Woonveilig

Started by J.A.F._Doorhof, March 2, 2011, 10:42:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danielo

#150
Quote from: NewHT on January  2, 2016, 20:58:53
thx Daniel,

I get the picture. Ik zou er twee of drie kunnen gebruiken maar hik een beetje tegen de kosten aan (€149). En ik krijg niet helemaal uitgesloten of deze melders ook nog werken icm de oude centrale. (wv-1716). Welke heb jij, de oude of de nieuwere? (Gate-02)

Sorry voor de onduidelijkheid ik gaf een algemeen antwoord ik gebruik een professioneel systeem aangesloten door een beveiligingsbedrijf en onderhouden door hun. Als ik terug denk aan de installatie prijs gok ik dat ze iets van 200 euro per stuk zijn.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

millon

Hier schrikken ze ook flink van ;D
https://www.youtube.com/watch?v=zye7IPXojSc

https://www.youtube.com/watch?v=wjKc6t_R9ko

En dan hier 2 bordjes van.

michel69

Ghe dat bordje hangt hier ook naast de voordeur alleen dan met een echte foto van onze Rottweiler....hier in het dorp wordt er ook regelmatig ingebroken...alleen bij ons en de buurtjes is het rustig  ;) ;D
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

millon

#153
Quote from: michel69 on January  3, 2016, 13:24:41
Ghe dat bordje hangt hier ook naast de voordeur alleen dan met een echte foto van onze Rottweiler....hier in het dorp wordt er ook regelmatig ingebroken...alleen bij ons en de buurtjes is het rustig  ;) ;D

Ik zou dan ook een paar huizen verder gaan kijken als ik op inbrekerspad zou zijn.
Het risico zou te groot zijn ;)

jaco

Die bijt op bal hoogte, kan inbreker nog koorknaap worden :)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

NewHT

Quote from: danielo on January  3, 2016, 09:05:31
Sorry voor de onduidelijkheid ik gaf een algemeen antwoord ik gebruik een professioneel systeem aangesloten door een beveiligingsbedrijf en onderhouden door hun. Als ik terug denk aan de installatie prijs gok ik dat ze iets van 200 euro per stuk zijn.

Daniel.

Ah duidelijk Daniel. Thx.

Ik twijfelde nog een beetje tussen het uitbreiden huidig woonveiligpakket met nog enkele honderden € investering (en mogelijk nog meer als ik de oude centrale dien te vervangen), of toch een installatie aan laten leggen. Omdat ik destijds, (na wat aanloopissues) een betrouwbaar systeem had, en de reviews nog steeds positief lijken blijf ik maar bij dit systeem. Inmiddels de meeste componenten al weer geplaatst. Daarbij kwam ik er weer achter dat de huiscentrale voor stabiliele ontvangst en werking gevoelig is voor plaatsing. 40 CM naar links (weg bij stalen pijpen en routers / switches) maakt het verschil tussen wel / geen ontvangst van de accessoires.

Nu nog een stuk of 4 zwakke plekken in huis aanpakken. Ik begin met 1 glasbreukmelder om het te proberen. Verder nog wat raam/deur contacten.