American Pie 2

Started by J.A.F._Doorhof, January 31, 2002, 12:32:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ok,

Als je deel één leuk vondt, dan lig je om deze opvolger helemaal in een deuk.

Dit is zonder twijfel één van de leukste films van dit moment, en je moet dit echt zien om te geloven.

Prachtige scenes met "jullie doen wat, wij doen wat  ;D", glijcreme of secondelijm. En zelfs de internet grap wordt verbeterd.

Een echte aanrader.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wolsinkpower

Ik heb de dvd en hij is inderdaad HEEEEEEEEEl leuk , wat opvalt: veel BEKENDE soundtracks

Greetz
Robert
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

bmateijsen

#2
om heel eerlijk te zijn vond ik deel 1 stukken beter dan deel 2... maar dat is misschien ook omdat je weet wat je nu kan verwachten... Vond de trompet scene ook wel grappig....

Maar de appeltaart scene in deel 1 is een absoluut blijverdje!

Groet Bjorn

J.A.F._Doorhof

#3
De appeltaart was inderdaad  ;D, maar ik vondt deel 2 toch net zo sterk.

Denk bv aan de jij doet dit, dan doen wij dit scene, ik heb me verrot gelachen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

The Foundation

leuk om ne keer te zien , vooral de trombone was ook goed

Zero Cool

Ik vond deel 1 iets beter dan deel 2, hij blijft wel in dezelfde golflengte zitten als de eerste.

Er zijn wel wat dezelfde grappen in zoals o.a.

- In deel 2 lijkt de scene met Stiffler met de champagne scene in het begin van de film wat op de scene met het bierglas in de eerste film.

- Ook de walkie-talkie scene in deel 2 lijkt te veel op de webcam scene van deel 1.

daar blijft het wel bij en er zitten veel nieuwe in.

In deel 2 kwam Jim's dad ook minder in de film en die bracht in deel 1 meer LOL in de film.

Wel is het goed dat ze dezelfde cast blijven houden als in de eerste, want zoiets haat ik in films als er een vervolg uitkomt dat ze andere acteurs gebruiken voor dezelfde rol.

daarom blijft het een goeie opvolger en hoop dat er nog een 3de deel uitkomt.

J.A.F._Doorhof

Vond deel 2 beter, maar dan vooral door de bekende You do it-I do it scene. En de superlijm scene was ook heel leuk.

Beide zijn ze gewoon erg goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mijavere

na 7 delen heb ik het nu wel een beetje gezien

Toni71

Waarom reageren op zo`n oude post?

???

Crissis

Snel 50 posts hebben en dan iets te koop zetten in de marksectie... best knap om overigens zo veel posts met inhoud in zo'n korte tijd te plaatsen.  :clapping:
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

icefire

#10
American Pie 2 is veel beter dan deel 1. Echter, beide zijn grappig, maakt mijn maagpijn als gevolg van lachen:)

euroide

Eigenlijk vind ik deze films slecht, maar toch zooooo grappig