen interface is die uitgaat van een muis en muispointer ?

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Martijnst1990

#403
Quote from: danielo on February  1, 2012, 16:15:12
Wat moet je met een muis (anders dan remote desktop dingen) als er geen interface is die uitgaat van een muis en muispointer ?

Daniel.
Als je hem gewoon voor je zet in een stand om iets te typen (met keyboard) of een site bekijkt ondertussen kan je gewoon scrollen met je muis en links aanklikken. Handig als je de iPad (voor je ogen) wat verder weg zet en dus gebruikt als desktop.

Net trouwens een werkende SNES Emulator geïnstalleerd, Donkey Kong Country gaaaf :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT