Prijsvraag: win RU connected kabels

Started by RU connected, January 30, 2011, 23:06:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tiptop

Quote from: RU connected on February  7, 2011, 18:32:03
De deadline wordt met een week opgeschoven tot zondag 13 februari 22:00. Ik beloof dat er geen verlenging meer zal volgen.
Je zit tot nu toe bij de beste 8, het hangt dus van de nieuwe inzendingen af of dat zo blijft. Jij kan natuurlijk ook nog een nieuwe inzending doen als je merkt dat er goede inzendingen bij komen.
Je rap is naar een rapper gestuurd, een dezer dagen krijg je een cdtje ;D
Dat zou wel ubercool zijn. 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

Quote from: RU connected on February  7, 2011, 18:32:03
Je zit tot nu toe bij de beste 8, het hangt dus van de nieuwe inzendingen af of dat zo blijft. Jij kan natuurlijk ook nog een nieuwe inzending doen als je merkt dat er goede inzendingen bij komen.

Huh? Ik dacht dat er meer dan 8 inzendingen waren :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Ik vertrouw op mijn huidige creativiteit die is namelijk goed genoeg .....net zoals een RU connected kabel.

Oeps..toch weer een nieuwe. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Quote from: RU connected on February  7, 2011, 18:32:03
Je rap is naar een rapper gestuurd, een dezer dagen krijg je een cdtje ;D
Gemiste kans:  Tiptop en Raphie die samen een nummer over kabeltjes maken   >:D

screamhouse

#79
Weer ns wat nieuws verzinnen dan...
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

Ghanzzzzz


screamhouse

Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

Etiennevh

WEl jammer dat er nu minder kans is :P Maar wel zo eerlijk. Al denk ik dat ik niet bij de eerste 8 zat :( :D

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

RU connected

Quote from: Etiennevh on February  7, 2011, 21:02:07
WEl jammer dat er nu minder kans is :P Maar wel zo eerlijk. Al denk ik dat ik niet bij de eerste 8 zat :( :D
Dan is het alleen maar een mooie kans om nog een inzending te doen.

vtuinen

Equipment check my avatar

RU connected

Quote from: Ghanzzzzz on February  7, 2011, 19:50:08

Wat is nu weer een verbindingsaurus ?  ;)

Ik weet ook de uitkomst tekst al volgens mij, maar met de laatste plaatjes heb ik nog moeite. Gelukkig heb ik ook nog een kleine week... ::)

Former member 78

Quote from: chansig on February  7, 2011, 19:04:41
Ik vertrouw op mijn huidige creativiteit die is namelijk goed genoeg .....net zoals een RU connected kabel.

Oeps..toch weer een nieuwe. :D

Gr Hans

Waarom haal jij niet voor minder dan een euro bij de Gamma een kabel,
en laat jij deze prijsvraag over aan mensen die wel wat horen in kabels?

Quote from: chansig on February  7, 2011, 22:08:03
Ik hoor inderdaad geen verschillen tussen kabels..maar dat neemt niet weg dat jij ze wel kan horen.

Gr Hans

PKfotografie

Quote from: ArjanR1 on February  8, 2011, 00:43:44
Waarom haal jij niet voor minder dan een euro bij de Gamma een kabel,
en laat jij deze prijsvraag over aan mensen die wel wat horen in kabels?


mensen die het denken te horen kopen de kabels toch wel.
het is juist de kunst om mensen die roepen dat ze het niet horen over te halen om alle kabels te vervangen voor iets beters.

(mensen met al dure kabels aan hun set kopen minder snel een hoop nieuwe kabels als iemand met de bijgeleverde wegwerp dropveters die op eens het licht gezien heeft (of het geluid gehoord ))

chansig

#88
Quote from: ArjanR1 on February  8, 2011, 00:43:44
Waarom haal jij niet voor minder dan een euro bij de Gamma een kabel,
en laat jij deze prijsvraag over aan mensen die wel wat horen in kabels?


Waarom voel jij je geroepen om mij hier ter verantwoording te roepen ?

Misschien kan je ook de mensen aanspreken die dure kabels gebruiken in hun set en heilig ervan zijn overtuigd dat een kabel van 25 euro niet beter kan zijn.

Ik heb ze vergeleken met een kabel van 1000 euro nieuw en ik hoorde geen verschil dat zegt mij genoeg over de RU Connected...


Wie wil er nu geen kabel krijgen die klinkt als een kabel van 1000 euro. (nieuwe inzending)

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ghanzzzzz

Quote from: RU connected on February  8, 2011, 00:30:27
Ik weet ook de uitkomst tekst al volgens mij, maar met de laatste plaatjes heb ik nog moeite. Gelukkig heb ik ook nog een kleine week... ::)

Ik moet het ook niet TE makkelijk maken he?  :P
Tja.. de laatste moet je dan ook eigenlijk zien als 'osaurus = g'

tiptop

Quote from: Ghanzzzzz on February  8, 2011, 09:18:30
Ik moet het ook niet TE makkelijk maken he?  :P
Tja.. de laatste moet je dan ook eigenlijk zien als 'osaurus = g'
Wij hadden 'm WEL door hoor. ;) Zo moeilijk was het toch niet?
Mijn vrouw keek later naar het puzzeltje dan ik en las 'm in één keer weg. Alsof ze een zin las. ;D (Ik dan niet, maar deed er geen minuten over :hmmm:)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

RU connected

Quote from: tiptop on February  8, 2011, 10:34:19
Wij hadden 'm WEL door hoor. ;) Zo moeilijk was het toch niet?
Mijn vrouw keek later naar het puzzeltje dan ik en las 'm in één keer weg. Alsof ze een zin las. ;D (Ik dan niet, maar deed er geen minuten over :hmmm:)


Hij is inderdaad niet moeilijk, de uitkomst kon ik zo oplezen. Al duurde het wel even voordat ik doorhad dat er dino bedoeld werd. Amphicoelias fragillimus paste niet echt goed in de zin :angel:

tiptop

Quote from: RU connected on February  8, 2011, 15:31:36
Hij is inderdaad niet moeilijk, de uitkomst kon ik zo oplezen. Al duurde het wel even voordat ik doorhad dat er dino bedoeld werd. Amphicoelias fragillimus paste niet echt goed in de zin :angel:
Min de G dan he. ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

chansig

Volgens mij is het een Alamosaurus... :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Of een diplodocus, wat ik persoonlijk een erg leuke naam vind voor een dino.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RU connected

Hier is dan de rap van tiptop :pompom: http://www.ruconnected.nl/Rap_RU_Connected.mp3

De rapper heeft wel wat kleine aanpassingen gedaan om de tekst te laten lopen.

screamhouse

#97
Ik mis de clip...... O0

Kabels, mooie vrouwen, mooie auto's, mooie HT's
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

RU connected

Quote from: koengi on February  8, 2011, 18:21:04
Ik mis de clip...... O0

Kabels, mooie vrouwen, mooie auto's, mooie HT's
Goed idee voor een inzending, zou inderdaad leuk zijn.

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub