127h

Started by clicquot, February 22, 2011, 09:34:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

clicquot



Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

koosnaampje-audiofiel

Mooie film, goed acteer werk.
Klipsch, Denon.

Dirc

Inderdaad vond het ook een prima film.

Harry HT

#3
Hi,
Quote from: clicquot on February 22, 2011, 09:34:15
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Hij is toch na z'n afdaling gevonden door een Nederlands gezin?

gr

Harald
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

clicquot

Quote from: Harry HT on February 22, 2011, 17:57:29
Hi,Hij is toch na z'n afdaling gevonden door een Nederlands gezin?

gr

Harald

Ja na zijn afdaling moest hij nog stappen en kwam hij uiteindelijk dat gezin tegen,dan is een heli hem komen ophalen...die Hollanders blijven toch chauvinist in hart en nieren he  ;)

Xander32

Afgelopen weekend gezien; m`n zak chips is dicht gebleven na het zien van de "amputatie-scene"  :nervous:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xstream

Vond 'm niet zo heel sterk. Gezien het gegeven wat je hebt wel heel goed neergezet, maar er zit gewoon te weinig in (en duurt te lang) om mij de gehele film geboeid te houden. Ik vond vooral die verhalen over z'n verleden, familie en vrienden wat matjes, had wel wat meer mee gedaan kunnen worden om 't wat meer body te geven. Neemt niet weg dat ik 't verder een prima film vond, maar geen film die ik nog 's opzet of een enorme indruk achterliet.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub