Claudio's Home Entertainment System

Started by Claudio, February 10, 2011, 21:00:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ferry34

Erg leuk verhaal :)

maar eventueel overstappen van een Pioneer 6090 naar een 21-9 lcd van Philips??????
Die ik in de winkel heb zien hangen gaven zelfs met hd een matig beeld.
LG 65 inch C1 OLED
Denon AVR X250 BT
Harman Kardon 5 1
Xbox series X

CoSo

Quote from: ferry34 on February 16, 2011, 22:26:53
Erg leuk verhaal :)

maar eventueel overstappen van een Pioneer 6090 naar een 21-9 lcd van Philips??????
Die ik in de winkel heb zien hangen gaven zelfs met hd een matig beeld.
Dat zal toch niet.

Claudio

#27
Quote from: ferry34 on February 16, 2011, 22:26:53
Erg leuk verhaal :)

maar eventueel overstappen van een Pioneer 6090 naar een 21-9 lcd van Philips??????
Die ik in de winkel heb zien hangen gaven zelfs met hd een matig beeld.

Nee, dat gaat zeker niet gebeuren, juist door het zwart en beeldkwaliteit van de Kuro. Sterker nog, Ik maak me best druk wat er gebeurt, mocht hij opeens de geest geven. Ik zou niet weten wat een waardige vervanger moet zijn. Nou.., dat is misschien een beetje overdreven, maar toch.   :blink:

Maar het principe van 21:1 moet toch elke filmfan wel aanspreken. Het gaat los van de aspect ratio natuurlijk ook om de vergrotende trap. Het effect van de bioscoop als je het scherm breder ziet worden. Dat is natuurlijk wel de maatstaaf. Nou ja, mijn persoonlijke maatstaaf dan.  ;)
Dus stel! Er komt ooit een scherm wat net zo hoog is als mijn Kuro, maar dan met extra breedte.., Tja dan zou ik het af en toe toch behoorlijk zwaar gaan krijgen. Maar vooralsnog ben ik dik tevreden met de Pio. Dus die blijft voorlopig.


Echter het feit dat ik jaren allerlei latjes maakte, zegge wel dat dit een persoonlijk dingetje is. Het feit dat Philips nu opeens zo'n scherm ging maken, verraste me dus wel. Het voelde zelfs als een stukje persoonlijke erkenning...  8)

Nog grappiger was, toen bleek dat ik niet eens de enigste gek was dit dat deed!  ???   ;D
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

CoSo


Claudio

Dat is voor als ik later groot ben.. ;D

Maar ook daar blijft het verhaal een beetje hetzelfde.
Van 1.85:1 naar 2.35 blijft kleiner beeld geven, zonder dat je gaat zoomen.
Bij een groot (lees:mega) 'cinemascope' scherm is dit wel van smal naar breder en breder. Maar goed dat is dan ook niet zonder enige zoom/upscaling.
En sowieso is het behoorlijk kansloos. Maar projectie of alternative is zeker iets wat vast een keer gaat komen, zeker als er ooit geen conssesies op beeldkwaliteit of verduistering meer zijn. Want eerlijk gezegt, size matters, iig voor mij dan...

LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

Joris1971

Je hebt trouwens wel een erg extreem lelijk meubel gehad zeg...  :P

Claudio

Daar ben ik het wel mee eens. Noem het een vlaag van verstandsverbijstering, een totale ongecontroleerde creative uitspatting.
Aan de andere kant, soms zijn dingen zo lelijk, dat ze vanzelf weer mooi worden.  ;D

Vooraf had het nog wel kans van slagen, maar als je eenmaal met painten verdwaalt raakt is het wel eens lastig het doel voor ogen te houden.
Dat ligt iig achter me... ;)
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

Nooff

Wellicht is de nieuwe Panasonic GT/VT30 een waardig vervanger voor je Kuro, mocht ie opeens de geest geven  ;D

Claudio

#33
Dat is idd precies wat ik gisteren nog riep in de pana plasma draad. Zien er nog heel mooi uit ook, en 65".
Stelt me toch weer gerust voor de toekomst.  ;D
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

Nooff


burgers

Mooi systeem wat je nu hebt!!
Veel plezier!

