"The Shed" Theater

Started by -chiel-, January 31, 2011, 21:48:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

dat plafond :worship: ziet er goed uit allemaal! gave stands ook!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-chiel-

Quote from: The Vampire on March 28, 2011, 17:19:40
dat plafond :worship: ziet er goed uit allemaal! gave stands ook!
Ook een soort Ro-Ni's  ;)

Robbert54

#27
Quote from: -chiel- on March 28, 2011, 17:28:39
Ook een soort Ro-Ni's  ;)
Haha! idd, alleen zijn de Ro-Ni's wat minder werk denk ik. Knap staaltje vakmanschap die stands van je :worship:

Edit: kan de ruimte naar je kamer eigenlijk dicht??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

zelf bouw als lezend door jou?
Dan heb je nu zeker geen tijd voort een lasklusje voor mij ;-)
Of als iemand anders dat gedaan heeft wellicht via pm een adresje...apreciate it

Robbert54

Quote from: denoontje on March 28, 2011, 19:28:37
zelf bouw als lezend door jou?
Dan heb je nu zeker geen tijd voort een lasklusje voor mij ;-)
Of als iemand anders dat gedaan heeft wellicht via pm een adresje...apreciate it
Raymen? :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-chiel-

Quote from: The Vampire on March 28, 2011, 17:31:58
Haha! idd, alleen zijn de Ro-Ni's wat minder werk denk ik. Knap staaltje vakmanschap die stands van je :worship:

Edit: kan de ruimte naar je kamer eigenlijk dicht??
Bedankt. De HT kan ik niet afsluiten, ik zit er aan te denken om een gordijn te nemen zodat ik het in ieder geval nog verder kan verduisteren.

Quote from: denoontje on March 28, 2011, 19:28:37
zelf bouw als lezend door jou?
Dan heb je nu zeker geen tijd voort een lasklusje voor mij ;-)
Of als iemand anders dat gedaan heeft wellicht via pm een adresje...apreciate it
Ja, door mij. Lasklusje?? Wat wil je gedaan hebben? (en waar?)

Robbert54

verduisterend gordijn zal heel veel doen in je ruimte. Of een schuifwand zou ook kunnen. Zit je alleen met het stopcontact
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

-chiel-

Quote from: The Vampire on March 28, 2011, 20:27:39
verduisterend gordijn zal heel veel doen in je ruimte. Of een schuifwand zou ook kunnen. Zit je alleen met het stopcontact
Heb ik ook aan gedacht maar een gordijn draagt ook bij aan het bioscoop sfeertje (wat ik nu nog een beetje mis).
Ik wil dan 2 "halve" gordijnen nemen, die iets overlappend aan elkaar zitten, zodat je in het midden er zo doorheen kan.

Raymen

Quoteraymen?

Nope ,geen tijd te druk.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld