Prijsvraag: win RU connected kabels

Started by RU connected, January 30, 2011, 23:06:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

tiptop

Quote from: Ghanzzzzz on February  1, 2011, 20:47:57
's Ochtends om een uur of 8..
Staat ie daar in volle pracht..

Zijn kop nog groter dan zijn vel..
Pissen wil ie niet.. maar een geweldig RU analoge interlink wel!

:angel:
ODOL! (Ongepast, Dom en Ongelofelijk Lame) ::)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

vJac

Quote from: Ghanzzzzz on February  1, 2011, 20:47:57
's Ochtends om een uur of 8..
Staat ie daar in volle pracht..

Zijn kop nog groter dan zijn vel..
Pissen wil ie niet.. maar een geweldig RU analoge interlink wel!

:angel:

:clapping: :nowink:
Let op! Beginner! Kans op domme vragen!

RU connected

Quote from: tiptop on January 31, 2011, 22:03:30
Ridiculed and neglected
The difference,
cables can make from RU connected.
Defiance,
against what's so obvious clear
Cables from RU connected
Can give you the unexpected
sheer,
live music in your room.
Cables from RU connected.
Respect!

(en dan met zo'n hiphopbeatje er onder)
;D


Eigenlijk zou je hem moeten opnemen en hier plaatsen. Ik ben wel benieuwd of je een beetje aardig kan rappen. 8)

tiptop

Quote from: RU connected on February  3, 2011, 17:21:51
Eigenlijk zou je hem moeten opnemen en hier plaatsen. Ik ben wel benieuwd of je een beetje aardig kan rappen. 8)
Ik denk het niet! ;D

Maar wel dat er mensen zijn die het heel mooi kunnen verwoorden. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Palu

#31
Een gedicht dan maar:

_______________________________________________________________________
Laatst lag ik met iemand van HTforum in de cinch, het was een grote bink

Het ging over een RU connected kabel, geen HDMI, maar een analoge interlink


De ruzie ontaarde in een handgemeen, wat is nu beter digitaal of analoog?

Het werd vechten en ik gaf de bink een harde coaxiale op zijn linkeroog


De bink dacht nog te winnen, hij was toslink en echt boos!

Maar ik kon hem overtuigen, zodat hij nu ook voor RU connected kabels koos!


GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

Miesepies


screamhouse

 :headbanging:

Hulde....is er al een tussenstand  :-X
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

tiptop

Quote from: Palu on February  5, 2011, 01:41:01
Een gedicht dan maar:

_______________________________________________________________________
Laatst lag ik met iemand van HTforum in de cinch, het was een grote bink

Het ging over een RU connected kabel, geen HDMI, maar een analoge interlink


De ruzie ontaarde in een handgemeen, wat is nu beter digitaal of analoog?

Het werd vechten en ik gaf de bink een harde coaxiale op zijn linkeroog


De bink dacht nog te winnen, hij was toslink en echt boos!

Maar ik kon hem overtuigen, zodat hij nu ook voor RU connected kabels koos!



;D
Nou moet niet iedereen leuk gaan doen opeens, want dan maak ik geen kans meer. >:( :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

RU connected

Quote from: koengi on February  5, 2011, 10:25:10
:headbanging:

Hulde....is er al een tussenstand  :-X

Er is nog geen tussenstand, je zal nog even geduld moeten hebben.

chansig

#36


Nee...dan liever een RU connceted interlink...recht toe recht aan.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RU connected

Quote from: chansig on February  5, 2011, 14:42:26


Nee...dan liever een RU connceted interlink...recht toe recht aan.

Gr Hans

Dat is een aardig complex linkwheel, heb je die zelf zo geconstrueerd?

chansig

Heel eerlijk..ja euhh nee..Toch wel..nee..Zo handig ben ik niet. Wel creatief met google...

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RU connected

Quote from: chansig on February  5, 2011, 15:06:40
Heel eerlijk..ja euhh nee..Toch wel..nee..Zo handig ben ik niet. Wel creatief met google...

Gr Hans
En de maker van het plaatje creatief in het manipuleren van google...

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Quote from: koengi on February  5, 2011, 10:25:10
:headbanging:

Hulde....is er al een tussenstand  :-X
Ik stem voor de tekening van de echte, onvervalste RU toslink.
(beter dan nep Audioquest :D )

Etiennevh

Ik ga voor de analoge interlink! :D :D Erg leuke actie trouwens!