Paul
Yamaha RXV 540 / Yamaha DVD 550s / Magnat Vector 77 / Heco Surround/ Magnat Center/Klipsch KSW-12 / Epson EH-TW3600 / Topfield 7700 HD-sat. / PS 3

Claudio

Quote from: HTip on February 16, 2011, 20:56:58
Ik mis in dit topic de aankoop van de Oppo BDP-93 ;)

Gefeliciteerd trouwens :pompom:

Dank je.
De Oppo heb ik nog niet binnen, maar als het officieel is, moet dat wel natuurlijk.
Zit nog best een wel overwogen gedachte en relativerend verhaal achter!  ;)

Het chinese nieuwjaar gooit echter wat roet in het eten! En het feit dat ik vanaf morgen een paar dagen ga proberen een been te breken. :crazy:
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

HTip

Dat verhaal vertel je maar nadat je heelhuids terug bent. Veel plezier in de bergen!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Claudio

LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Claudio

Thanks, ben nog wel ff aan het stoeien om hem helemaal optimaal in te stellen. Denk wel dat ik deze laat kalibreren. Maar ben zeker tevreden.
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

Kanariepiet

Goed bezig! en ziet er allemaal fraai uit!

larzie

Vet ding zeg! Ik ben al blij met mijn 50" VT50 kom jij aan met je 65"!!!  :pompom:
Nu maar hopen dat je muur niet omvalt!  :D Ben nog bezig met inspelen. Moet 200 uur minimaal inspelen op full screen, zonder logo's of zwarte balken... duurt lang :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

diceman

#43
Ziet er behoorlijk groot uit, en vond de Pioneer al indrukwekkend.
En in het licht met de Kuro, hoe bevalt deze Panasonic, zwartwaarde, kijkbeleving?

De speakers er naast zijn van je audio set?

Veel kijk plezier.

[ Edit ] Zie in je history al hoe en wat B&W FPM 6 fronts

StefaanD

Zo Claudio dat ging snel  :pompom:

Ik spreek en denk er al maanden over, om de 65VT50 aan te kopen maar jij hebt hem al gewoon hangen. Geen woorden maar daden dus  ;)

Op foto 2 even de spierballen laten rollen  :D


Enne veel plezier met het aanpassen van de Pronto

Claudio

#45
Update beginpost.

@stefaan Ik zat nog ff te twijfelen om met een stuk karton te gaan werken.  :). Maar ik vond dit toch iets mooier. ;)
@Diceman. De Kuro was wel erg zwart. Ik denk deze ietsjes minder. Maar ik moet het ook nog allemaal ff goed instellen. Eerste indruk is toch wel overweldigend.
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

StefaanD

 :D tja dat stuk karton heb ik nog altijd liggen, kan het nog altijd rond die Philips draperen, om alvast te wennen  ;D

larzie

Quote from: Claudio on August 19, 2012, 16:59:55
Eerste indruk is toch wel overweldigend.

Dat had ik ook met mijn VT50 tov mijn Philips LCD tv. Echt mooi scherp, gevoel dat er meer diepte is, vloeiender, veel dieper zwart. Echt blij met de overgang naar plasma. Nog 80 uur inspelen voor mij en dan zit ik op de gewenste 200 uur inspelen :) Dan kunnen we eens echt spelen met instellingen.  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Claudio

#48
Kleine Update
Heb gisteren de KURO bij een gabber opgehangen die een paar straten verder woont. Kan ik altijd nog ff kijken. Hij blijft min of meer van mij.

Heb ik er spijt van...?

Nou nee. Het was een goed doordachte keuze, dus ik had het één en ander ingecalculeerd. Is het beeld van de Pana net zo goed. Nou daar is geen rechtlijnig antwoord op. Dus ja en nee. De Kuro is iets zwarter en rustiger qua beeld en idd wat voller van kleur. Maar de Pana doet het op andere vlakken weer veel beter. Met de Kuro was het beeld wat minder scherp zeg maar. HD was zeker mooi, maar het was niet zo gestoken als dat je soms bij LED´s en nieuwere tv´s ziet. En helemaal in vergelijk met deze Pana. Wellicht is dat nu juist de pre van de Kuro. Nooit overdone. Nergens nep. Maar soms wat soft.

Daarintegen is de Pana ietjes minder zwart, wat vooral in geheel verduisterde ruimte bij zwarte balken opvalt. De Kuro was vrijwel geheel zwart. Alleen bij hele donkere scenes zag je de balken ondanks de pic stand die je koos. Niet dat de Pana nu grijs is. Sterker nog bij iets licht in het beeld (of kamer) zie je ook totaal geen balken, maar wellicht iets meer afhankelijk van de stand. Bij de pana heb ik dus iets meer behoefte het beeld aan te passen zodat hij dat Kuro effect heeft. Het kan dus wel. En daarbij wellicht omdat ik het bij de Kuro ook nog iets zag en dus liever een verbetering zou verwachten als een concessie na vier jaar doorontwikkelen. Zonder die balken in het donker is de Pana ook echt diep zwart. Dit is dus wel degelijk de enigste optie en is meer dan acceptabel.

