LET OP !!! aub meedoen, tijden van traagheid

Started by J.A.F._Doorhof, February 1, 2011, 12:11:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

kun je aub de tijden aangeven wanneer het forum traag is of niet bereikbaar.
We zijn aan het zoeken waar de problemen vandaan kunnen komen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Audiofiel

Nu bijvoorbeeld. Alles gaat eigenlijk sinds gisteravond al zo traag als dikke str*nt op htforum. Emoticons worden stuk voor stuk langzaam geladen, cursors blijven een minuut lang draaien, terwijl andere websites en fora er doorheen vliegen.

Ook een PM sturen levert foutmeldingen op. Typ je direct twee zinnen, krijg je al een sessie-timeout... :sneaky2:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Interficior

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  1, 2011, 12:11:21
We zijn aan het zoeken waar de problemen vandaan kunnen komen.
Uhm, dat is toch allang bekend?
Take it or lease it

thunderace

Hoi,

Gisteravond om half twaalf kon ik het forum niet op. Ongeveer 20 minuten later wel.

mvg Mathijs
Versterker:Marantz sr7012,  BRspeler:Marantz UDD5005, Sub:Xtz 12.17/edge, TV:  pana oled, Frontspeakers: KEF IQ90, Centerspeaker: KEF IQ60c, Surroundspeakers: KEF IQ30

MaxxMark

gisteravond inderdaad lange tijd totaal onbereikbaar. Ik dacht dat het aan mij lag. Maar gezien dit topic leek mij het het melden waard :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Jeroen de Waal

Gisterenavond rond half 12 hier ook problemen.
Viel mij dan ook op dat toegang tot mysql en toegang tot andere sites gehost op dezelfde server ook niet bereikbaar waren.

Probleem lijkt dus iig niet (alleen) betrekking te hebben op htforum.nl


Jeroen.

Erik

Inderdaad gister om 22 uur en 23.30 gauw 10 min problemen. Topics zeggen te laden maar er komt geen data binnen.
Na 10 min maar opgegeven. Het kwam ook niet langzaam binnen, zag ook geen ikonen opbouwen.
Gewoon lege pagina's.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

rijstfj

In de afgelopen vier avonden na 2300uur kan ik geen verbinding krijgen tot ongeveer middernacht, alleen een lege pagina met onderin tekst done.

AbZ

Idd meestal rond de genoemde tijden, server time out etc.
Net zoiets als een regenbuitje, heb er geen last van.

oplettend luisteraartje

Ik heb dezelfde authentieke waarneming gedaan.

WimB

De afgelopen 5 minuten wilde het HT-forum niet meer laden, terwijl andere internetsites het gewoon goed en snel deden.

neverywhere

I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

mausie

Quote from: WimB on February  1, 2011, 22:35:40
De afgelopen 5 minuten wilde het HT-forum niet meer laden, terwijl andere internetsites het gewoon goed en snel deden.
Hier net hetzelfde probleem.
Nu weer ok
Pioneer LX5090 - Denon AVR3802 - Squeezebox Duet - Dune Prime 3.0 - Boston Acoustics A25 - Velodyne SPL-1200 ultra - Humax 5000


Miracle.

Hier op geen enkele tijd last van traagheid van dit forum.

Internetsnelheid volgens coax hier (nu en gemiddeld): 43000 Kbps max, 24000 Kbps gemiddeld (zou 20.000 moeten zijn volgens Ziggo), en iedere pagina laad hier sneller dan ik kan kijken, ook die van dit forum.
Maakt niet uit of dit 's middags, 's avonds of 's nachts is.

Mvg. Miracle.


P.s. Klagers over de snelheid hier zouden eens op Hear.nl moeten kijken, en dan met name na 0.00 uur. ;)

Henk Risch

1 feb,22.30 geen verbinding,laatste tijd veel erger.

mart

Quote from: richard51 on February  2, 2011, 02:04:18
1 feb,22.30 geen verbinding,laatste tijd veel erger.

Hier exact hetzelfde gisteravond!.

johan d

hier ook noiit iets gemerkt van traagheid. Zou het vanuit Belgie mss beter gaan dan vanuit Nederland?

rijstfj

Zo net om 18:18 uur opstart tijd om op het forum te komen in 18.561 sec.

S@m


Achiel

Sorry heb echt nooit problemen met htforum.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

Peerless Monster

Quote from: Achiel on February  2, 2011, 18:52:52
Sorry heb echt nooit problemen met htforum.

Met 0,157 berichten per dag is de kans dat je op het forum bent dan ook minder hoog...

;D

Omstreeks half 12 issues volgens mij...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

SpeedyAndré

Tis nu ff dramatisch slecht, blanke pagina (dns fout?) of bijna een minuut wachten op forum en google ads ...

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one