Test BW703

Started by Starred, October 17, 2003, 15:34:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Starred

In de Stereoplay van deze maand, een test van de BW703. Zeer lovend.

Klang: Spitzenklasse 54 Punkte
Gesamturteil: gut - sehr gut 71 Punkte
Preis/Leistung: uberragend

"Perfekt verarbeitete kleine Standbox met enormen Baaspegel-Qualitaten, groBer Lebendigkeit und allerfeinsten Auflosing im gesamten Mittelhochtonbereich. Die 703 schafft hoho Prazision und Detailtreue ohne jede Vordergrundigkiet. Ein Highlight"  

Vergeef me eventuele typefouten  ;D

Ik ga ze toch maar eens beluisteren  ::)

Erik

Staat dat niet ongeveer bij elke luistertest? Alles klinkt gewelding en elk nieuw model is altijd net ietsje beter dan zijn voorganger.  ::)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Lid45678

#2
Quote from: Erik on October 17, 2003, 16:21:38
Staat dat niet ongeveer bij elke luistertest? Alles klinkt gewelding en elk nieuw model is altijd net ietsje beter dan zijn voorganger.  ::)

Ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens  :-\

De Monitor Audio Silver i serie klinkt beter dan de opvolgende Monitor Audio New Silver S Serie. Daarbij komt nog dat er een stukje persoonlijke smaak bij komt qua klankkleur.

Groetjes,

Marc

patrick_vdb

Hi Marc,

Erik bedoelt dat dit zo'n standaard-opmerking van de reviewer is ;)

Idd is het niet zo dat nieuw automatisch ook beter is, al lijkt deze gedachte toch wel de overhand te hebben.

Mvrgr

Patrick

Robbo

Ik vind het knap van die reviewers hoe ze altijd maanden nadien nog weten hoe de voorganger precies klonk  ;)

Lid45678

Quote from: patrick_vdb on October 18, 2003, 00:17:49
Hi Marc,

Erik bedoelt dat dit zo'n standaard-opmerking van de reviewer is ;)

Idd is het niet zo dat nieuw automatisch ook beter is, al lijkt deze gedachte toch wel de overhand te hebben.

Mvrgr

Patrick
Ohw.... ::) sorry Erik ik had je post verkeerd begrepen. Dan ben ik het wel met je eens.

Ik zou zeggen/aanraden: ga altijd zelf luisteren want de speakers klinken in de oren van een reviewer anders dan in jouw oren. Als je zelf hebt geluisterd kan je bepalen of je het nieuwe model beter/minder vind dan de voorganger. Zelf ben ik ook niet echt kapot van het B&W geluid maar sommige modellen vind ik wel goed. Dit terwijl een heleboel mensen juist wel voor B&W kiezen. Ik vind dat een keuze altijd moet worden genomen door de persoonlijke smaak van iemand zelf en niet omdat iemand zegt dat hij/zij iets anders beter vind.

Groetjes,

Marc

Threepio

Quotealtijd net ietsje beter dan zijn voorganger.

Ja maar volgens mij is het dit keer toch ietsje anders: de 703 heeft geen voorganger! :)

Starred

Geen voorganger?

Wat dacht je van de CDM9NT?

Starred

Quote from: Erik on October 17, 2003, 16:21:38
Staat dat niet ongeveer bij elke luistertest? Alles klinkt gewelding en elk nieuw model is altijd net ietsje beter dan zijn voorganger.  ::)

Het is ook wel erg slordig van de fabrikant als dat niet zo zou zijn  :o

VlisChris

Dat zou toch wel degelijk kunnen: een model zonder een voorganger. Dat is dan "gewoon" een kwestie van een volslagen nieuw model introduceren ;).
Of ik moet je post verkeerd begrijpen ;) ;D.
Mvg,

Christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Volgens mij is het hier wel redelijk duidelijk.
1nt -> 705
7nt -> 704
9 nt -> 703

of begrijp ik het nu niet meer. Wat zegt de fabrikant er zelf eigenlijk over. Ze hebben het zelf over een nieuwe standaard. Staat dan ook boven de CDM serie op de website.

VlisChris

Keeeee dan, ik had even verkeerd gelezen   :cwm14:. Ik had begrepen dat iemand dacht dat alle speakers voorgangers hebben. daar maakte ik even een opmerking over ;).
Vandaar, maar het klopt inderdaad helemaal dat de CDM serie de voorganger van deze serie is ;) :)
Mvg,

Christiaan
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.