Graag jullie mening! (eerste videoclip)

Started by designchick, February 16, 2011, 10:56:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

designchick

Ik ben sinds twee jaar grafisch designer in het dagelijks leven. Ik doe dit samen met mijn collega Cris. Wij maken cd boekjes, websites, bewerken fotografie en tegenwoordig maken wij ook videoclips. Ik heb nu mijn eerste videoclip gemaakt (low budget) en was benieuwd naar wat jullie ervan vinden! Het is in opdracht van platenmaatschappij EMI en ik ben er erg blij mee! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (vind het wel spannend!). Opbouwende kritiek en meningen zijn welkom, want ik wil mezelf altijd verbeteren :)

Het gaat om dit filmpje :


Erik

Ik kan alleen een mening geven als consument gebaseerd op mijn smaak. En ik vond het leuk gedaan, heb er met plezier naar gekeken.  :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Big-L

Creatief met tekst, niet origineel, wel leuk gedaan, maar heeft naar mijn mening weinig met "echt" filmen te maken.....het is maar een mening....

donaldk


donaldk

Quote from: Big-L on March 31, 2011, 20:21:50
Creatief met tekst, niet origineel, wel leuk gedaan, maar heeft naar mijn mening weinig met "echt" filmen te maken.....het is maar een mening....

Gaat inderdaad al heel ver terug, verder dan Dyan, eigenlijk al tot de eerste muziek clipjes, vaak met het stuiterballetje boven de tekst, in de jaren 30/40.

Ik zie niet altijd de overeenkomst tussen de grafica en de tekst, vaak ook wel, maar vaak ook niet.

garmtz

Quote from: donaldk on March 31, 2011, 21:46:07
Is dit toevallig Garmt zijn vriendin?

Nope, maar had ze denk ik wel erg graag willen doen... :)  Was denk ik wel heel anders geworden...

donaldk

Quote from: garmtz on March 31, 2011, 23:28:09
Nope, maar had ze denk ik wel erg graag willen doen... :)  Was denk ik wel heel anders geworden...

Okay, want dit lijkt me niet het eerste forum waar je als creative terecht komt om je projetc te tonen en te laten beoordelen.

Deleted member

Ik heb 't nummer inmiddels al een aantal keren op de radio gehoord trouwens!  :clapping:

negotiata

Na 3 blaadjes had ik het al gezien.

Toen werd het saai alle effecten ten spijt.

Er zijn videoclips die ik wel 100 keer kan kijken. Deze eenmalig .
- To be or not to be, thats the question -