Bewegingscherpte

Wat wel een stap terug was is de bewegingscherpte. Dat doet de Kuro gewoon veel beter. Huidkleuren bij beweging is veel onrustiger. Je kunt echt alle verbeteraars uitzetten, maar dan nog is er een soort ditherings effect wat dubbele contouren geeft op huidskleuren bij bepaalde pans. Dit kenmerkt zich vooral bij mindere kwaliteit. De Kuro doet dit veel beter. Sterker nog, dit was een euvel die mijn vorige Pio 615EX ook had en geheel weg was bij de Kuro. Ondanks dat dit vooral waarneembaar is bij mindere bronnen en voornamelijk bij 50Hrz, zie je het ook bij HD. Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit wel te beinvloeden is door de instellingen aan te passen. Maar echt weg is het nooit. Echter bij de meeste HD bronnen moet je er echt goed op letten en is het echt minimaal. (PS:Ondanks dat ik altijd roep dat de UPCbox op auto resolutie zetten het mooiste beeld geeft, gaf een fixed resolutie op 1080i nu een een voordeel waardoor het na-ijl effect een stuk minder is). Bij de Kuro had ik die behoefte 'out of the box' nooit. Maar laten we eerlijk zijn. Hij koste een veelvoud en nog was deze niet rendabel. Maar wel inmiddels 4 jaar oud. Maar goed tegenwoordig zal er toch bespaard moeten worden op kwaliteit componenten.

Je zou dan bijna zeggen, hang de Kuro terug. Maar de Pana doet ook echt enorm veel goed. Van 152cm naar 165cm diagonaal is wel degelijk een enorm verschil. Het beeld zelf is ook zoveel imposanter en WOW-er. Blu-ray heeft er echt nog nooit zo mooi uitgezien. TDK was één grote jawdropping ervaring. Ik zou toch zweren dat Nolan niet van 3D hield. Het leek wel bijna 3D. En dan heb ik bij het afstellen de sharpness op de allerlaagste stand moeten zetten. (Overal trouwens. Ik heb zelfs de behoefte om hem nog minder te zetten om het beeld te ontdoen van onnodige artifacts en informatie) Dit is wel echt een HD scherm op en top. Mijn eigen gemaakte Amerika 1080i Bluray was alsof ik er weer stond. Geen trillingtje in de New York skyscrappers. Echt fenomenaal. Wat een feest. Dit scherm laat mooie dingen stralen maar verhuld niets. Echter de tijd van DVD, Video, Analoge of SD tv kanalen zijn sowieso voor mij voorbij. Dus dan is de scherm wel degelijk een verbetering t.o.z. van de Kuro. Daarbij komt dat je van te voren zoveel over bugs leest dat je er ook meer op gaat letten. Ik moet nu gewoon even na de eerste fase mijn verstand op nul zetten en onbevooroordeeld genieten. Dat lukt me nu nog niet. Wil niet zeggen dat ik niet al intens kan genieten van het nieuwe scherm. Alleen ben je nu nog teveel aan het mierexxxxxen om neutraal iets te kijken. Al het nieuwe is ff wennen. Vraag me af of ik ook niet eens aan een nieuwe vrouw moet.  ;D

Edit: X-Box 360 op 1080p 60hrz heeft totaal geen last van line doubling and ghosting. Zal dus allemaal wel met de 50hrz bug te maken hebben. Ook blijkt, na wat heen en weer gestoei, dat IFS en PNR toch weldegelijk een positief effect hebben, of iig de boel enigszins verdoezelen wellicht.

Pana als PC monitor?

Op de Pio had je een functie onder HDMI of deze als videobron of PC bron moest worden ingesteld. Eenmaal voor PC gekozen gaf de Pio een superstrak en rustig PC beeld. Bij Video werdt tekst een stuk onrustiger. Wellicht heeft dit vooral met de scherpte instelling te maken maar op de Pana kon ik een soort gelijke functie niet direct terugvinden. Weliswaar kom ik een heel eind met de div beeldinstellingen aanpassen. Daarmee vooral doelend op de scherpte instelling geheel terugstellen enz. Waarschijnlijk komt dit ook door mij videokaart (Ati HD 5800) die pc res. opties heeft en daarnaast hdtv opties. Hierdoor zal de Pana denken een HDTV signaal i.p.v. pc res. binnen te krijgen. Het rare van de Kuro was dat volgens de specs hij via hdmi maar maximaal 1360x768 aankon, maar door deze functie gewoon een volwaardige 1920x1080 resoluitie laat zien, weliswaar 1080p dus het zal wederom wel met de videokaart te maken hebben. Daar kwam ik dus op de laatste dag pas achter toen ik de inmiddels vrijgekomen hdmi inputs op te tv wou testen voor als de pana zou komen. Ik gebruikte voorheen de analoge Dsub. Ik zou toch zweren dat ik dat voorheen niet voor elkaar kreeg. Maar dat was natuurlijk op een oudere PC. Dus wellicht moet ik het op mijn PC zoeken i.p.v. een instelling op de Pana.