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

screamhouse

Quote from: AbZ on February  5, 2011, 20:51:26
Ik stem voor de tekening van de echte, onvervalste RU toslink.
(beter dan nep Audioquest :D )

Zijn originele he....PS je inbox zit vol... :devil:
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

AbZ

#45
Quote from: koengi on February  5, 2011, 23:50:04
Zijn originele he....PS je inbox zit vol... :devil:
Ja dat denk je nu  >:D   en die inbox, oeps  :-[   heeft nu weer wat ruimte :smile:

Back on topic:  get connected!

PKfotografie

Leuke actie nette kabels om te zien.
vraag me wel altijd af waarom mensen kiezen voor duurdere kabels.
natuurlijk is er verschil tussen kabels. alleen ben ik nog niet echt overtuigt over hoe groot de verschillen kunnen zijn.
leuk een hdmi 1.4 zullen we de verschillen eens opnoemen? ethernet, audio return, 3D erg tof, 1 ader extra in de cable.
oja hogere resolutie dus de bandbreedte is beter. (lukt ook met 1.3 kabels van een meter hoor. ) laat dat eens zien met een kabel van 10meter.

gelukkig hebben we nog de analoge interlink.
mooie foto's connector is afgeschermd met een mooie tule want mocht de afscherming sluiting maken met de buitenkant van de connector dan hebben we natuurlijk een probleem.... o wacht, daar zit hij aan vast gesoldeerd..
heb meer aan de info over de specs van de kabel, de manier van vlechten van de mantel, als een foto van een stukje plastic wat zorgt voor een afscherming die leuk is voor het oog maar geen functie heeft.

leuke beschrijving wel bij de coax kabel.
op het oog ook een nette kabel.
inplaats van een rood of een wit kunststof ringetje is hij nu oranje, maar wat is het verschil?
de meervoudige afscherming?
de enige afscherming die een coax kabel heeft is de mantel. meerdere mantels heeft geen zin aangezien de connector maar 2 aansluitingen heeft.
losse mantels aanbrengen in een kabel heeft geen voordeel. je creëert alleen maar een antenne functie die instraling op de kabel alleen maar makkelijker maakt.

de toslink is een mooie aanvulling.
hij heeft de zelfde uitstraling als de andere kabels wat een mooie look creëert. alles oogt het zelfde en is daardoor netjes om naar te kijken.
het nut van een vergulde toslink zie ik zo net nog niet aangezien het een optische verbinding is.
de keuze van het rode ringetje snap ik ook niet helemaal omdat het nu meer lijkt op een analoge interlink, gemaakt voor het rechter geluidskanaal.
het zou dus fijn zijn als deze connector van of geen, of een afwijkende kleur was voorzien.
is de kern van deze toslink voorzien van een plastic of van een glazen kern?

na het bekijken van je site en kabels moet ik je nageven dat de kabels die ik gebruik er minder fraai uit zien.
maar van mijn kabels weet ik de specs.
heb je je kabels echt zo hoog zitten dat je ze mij durft te geven?
of zijn je kabels alleen voor de looks?

tot nu toe blijft het bij mij. liever een home made kabel die op maat is, als een prefab kabeltje die er leuk uit ziet.
liever een kabel die doet wat hij moet doen, als een kabel met overlengte die alleen maar storing opvangt.


CineSmurf

Kijk, weer een goede aktie!

Ik ben niet heel creatief, maar een goede wat langere interlink zou hier handig zijn. Dan kan mijn Dacmagic ook gewoon vooraan in de kast staan. Op dit moment haalt de interlink het namelijk niet en staat mijn Dac 10 centimeter naar achteren  ;D
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

LFW

Voor mij graag een optische kabel. Zo kan ik mijn favoriete film van goed geluid voorzien.

Wazp

Afgelopen weken zijn de verschillende componenten van mijn eerste HT/stereo set binnengekomen. Binnen mijn budget heb ik natuurlijk ruimte gemaakt voor wat kabels die goed presteren en er netjes uitzien. Zodoende zijn er al 2 paar RU Connected analoge interlinks in gebruik en hangt er een fijn stukje LS-wire tussen mijn versterker en speakers (afgemonteerd door een andere forumsponsor). Ik zou ook wel graag dat standaard HDMI kabeltje wat bij de Dune werd geleverd willen vervangen voor wat leuks. Dus de HDMI kabel uit jullie assortiment zou perfect uitkomen, staat ook wel fijn naast de RU Connected interlinks natuurlijk  8)