Ipad en Spotify (Premium)

Started by Erik, February 24, 2011, 21:44:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danielo

Quote from: Erik on April 23, 2011, 12:38:58
Ik wil mijn account wel uitlenen aan mijn broer, die is namelijk niet zo happig op allerlei accounts aanmaken. Heeft die ook eens beschikking over leuke muziek.
Weet iemand wat er gebeurd als ze merken dat er iemand met een ander ipadres inlogt of als je tegelijk inlogt. Wordt dan meteen het account geblokt of doen ze niet zo moeilijk als je niet te gek maakt.


Nee het is alleen zo dat er maar 1 tegelijk kan spelen, zo simpel is het.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Erik

Ok dat wordt even goede afspraken maken dan ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Wijdeveld

Al eens naar Dezer gekeken? Fijnere interface voor de Ipad en je mag twee mobiele streams tegelijk spelen (alleen niet hetzelfde nummer tegelijk).
HTPC / JVC DLA HD350 projector / Primare 30.1 / Meridian 507 / Von Schweikert VR1&VRS1
"Surround? Ik heb toch maar twee oren!"

angel1978

Quote from: danielo on April 23, 2011, 22:42:00
Nee het is alleen zo dat er maar 1 tegelijk kan spelen, zo simpel is het.

Daniel.

je mag het account op 3 verschillende apparaten instellen / gebruiken ( pc, telefoon, ipad ).
De offline werkt dan ook gewoon op alle apparaten. Alleen als je online gaat luisteren en/of gaat downloaden, dan mag dat altijd maar tegelijk op 1 apparaat..

We gebruiken hier spotify op 2 iphones en een sonos.. Dat gaat allemaal perfect. Enige lastige is als een van ons de telefoon gebruikt voor muziek in de auto ( de iphone is dan de player ) en de ander luistert thuis via de sonos.. Dat gaat niet samen ;)

danielo

Quote from: angel on April  1, 2012, 13:23:25
je mag het account op 3 verschillende apparaten instellen / gebruiken ( pc, telefoon, ipad ).
De offline werkt dan ook gewoon op alle apparaten. Alleen als je online gaat luisteren en/of gaat downloaden, dan mag dat altijd maar tegelijk op 1 apparaat..

We gebruiken hier spotify op 2 iphones en een sonos.. Dat gaat allemaal perfect. Enige lastige is als een van ons de telefoon gebruikt voor muziek in de auto ( de iphone is dan de player ) en de ander luistert thuis via de sonos.. Dat gaat niet samen ;)

Hai,

Ik had geen rekening gehouden met de offline mode, fijn dat je er dan 3 kan doen moet zeggen dat ik er nooit op let maar inderdaad heb ik 3 plekken waar ik offline files heb staan.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

jossie

Je kunt op drie verschillende soorten apparaten spotify gebruiken. Er is geen beperking tot 3 apparaten.

Hierzo: 2 x iphone, 1 x ipad, 1 x ipod touch, sonos en diverse compus/laptops. In offline modus allemaal tegelijk bruikbaar.
Omni !

danielo

Quote from: jossie on April  1, 2012, 14:29:19
Je kunt op drie verschillende soorten apparaten spotify gebruiken. Er is geen beperking tot 3 apparaten.

Hierzo: 2 x iphone, 1 x ipad, 1 x ipod touch, sonos en diverse compus/laptops. In offline modus allemaal tegelijk bruikbaar.

Ahh mooi dat je dit nog duidelijker maakt, bedankt.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

angel1978

Quote from: jossie on April  1, 2012, 14:29:19
Je kunt op drie verschillende soorten apparaten spotify gebruiken. Er is geen beperking tot 3 apparaten.

Hierzo: 2 x iphone, 1 x ipad, 1 x ipod touch, sonos en diverse compus/laptops. In offline modus allemaal tegelijk bruikbaar.

Dat is niet zoals het bij de uitleg van spotify zelf staat:

QuoteMet je Spotify Premium-account heb je met maximaal drie apparaten (mobiele telefoons of computers) toegang tot de offline modus. Op elk apparaat kun je 3.333 nummers opslaan. Je kunt deze afspeellijsten gedurende 30 dagen afspelen zonder dat je weer online moet gaan.

Maar heb het nog nooit uitgetest, dus je zou gelijk kunnen hebben dat het wel werkt.

jossie

Het werkt in ieder geval vanachter hetzelfde ip adres. Als iedereen buitenshuis is weet ik het niet zeker maar in de praktijk nooit problemen mee. Buiten dat kan er ook nog een online  zijn.
Omni !

jossie

Ook nog een Android erbij. Flinke berg kinderen hierzo.
Omni !

Erik

Dat zou fijn ik heb Spotify maar opgezegd hij was niet in staat zijn muziek op de iphone te bewaren. Of het nou aan spotify lag of de iphone kom daar maar eens achter.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

angel1978

Quote from: Erik on April  1, 2012, 22:01:14
Dat zou fijn ik heb Spotify maar opgezegd hij was niet in staat zijn muziek op de iphone te bewaren. Of het nou aan spotify lag of de iphone kom daar maar eens achter.


Dat lijkt me een combinatie.
Lees hier namelijk zat mensen die het wel kunnen en ook bij mij werkt het feilloos

Erik

Klopt maar heel weinig mensen hadden er last van. Hij bewaarde het wel hoor, ik zag het na het syncen ook staan maar een uur later of 5 min soms kon het alweer weg zijn. Wel de tracks zien maar de bestanden waren weer weg. Kortom niks afspeelbaars de tracks die ervoor wel op stonden stonden er nog wel ga dan maar zoeken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Charlemagne

Vandaag is eindelijk de Spotify app geüpdatet. Is nu eindelijk geschikt voor de iPad 3. Het is wel even wennen aan de nieuwe layout, maar je kunt op zo'n groot scherm veel meer info vinden. ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

Erik

Grappig dat het net op een moment komt dat er overal concurrentie opduikt met echte iPad apps. Ineens is er dan wel wat mogelijk bij Spotify. Zal eens kijken of het ook op een iPad1 verbetering oplevert
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rody

Ongelooflijk dat het zo lang heeft geduurd, maar het is een erg mooie app geworden. Nu wachten totdat Rdio in Nederland wordt gelanceerd en dan is het exit Spotify.

jossie

Omni !

Erik

Het zou alleen werken als je een premium account hebt lees ik, anders moet je het met de oude app doen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jossie

Omni !