3D

En dan 3D. Tja allereerst het blijft een gadget. Het beeld is donkerder maar gelukkig kan je elke input inclusief de 3D input helemaal discreet instellen in alle Beeld standen. Crosstalk is amper waarneembaar. Oké je zit voor *** met zo´n bril op. maar ik vind het best wel leuk. Beter wel hebben dan niet. Uiteraard is Denial niet meer nodig, want ik heb het nu. En al mijn recente titels had ik sowieso in 3D gekocht. Dus ik kan gewoon kiezen. Leuk voor der bij dus...

Smart TV

Ach ja leuk. Maar mijn PC die aan het scherm hangt doet het allemaal beter, sneller, vetrouwder en minder omslachtig. Alleen Youtube vond ik een meerwaarde omdat het beeld daarvan beter doorkomt als via de PC. Maar hé, Het ziet er wel allemaal gelikt uit, maar of ik er nu ook een Skype camera bij ga halen weet ik nog niet (Vette Denial, want ik weet het wel degelijk) Zou ik mijn PC, zoals velen, niet naast mijn HT hebben, dan kan ik me goed voorstellen dat dit voor vele een nieuwe stap in tv ervaren is. Echter één druk op mijn Pronto en ik heb een volledige PC ervaring (Not for Dummies) op mijn scherm. Wel met de kanttekening dat de PC apart aan gezet moet worden. Het is iig niet zo dat dit mijn PC gaat vervangen in de keten. integendeel.


Common Interface

Ik heb en een Pace/Philips UPC DVR met drie tuners en een Topfield SD Sat PVR met twee tuners. Genoeg mogelijkheden om 5 dingen tegelijk op te nemen. De TV heeft één C.I. slot die gebruikt maakt van één tuner en timeslip via externe HDD. In die zin is het wat mij betreft geen vervanging van één van de twee boxen. De sat heb ik nog van vroeger en staat nostagisch te wezen. Voor noodgevallen zeg maar. De UPC box is mijn main tv unit. Ik zou de Sat in de C.I. kunnen plaatsen, maar de kwaliteit is soweso wegens gebrek aan HD toch niet best. Maar vooral het gebrek aan tuners maakt het een dealbreaker. Aan de andere kant ben ik met een UPC card wel af van de jarenlange bugs van de UPC software. Geen DD als hoofd geluid, eigen zendervolgorde enz. enz. Mijn bugfixlist op het chelloo forum is vrij oud en lang. Ik zou gewoon voor de lol een extra smartcard kunnen nemen. Maar daar is het te duur voor. Vooralsnog blijft de functie ongebruikt. Los van de gratis Ned1


Afstandsbediening

Gelukkig gebruik ik mijn Pronto als A.B., want de meegeleverde A.B.'s vind ik wat goedkoop ogen en simpel ogen. De extra touchpad is leuk, maar ontzettend traag en wat mij betreft niet echt lekker bruikbaar. Hetzelfde vind ik van de Android App. Het werkt allemaal maar scrollen is erg traag. (bij mij dan) Dan vind ik de App leuker omdat je dingen naar je tv kan sturen wat wel weer een leuke toevoeging vindt. Maar verder niet belangrijk omdat ik toch mijn Pronto gebruik en zo perfect kan instellen wat ik verlang van een A.B.

Gelukkig zijn er discrete codes genoeg voor de Pana. Discrete power functies, discrete hdmi, component, AV en SD inputs codes. Wat ik wel mis is een discrete pic memory code. Wil ik nu snel switchen tussen normaal, Cinema, THX Cinema, Proff 1 of 2 moet dat altijd heel omslachtig via het hele menu door te lopen. Liever had ik dus een code waarmee ik in één keer het beeldkeuze menu kon oproepen, zoals dat wel met de aspect ratio menu kan. Maar wellicht kijk ik daar nog overheen. Uiteraard heb ik wel flink gezocht en oudere pronto Panasonic config en database files hadden wel zo'n optie, maar die werkte niet op de VT50. Jammer maar geen ramp. De meeste functies zijn gewoon discreet aan te sturen.




Conclusie

Ik ben nog lang niet klaar met instellen, afregelen enz. enz.
Maar wel dik tevreden met de meer dan positieve som der delen.
Maar geen vrijbriefje voor een ieder die zijn KURO wil gaan vervangen. Aan de andere kant.

This is as good as it gets for now...

Ik denk wel dat dit de laatste plasma is die ik koop, tenzij OLED straks nog steeds teveel beperkingen heeft over een jaar of wat. Dus zeg nooit nooit.





LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

HTip

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst. 65" begint op het forum de nieuwe standaard te worden ;) Zit ik in de woonkamer nog met mijn 36" CRT :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive