Pino´s Room!

Started by Pinohelmond, February 26, 2011, 14:22:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mtissink

Quote from: Pinohelmond on September 29, 2011, 15:34:23
Tot op heden bepaald niet tevreden over de geluidskwaliteit.
Aangesloten via optie 1, 2 of 3?
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

Jumping Jack

Ik denk dat je meer zal bereiken met een upgrade voeding en/of een DAC... Ik heb de Touch ook, met BOTW-voeding, en het klinkt toch redelijk (voor mij voldoende want ik gebruik enkel de internet-radio functie, om te gaan streamen zou ik er, in mijn set, ook een DAC aanhangen)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Pinohelmond

#52
Quote from: mtissink on September 29, 2011, 15:36:31
Aangesloten via optie 1, 2 of 3?

Optie 2 momenteel.


Zal eens kijken of ik kan testen met een betere DAC en/of voeding. Heb echter weinig zin om veel te investeren in dat opzicht! Zou dan eerder de Touch weer in de verkoop gooien en wat anders proberen.
Toch denk ik dat iets niet klopt aangezien het overgrote deel van de Touch bezitters erg positief is, zo positief dat de prestaties die de mijne levert niet maatgevend kunnen zijn.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

mtissink

Quote from: Pinohelmond on September 29, 2011, 16:33:16
Optie 2 momenteel.


Zal eens kijken of ik kan testen met een betere DAC en/of voeding. Heb echter weinig zin om veel te investeren in dat opzicht! Zou dan eerder de Touch weer in de verkoop gooien.
Zelf heb ik vergeleken met de Touch en de een M-Audio 24/96 DAC. Ik hoorde verschil, maar niet noemenswaardig.
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

J.S.

Bij mij was de bobw voeding een serieuze upgrade, alhoewel ik via analoog uit speel. Zo goed zelfs, dat ik nog steeds twijfel of een <1000,- dac wel een upgrade is (Rega, Cambridge Audio en Metrum Octave in ieder geval niet; anders klonk het wel, maar beter?).

Pinohelmond

#55
Inmiddels de Touch analoog aangesloten met goede tulipkabels met vergulde connectoren. Een wereld van verschil en nu klinkt het meer dan acceptabel  :pompom:.
Op deze manier is het toch wel een toevoeging al is het maar vanwege de eenvoud en mogelijkheid tot internetradio.

Wellicht dat ik nog ga voor de S-Booster, deze is leverbaar bij hifisupply en aangezien ik ook de speakers bi-wired aan wil gaan sluiten heb ik hem (Peter) om advies gevraagd.
Een niet al te dure kabel, bi-wire geschikt, die het laag goed strak houdt en de "SSSS"-klank verminderd. Advies was de Canare VS11.
Iemand bekend met deze kabel?
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Bart_M

Ik kan beide aanraden (hifisupply en Canare).

LOTS

Hallo Pinohelmond,

ik had al een vermoeden dat de Touch analoog aangesloten wel eens beter zou kunnen zijn dan digitaal aangesloten op de Marantz. De Touch is uitgerust met bovengemiddelde DAC's, en de veronderstelling dat de DAC's in de Marantz beter zijn dan in de Touch zelf is niet vanzelfsprekend. Daar ben je inmiddels zelf achtergekomen. Een externe DAC moet van goede huize komen, wil het tot een verbetering komen.
Natuurlijk zijn die te vinden (ook in de 2ehandsmarkt hier), maar vooralsnog denk ik dat je beter af bent, en goedkoper, met een betere voeding, zeker als je analoog uit blijft spelen.

Check ook even het toolbox linkje op de vorige pagina. Daarmee is een audiofiele aanpak mogelijk die het nivo van de Touch naar een veel hoger plan kan tillen.

