BurgersCinema Reloaded update 6 september (nieuwe foto's)

Started by burgers, February 12, 2011, 20:07:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

burgers

Hallo allemaal,

Tijdje afwezig geweest op Forum,maar we zijn er weer! ;D
Mijn thuisbioscoop ondergaat momenteel een kleine restyling. De Sanyo PLV-Z3 is onlangs vervangen door de Epson EH-TW3600 (gewonnen bij het duitse blad "Heimkino"). De bank is vervangen door 7 echte bioscoopstoelenmet de achterste op een podium.
Binnenkort worden de muren donkerbruin geschilderd en worden de styling op de muur opnieuw gerangschikt.
Als opleuking wat foto's erbij.

2e update:
De deur etiketten zijn er!! Onderaan 2 foto's hiervan.(verder op in topic)
Nu komende week de muren schilderen. De verf is zojuist gehaald.

3e update: Er is geschilderd, de muren zijn puurchoclate brown geworden. Staat zeer mooi bij de stoelen. Tevens de schilderijen anders gehangen alsmede de dvd kastjes.
Foto's verderop in de draad.

Update 6 september: Er is nieuwe verlichting gemaakt. Er is een lichtkoof boven het scherm gekomen welke verlicht op het scherm schijnt,de plafondlamp is vervangen door een eigengemaakte plafondlamp met 120 lampjes. De verlichting in de hele bios is apart per verlichtingseenheid met AB aan/uit te zetten.
Tevens is er een "Van Helsing" welcome bordje gekomen afkomstig van WarnerBross.
Ook hiervan weer foto's staan verderop.

Groeten Paul

Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

cine(d)rama

#1
Hallo .

(weer) Welkom op het Forum .
Das mazzel om een TW3600 te winnen  ::) .
Mooie stoelen ook  :o .

Ga deze zeker volgen .

Gr Andre .
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

burgers

De Sanyo PLV-Z3 is overigens nu te koop!! Slechts 1200 uur in ecomodus! Gecallibreerd en volledig in originele verpakking+toebehoren.
Belangstelling dan even een berichtje sturen.
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

cine(d)rama

#3
Zet hem anders even bij (animo check) prijsbepaling .
Niet iedereen leest dit topic toch .

Gr Andre .
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

Interficior

#4
Ik krijg altijd honger als ik je topic zie.  :-[
Take it or lease it

burgers

Honger?? Daarom is onze thuisbios ook uitgeruste met koelkas en snackvoorziening!!

:D :P
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

burgers

Zoals geschreven, de toegansdeur tot Burgers Cinema!! ;D ;D
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

Joris1971

Wat heb je voor die deursticker betaald?

burgers

Via een duitse site €21,= incl verzending.
vanaf bestelling met drie werkdagen binnen en is er makkelijk te verwerken!
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

skyfox

Wauw, die bioscoopstoelen zijn erg gaaf! Hoe bevalt je beamer? Beter als de Sanyo?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

burgers

Hoi,

Dank je Skyfox. Gaaf hé die stoelen,met veel mazzel op de kop getikt. Komen oorspronkelijk uit een theater in Berlijn en zitten fantastisch!
Yep, de Epson is een hele verbetering t.o.v. de Sanyo (die te koop is!!)! Niet dat de Sanyo niet goed was, hier heb ik veel plezier van gehad en hij geeft nog steeds een mooi beeld, maar Full HD is weer net dat schepje er bovenop! Met name de punch in het beeld en de betere zwart waarden zijn een genot om naar te kijken. En ondanks dat er hier en daar beweert wordt dat de 3200 en de 3600 vergelijkbaar zijn kan ik zeggen dat de 3600 net dat beetje extra heeft! Ik heb ze hier naast elkaar gehad en er is echt wel verschil waarneembaar! Een absolute aanrader in zijn prijsklasse!
Toen ik de 3600 gewonnen heb en binnen kreeg had ik de 3200 hier ter demo en kon ik mooi het vergelijk maken.

Greetz,

Paul
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

skyfox

Wat grappig dat die stoelen uit een theater in Berlijn komen. Zo zie je maar weer dat je soms leuke koopjes kan doen als je goed rondkijkt  :headbanging:

Toen  je beide beamers aan het testen was, waren ze allebei ISF gecalibreerd of had je ze zo uit de box getest?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

burgers

Hoi,

Beide beamers waren handmatig afgeregeld met behulp van een (heimkino)testdvd waarmee diverse instellingen goed te maken zijn. Hiermee was/is voor 80/90% de beamer goed af te stellen, hoofdzaak was natuurlijk dat beide op dezelfde manier afgeregeld waren. Maar desondanks kreeg ik de 3200 niet op het niveau van de 3600. Kan natuurlijk exemplarisch zijn maar daar vond ik persoonlijk het verschil iets te groot voor.

Updatetje: BurgersCinema wordt vandaag geschilderd...foto's volgen nog. ;D
Greetzz,

Paul
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

burgers

De foto's van de restyling:
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

burgers

Nuookmet miniminibar!!!  :P
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

skyfox

Die donkere tint staat je ruimte goed! Enjoy  ;)

Mogelijk dat een isf calibratie je testuitslagen toch anders had doen uitkomen. Hier op het forum is door een forumsponsor dezelfde test uitgevoerd, maar dan met gecalibreerde settings. Maakt verder niet uit, als we maar van onze spullen kunnen genieten  :D
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

burgers

Update: nieuwe verlichting, en een Van Helsing accesoire!
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

Aiko


burgers

Dank je.
Nee, geen LED. De plafondlamp zijn mini kerstlampjes, 120 stuks. Bobenhet scherm zijn dimbare halogeen spots.

Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3