Iemand ervaring met de producten van cdsoftcovershop.nl?

Started by EPICURIST, February 28, 2011, 19:46:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EPICURIST

Heeft er iemand ervaring met deze producten?

Het ziet er voor mij interessant uit want... nog van de oude stempel en héél véél cd's, héél weinig mp3's en niet genoeg plaats  :).

Het systeem ziet er wel mooi uit maar lijkt wel redelijk prijzig.  Ik heb mijn collectie niet geteld, maar ik vrees in totaal toch wel aan een 800 à 1000 stuks te komen   :P   Onze laatste telling dateert al van wat jaaaren geleden, ik denk dat we toen al op 500 à 600 kwamen.   Tja, collectie van mij en m'n vrouwtje is redelijk gegroeid op 20 jaar tijd.  Voor zo'n hoeveelheid loopt de prijs dan aardig op.  Oh ja: digipacks zou ik toch niet willen kapotknippen, dus die zou ik wel heel laten en apart zetten.

Ik heb van die cdsoftcovershop nog niet veel ervaringen/meningen gehoord van mensen die het hebben...  Ik heb in de Hema al eens van die kleine alu-koffertjes gezien - spotgoedkoop - maar de hoesjes zagen er redelijk krap uit, ik denk dat een iets dikker boekje er niet in zal gaan en zeker snel gaat scheuren.  Ik heb ook geen weet van alternatieven.
Yamaha A-S 2200 / Cambridge Audio 851A, Technics SL-G700, Yamaha CD-S 700, Yamaha NP-S 303, Technics SL-1500 C, Musical Fidelity MX-DAC met Sbooster, Spendor A7 , Panasonic Plasma TX-P42st50, Supra MD-06, Audioquest Powerquest 2, Supra Lo-rad,  Siltech Mxt NY, Synology Ds 212 j , Yamaha Musiccast 20

bmateijsen

Ja, wij zijn zelf dealer, dus ervaring genoeg.
Als je dan ook liever bij een dealer koopt, dan kunnen wij het product laten zien, voelen, etc.

Groet,

Bjorn

AbZ

Bij cdsoftcovershop betaal je 30 euri voor 40 hoesjes.  Elders 10 euri voor 100 hoesjes.
Kijk eens bij een goede kantoorboekhandel of :google: Glorious CD Sleeves (willekeurig voorbeeld).

Er zijn ook CD 'wallets' (afsluitbare mappen) en koffers, ook met softcover (hang)mapjes,
vanaf een paar tientjes voor honderden CD's.  Kortom, er zijn een heleboel alternatieven.

De doosjes van cdsoftcovershop vind ik trouwens wel mooi (en duur, gezien de materiaalkosten).
Helaas zie je er niets van als ze niet in een glazen kast staan.  Het blijft niet vanzelf stofvrij...