Speel je met een externe HDD?
En hoe werkt dat? Kan je daar iets over zeggen?
LOTS: Lord Of The Strings

Wijx wondere wereld

Ik heb ook sinds vandaag een Touch staan die digitaal z'n kunstje doet via een benchmark, maar het doet toch weinig onder voor een echt loopwerk. Voeding wordt het nieuwe bouwprojectje
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Pinohelmond

Quote from: LOTS on October  1, 2011, 19:29:12
Hallo Pinohelmond,

ik had al een vermoeden dat de Touch analoog aangesloten wel eens beter zou kunnen zijn dan digitaal aangesloten op de Marantz. De Touch is uitgerust met bovengemiddelde DAC's, en de veronderstelling dat de DAC's in de Marantz beter zijn dan in de Touch zelf is niet vanzelfsprekend. Daar ben je inmiddels zelf achtergekomen. Een externe DAC moet van goede huize komen, wil het tot een verbetering komen.
Natuurlijk zijn die te vinden (ook in de 2ehandsmarkt hier), maar vooralsnog denk ik dat je beter af bent, en goedkoper, met een betere voeding, zeker als je analoog uit blijft spelen.

Check ook even het toolbox linkje op de vorige pagina. Daarmee is een audiofiele aanpak mogelijk die het nivo van de Touch naar een veel hoger plan kan tillen.

Speel je met een externe HDD?
En hoe werkt dat? Kan je daar iets over zeggen?

De vergelijking zou pas maatgevend zijn met een kwalitatief betere optische kabel. De kabel die ik gebruikte was al jaren oud en volgens mij eens meegenomen bij de Action ofzo. Dat de DAC van de Touch van goede kwaliteit is is natuurlijk een gegeven en dat ga ik ook zeker niet betwisten maar om nu te zeggen dat hij beter is dan die van de Marantz gaat me te ver. Als dat zo zou zijn zou ook de cd-speler en tuner die via de Marantz lopen slecht/matig moeten klinken.
Voorlopig ben ik tevreden, die S-Booster zal er snel komen maar dan is het wat de squeezebox (investeringen) betreft voldoende.

Aan de squeezebox hangt via USB een externe harddisk van 2TB met eigen voeding. De Touch herkent de HDD probleemloos en alles werkt gewoon perfect, ook geen last van vastlopers of traagheid.

Ben erg benieuwd naar die Canare bekabeling (of alternatieven). Normaal gesproken zou ik daar niet in investeren maar aangezien zowel de eindversterker als fronts geschikt zijn voor bi-wiring/amping wil ik die stap toch zetten.
Tevens ga ik me eens verdiepen in stekkerdozen, nu zit er voor een hele pak euro's aangesloten op stekkerdozen van de gamma maar of dat nu verstandig is... Op zijn minst moet er iets komen met overspanningsbeveiliging. Ben natuurlijk niet voor niets verzekerd maar geld er op toe leggen doe je altijd bij schade.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

larzie

Er zijn ook vloerkleden die geschikt zijn voor vloeren met vloerverwarming... zodra je googled op "vloerverwarming vloerkleed" vind je snel al sites. Misschien is zoiets toch wel de moeite waard om naar te kijken. Met die stenen vloer bij jou lijkt mij de akoestiek niet heel erg fijn. Geeft ook meteen een warmere sfeer aan je kamer die er verder heel mooi, netjes en symetrisch uitziet.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Pinohelmond

Bedankt voor het compliment Larzie.
Je hebt mijn wederhelft tevens hoop gegeven op het verkrijgen van een vloerkleed aangezien dat er nooit gekomen is vanwege verwacht warmteverlies.

De Canare kabel is 4-aderig, bij `normaal` gebruik pak je 2 aders samen maar in mijn geval word het dus elke ader op een aparte aansluiting. Dit is de manier waarop het hoort, toch??
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

HTip

Quote from: Pinohelmond on October  3, 2011, 15:40:37
De Canare kabel is 4-aderig, bij `normaal` gebruik pak je 2 aders samen maar in mijn geval word het dus elke ader op een aparte aansluiting. Dit is de manier waarop het hoort, toch??
Hangt ervan af hoe je aansluit:
- single-wire: zowel aan versterker- als speakerkant de aders samenpakken
- bi-wire: aan versterkerkant 2 aders samenpakken en aan speakerkant elke ader afzonderlijk (vereist 4 aansluitingen)
- bi-amping: zowel aan versterker- als speakerkant elke ader afzonderlijk (vereist ook nog extra versterkers in bijv. receiver)

