Prijsvraag: win RU connected kabels

Started by RU connected, January 30, 2011, 23:06:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RU connected

Ik neem aan dat de meeste winnaars de kabels nu wel hebben geprobeerd, hoe bevallen de kabels tot nu toe?

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

chansig

Hier ook nog een tevreden klant..

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

Randal

Vanwege de beperkte lengte van het HDMI-kabeltje, heb ik speciaal mijn PS3 verhuist van 'op het dressoir' naar 'in het dressoir'.  ;)
Kabeltje is mooi en netjes afgewerkt en werkt naar behoren. Ik heb (nog) geen uitgebreide vergelijkingstest kunnen doen, maar ben dus zekers tevreden!  :clapping:

Palu

Quote from: RU connected on April  2, 2011, 14:02:55
Ik neem aan dat de meeste winnaars de kabels nu wel hebben geprobeerd, hoe bevallen de kabels tot nu toe?

Het is een mooie kabel voor digitaal verkeer. 
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

RU connected

Mooi dat de kabels bevallen. Mocht iemand het leuk vinden om zijn bevindingen op onze site te plaatsen, dan zouden we dat zeer op prijs stellen.

Madhouse

Quote from: RU connected on April 17, 2011, 13:28:23
Mooi dat de kabels bevallen. Mocht iemand het leuk vinden om zijn bevindingen op onze site te plaatsen, dan zouden we dat zeer op prijs stellen.

Ben ik nog wel van plan te gaan doen voor je!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

RU connected


tiptop

Quote from: RU connected on April 17, 2011, 13:28:23
Mooi dat de kabels bevallen. Mocht iemand het leuk vinden om zijn bevindingen op onze site te plaatsen, dan zouden we dat zeer op prijs stellen.

Hoi,
Ga ik zeker nog doen! Ik ben de laatste tijd niet meer zoveel op het forum actief ivm een nieuwe opleiding die veel aandacht en tijd vraagt.
Ook zit ik daarom nog weinig te luisteren.

Maar ik probeer in mijn vakantieweek (vanaf 9 mei) even de rust te vinden om een reviewtje te maken.

Ze bevallen erg goed! voor de prijs zeker!  8) :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

RU connected

Mooi! Vandaag was het toch niet gelukt, de site was het grootste deel van de dag uit de lucht...

tiptop

Quote from: RU connected on April 17, 2011, 20:56:52
Mooi! Vandaag was het toch niet gelukt, de site was het grootste deel van de dag uit de lucht...
Oh Shoot! :-\

Nu is alles weer goed hoop ik?!

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

RU connected

Quote from: tiptop on April 17, 2011, 21:08:32
Oh Shoot! :-\

Nu is alles weer goed hoop ik?!

Het lijkt er wel op, maar er zijn de hele dag problemen geweest met de site. Grootste deel van de dag waren we niet te bereiken en ook met de webhost kreeg ik geen contact.

Miracle.

Quote from: Palu on April  2, 2011, 23:22:15
Het is een mooie kabel voor digitaal verkeer. 
Ook daarvoor is de gewone interlink idd zeer geschikt.

Heb hem hier ook een tijdje tussen de Jadis Symphonia en SDS Tube DAC gehad en moet zeggen dat er behoorlijk wat voor nodig is om dat te verbeteren (vd.Hul MC Silver IT65G :D).

Nu zitten ze tussen een Sony BDP-S300 (BD-Speler) en de Tri-Vista 300, waar ze mij zeer goed bevallen.
Uiteraard is er beter, maar dan zul je behoorlijk dieper in de buidel moeten tasten.
In deze prijsklasse weet ik niets beters, en al helemaal niets wat beter afgewerkt is, of er maar in de buurt komt kwa afwerking.

Mvg. Miracle.



P.S. Ik heb de kabels niet gewonnen, maar aangeschaft na een vergelijk met verschillende kabels, maar wilde ook hier nog wel even reageren.

Miracle.

Quote from: RU connected on April 17, 2011, 13:28:23
Mocht iemand het leuk vinden om zijn bevindingen op onze site te plaatsen, dan zouden we dat zeer op prijs stellen.
Plaats ook gerust een link naar Mijn site of naar het zelfde verslag op dit forum.

Mvg. Miracle.