Hoe wil je het aansluiten?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Pinohelmond

Quote from: HTip on October  3, 2011, 15:52:00
Hangt ervan af hoe je aansluit:
- single-wire: zowel aan versterker- als speakerkant de aders samenpakken
- bi-wire: aan versterkerkant 2 aders samenpakken en aan speakerkant elke ader afzonderlijk (vereist 4 aansluitingen)
- bi-amping: zowel aan versterker- als speakerkant elke ader afzonderlijk (vereist ook nog extra versterkers in bijv. receiver)

Hoe wil je het aansluiten?

Mijn eindversterker heeft per speaker 4 aansluitingen en mijn fronts evenzo. Op die manier moet het dus gaan gebeuren!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

HTip

Quote from: Pinohelmond on October  3, 2011, 15:54:45
Mijn eindversterker heeft per speaker 4 aansluitingen en mijn fronts evenzo. Op die manier moet het dus gaan gebeuren!
Als je dan voor bi-amping kiest, ja!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Pinohelmond

#65
Dit zegt CREEK zelf in hun file:

Destiny Stereo Power Amplifier
A second set of terminals marked 'B' allows the user to select from the loudspeaker push buttons on the left side of the front
panel. The options include Speakers Off (when using headphones), Speakers A, Speakers B or Speakers A+B together. It is
NOT recommended to use loudspeakers of less than 4 Ohms resistance or more than 2 pairs of 8 Ohm speakers running in
parallel from the amplifier at one time. However bi-wiring of one pair of speakers using the four terminal posts per channel
can improve the sound of your system (Consult your dealer for more details).

Mijn weinige kennis zegt me dat het toch gaat om bi-wiring en niet bi-amping..
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Xander32

#66
Quote from: Pinohelmond on October  1, 2011, 18:22:51
Een niet al te dure kabel, bi-wire geschikt, die het laag goed strak houdt en de "SSSS"-klank verminderd. Advies was de Canare VS11.
Iemand bekend met deze kabel?
Lastig die harde SSS-klanken. Ik denk dat je geen kabel gaat vinden die daarin voldoende gaan brengen zonder dat dit ten koste gaat van andere klank-/geluidsaspecten.

Opstelling, akoestiek en eventuele match van componenten beinvloeden deze veel meer. Als ik jouw foto`s bekijk vind ik de speakers ver van elkaar, dicht op de achter- en zijwand, ver van de luisterplek en allicht te ver ingedraaid staan. Ga daar eens mee aan het experimenteren; dichter naar elkaar toehalen en iets minder ver indraaien. Daarnaast zie ik 1 grote, keihard reflecterende tegelvloer ... Ook dat kan je middels een kleed gemakkelijk positief beinvloeden. En daarnaast kan het ook een eigenschap van de speakers en/of van 1 van de andere componenten zijn (welke wordt versterkt door de akoestiek) ...

Resume: niets mis met Canare (heb die zelf ook nog als spare) maar betreft die SSS-klanken gaat dat weinig brengen denk ik.


Sander.

p.s. bovenstaande is absoluut niet bedoeld om jouw set "af te kraken" hoor !!! In tegenstelling juist; je hebt een mooie set met mooie componenten maar de plaatsing en akoestiek doen echt heel erg veel. Daar kan geen tweak tegen op.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

larzie

Ik ben het ook wel met je wederhelft eens. Stenen vloeren vooral met zo'n glans hebben vaak een wat klinische en kille uitstraling. Naast het feit dat het kleed voor een betere akoestiek zal het zeker ook je kamer een warmere uitstraling geven.
Ik ga er binnenkort ook een aanschaffen ondanks mijn laminaatvloer met daaronder hout.

Zag trouwens dat je je tv bij de ramen hebt opgehangen. Geen last van het licht overdag?
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Pinohelmond

#68
Quote from: larzie on October  3, 2011, 19:30:24
Ik ben het ook wel met je wederhelft eens. Stenen vloeren vooral met zo'n glans hebben vaak een wat klinische en kille uitstraling. Naast het feit dat het kleed voor een betere akoestiek zal het zeker ook je kamer een warmere uitstraling geven.
Ik ga er binnenkort ook een aanschaffen ondanks mijn laminaatvloer met daaronder hout.

Zag trouwens dat je je tv bij de ramen hebt opgehangen. Geen last van het licht overdag?



Quote from: Xander32 on October  3, 2011, 16:14:37
Lastig die harde SSS-klanken. Ik denk dat je geen kabel gaat vinden die daarin voldoende gaan brengen zonder dat dit ten koste gaat van andere klank-/geluidsaspecten.

Opstelling, akoestiek en eventuele match van componenten beinvloeden deze veel meer. Als ik jouw foto`s bekijk vind ik de speakers ver van elkaar, dicht op de achter- en zijwand, ver van de luisterplek en allicht te ver ingedraaid staan. Ga daar eens mee aan het experimenteren; dichter naar elkaar toehalen en iets minder ver indraaien. Daarnaast zie ik 1 grote, keihard reflecterende tegelvloer ... Ook dat kan je middels een kleed gemakkelijk positief beinvloeden. En daarnaast kan het ook een eigenschap van de speakers en/of van 1 van de andere componenten zijn (welke wordt versterkt door de akoestiek) ...

Resume: niets mis met Canare (heb die zelf ook nog als spare) maar betreft die SSS-klanken gaat dat weinig brengen denk ik.


Sander.

p.s. bovenstaande is absoluut niet bedoeld om jouw set "af te kraken" hoor !!! In tegenstelling juist; je hebt een mooie set met mooie componenten maar de plaatsing en akoestiek doen echt heel erg veel. Daar kan geen tweak tegen op.

Hey Sander,

Zo zie ik je post ook absoluut niet en wat betreft het uit elkaar staan van de speakers bijvoorbeeld weet ik dat je gelijk hebt. Het is echter een kwestie van compromissen, ik word aardig vrijgelaten in de hobby die HT heet maar het hele huis inrichten als optimale luisterruimte gaat in sommige opzichten te ver voor de vrouw en dat begrijp ik volkomen.

Wat ik zelf erg goed ervaar is dat je steeds kritischer word naarmate je meer investeert en je set aan het uitbreiden bent. Wil steeds meer en steeds beter wat betreft beeld en geluidskwaliteit. Dingen die eerst niet of nauwelijks (negatief) opvielen hoor ik nu wel.
Na elke upgrade denk ik alweer na over het volgende wat verbeterd zou kunnen worden, nu bijvoorbeeld een CD-speler die direct op de eindversterker aangesloten kan worden of wellicht zelf een andere voorversterker.
Hoe dan ook, het is een hele leuke hobby die aardig wat geld kost maar 100% tevreden zul je waarschijnlijk nooit zijn.

@Larzie,

Zelf ben ik wel van strak en klinisch. Dmv kleurstelling van de meubels en accessoires krijgt het dan toch wat warmte maar ik begrijp wel wat je bedoeld. Waarschijnlijk is 98% van iedereen het met jou (en mijn vrouw) eens.
Maar.... Als een vloerkleed het geluid ten goede gaat komen dan gaan we een van de komende weekenden toch maar eens kijken  :D

Voor wat betreft de TV, nee geen last van inkomend licht en kijk ook niet in het licht als er TV gekeken word. De veranda houd direct zonlicht voldoende tegen.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

larzie

Ik hou ook wel van strak en klinisch (ook bij een wederhelft haha) maar de warmte moet ook aanwezig zijn en al helemaal de juiste akoestiek :P Stel je hebt een bloedmooie vriendin maar ze is heel koud en heeft een akelige stem dan word je daar ook niet heel vrolijk van :) Of draai ik nu een beetje te ver door?  :hehe:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xander32

Quote from: larzie on October  3, 2011, 21:42:34
Ik hou ook wel van strak en klinisch (ook bij een wederhelft haha) maar de warmte moet ook aanwezig zijn en al helemaal de juiste akoestiek :P Stel je hebt een bloedmooie vriendin maar ze is heel koud en heeft een akelige stem dan word je daar ook niet heel vrolijk van :) Of draai ik nu een beetje te ver door?  :hehe:
Het complexe is echter dat hetgeen jij als koud en akelig ervaart een ander als woest aantrekkelijk kan ervaren ...

De opstelling v.d. set is in een huiskamer en dat zal ook het hoofddoel van betreffende ruimte zijn; een woon-/leefomgeving. Wanneer je daar ook een installatie zet heb je vaak met compromissen van doen, de mate hangt af van het talent om te onderhandelen van de eigenaar en/of de goodwill van diens huisgenoot :P. Maar helemaal optimaal zal het dan nooit worden en kan je hooguit proberen om binnen het kader er het beste van te maken (`t is net of ik een huwelijk beschrijf  :D).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Aardige beschrijving van het huwelijk inderdaad  ;D.
Maar zoals Sander al zegt is het een kwestie van geven en nemen. In de ideale situatie weet je al welke apparatuur je wilt hebben voordat je je kamer daarop aanpast. Achteraf toevoegen geeft toch vaak praktische problemen... Zo lijkt een beamer me helemaal geweldig maar om nu een bundel kabels aan het plafond te hangen is ook weer niets. Bij onze verbouwing 5 jaar geleden al er aan gedacht om sleuven en pvc buizen te leggen naar de hoeken van de kamer waar speakers zouden kunnen komen maar daar is het toen bij gebleven, nu zou ik dat al veel uitgebreider gedaan hebben met bijvoorbeeld bekabeling voor een beamer in het (verlaagde) plafond etc.

Misschien toch maar weer eens een staatslot kopen deze maand  ;D om vervolgens de hoofdprijs te winnen, te verhuizen en een eigen speelkamer te kunnen realiseren zonder ergens op te hoeven letten.

Hoe dan ook, de Canare 4S11 kabel is besteld bij Hifi Supply en zal voor het weekend wel binnen komen. Kan dan in ieder geval de eindversterker en fronts bi aansluiten, als die mogelijkheid er is dan moet die toch op zijn minst geprobeerd worden.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

larzie

Haha grappig die vergelijking tussen audio en een huwelijk. Volgens mij heb ik deze vergelijking eerder gelezen op een forum  :D

Die Canare 4S11 heb ik ook aan zitten denken kort geleden. Het zijn uiteindelijk 2 mooie Nordost Flatline gold mk2 demokabels geworden van 2,5m, omdat deze voor een erg mooi prijsje in de buurt werden aangeboden door een hifi dealer. Ik ben er erg tevreden mee.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xander32

De Canare 4S11 is een prima kabel voor het geld, kan je weinig fout mee doen.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen, wat deze brengen betreft de SSS/klanken.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Quote from: Pinohelmond on October  3, 2011, 16:02:04
Dit zegt CREEK zelf in hun file:

Destiny Stereo Power Amplifier
A second set of terminals marked 'B' allows the user to select from the loudspeaker push buttons on the left side of the front
panel. The options include Speakers Off (when using headphones), Speakers A, Speakers B or Speakers A+B together. It is
NOT recommended to use loudspeakers of less than 4 Ohms resistance or more than 2 pairs of 8 Ohm speakers running in
parallel from the amplifier at one time. However bi-wiring of one pair of speakers using the four terminal posts per channel
can improve the sound of your system (Consult your dealer for more details).

Mijn weinige kennis zegt me dat het toch gaat om bi-wiring en niet bi-amping..
Ik vind het nogal cryptisch omschreven :unsure:

Meerdere versterkers gebruiken is bi-amping, maar als ze parallel worden geschakeld??
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive