Prijsvraag: win RU connected kabels

Started by RU connected, January 30, 2011, 23:06:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RU connected

Steeds meer mensen raken geïnteresseerd in de kabels van RU connected. Om iedereen een kans te geven met onze kabels kennis te maken organiseren we deze prijsvraag.

Wie mag er meedoen? Iedereen die htforum lid is mag aan deze prijsvraag meedoen. Deze prijsvraag is dus ook voor niet donateurs.
Hoe maak je kans? In een reactie kan je laten weten waarom jij vindt dat je één van de RU connected kabels moet winnen en welke je voorkeur heeft. Dit kan natuurlijk in een post maar een video, liedje, tekening of gedicht is ook mogelijk. Dit laten we volledig vrij aan de deelnemers.
De personen met de leukste, origineelste of meest overtuigende reden zullen een kabel ontvangen.
Tot wanneer? De wedstrijd loopt tot zondag 6 13 februari 22:00, de winnaars zullen in dit topic bekend gemaakt worden.
De prijzen? Er zijn twee exemplaren van de onderstaande kabels te winnen. Er zullen dus 8 winnaars zijn.

HDMI 1.4 kabel
Analoge interlink
Digitale coaxiale interlink
Digitale optische Toslink kabel

Succes!

chansig

Gewoon..omdat ik een aardige vent ben..die niet gelooft in verschillen tussen analoge kabels maar de RU kabel erg goed vindt.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Madhouse

Ik zou graag een HDMI kabel van RU Connected willen winnen. Ik ben al een tevreden gebruiker van een RU Connected interlink en zou graag ook de HDMI aan de tand willen voelen en willen vergelijken met een W&M HDMI!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

screamhouse

Quote from: Madhouse on January 31, 2011, 12:20:18
Ik zou graag een HDMI kabel van RU Connected willen winnen. Ik ben al een tevreden gebruiker van een RU Connected interlink en zou graag ook de HDMI aan de tand willen voelen en willen vergelijken met een W&M HDMI!  ;)

In jouw geval zou ik de hoeveelheid traffic noemen die je pagina genereert.... ::)
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

Madhouse

Quote from: koengi on January 31, 2011, 12:58:21
In jouw geval zou ik de hoeveelheid traffic noemen die je pagina genereert.... ::)

Zou ook een goed argument zijn, de verkopen van RU Connected zullen omhoog gaan  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Viatoris

Mijn mooie apparatuur is aangesloten met allerlei kabeltjes, de meeste meegeleverd met de apparatuur.
Ik ben een analoog fan, dus het zijn vooral tulp interlinks.

Ik ben altijd tegengehouden door scepsis en geen zin hebben honderden euro's te investeren in 'door engelen in maanlicht gesmede' zilveren kabels.
Volgens mij precies ben ik precies een klant die RU Connected zoekt!

Ik wil van RU kabels graag een analoge interlink winnen om mijn Oppo BDP83SE te laten bewijzen dat CD'S en SACD's 2CH echt beter gaan klinken dan met de oude kabel.
En als het lukt... dan heb ik heel wat kabeltjes nodig...   :turn: kijk maar naar mijn sig...
Oppo BDP83SE, Rotel-RSP1069, Panasonic TX-P42G10E, Sony TAN55ES, Sony TAN 220, Sony CDPX339ES, SONY DTC 59ES, Sony  TCKB920s QS, Magnat All Ribbon6, REL Strata II,
Pioneer DVR630H, Sony HDR XRX 750, Samsung HD 382 ontvanger (Ziggo)

clockwork

Ik heb mijn vrouw, nadat ik de aankoop van alweer een andere auto heb doorgedrukt, moeten beloven dat ik dit jaar (of de komende jaren) niet meer zal zeuren om upgrades vwb 'mannendingen'.
Maar die nieuwe kabels heb ik toch echt wel nodig.....

Als dat geen goede reden is!!!
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

blue-eyes

Omdat ik graag deze kabel, samen met een dropveter, aan een unbeliever wil geven om aan te tonen dat er WEL verschil bestaat tussen kabels :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Thesqualer

Ik zou graag een HDMI kabel van RU connected winnnen.
Dit omdat ik nog nooit iets in mijn leven heb gewonnen.
En bij de saturn een dood simpele heb gekocht voor 12 euro, die je bij de action of wibra voor 4 euro kon kopen.
En de kabels van RU zijn zeer mooi afgewerkt.
McIntosh MA5200 Wharfedale Diamond 225 Technics SL-PG440A Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Miesepies

LOL @ reacties... Jullie moeten echt wel met wat beters komen hoor :D

screamhouse

Heb geprobeerd mijn zoontje van 3 een Toslink te laten tekenen........Helaas....dus als het ook een poppetje mag zijn, wil ik graag meedingen  :clapping:
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

RU connected

Quote from: koengi on January 31, 2011, 20:47:29
Heb geprobeerd mijn zoontje van 3 een Toslink te laten tekenen........Helaas....dus als het ook een poppetje mag zijn, wil ik graag meedingen  :clapping:
Met een poppetje kan je ook meedingen. Ik ben benieuwd naar je inzending! Ik denk dat het de creatiefste inzending tot nu toe zal worden.

chansig



Mijn vrouw tijdens mijn luistertest (RU Connected tegen Verastarr) en ik niet de RU Connected als winnaar aanwees.  :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

screamhouse

#14


:inlove:
Links zie je de Toslink........als je heel goed kijkt en veel fantasie hebt....
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

chansig

En dan zeggen dat je zoontje het getekend heeft..pfffff..Gebruik maken van sentimenten welke kleine kinderen altijd oproepen.  :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Ik hoef ze niet te winnen, maar gun ze graag aan degene die ze nodig heeft!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

tiptop

Ridiculed and neglected
The difference,
cables can make from RU connected.
Defiance,
against what's so obvious clear
Cables from RU connected
Can give you the unexpected
sheer,
live music in your room.
Cables from RU connected.
Respect!

(en dan met zo'n hiphopbeatje er onder)
;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

screamhouse

Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

RU connected

De inzendingen worden steeds leuker en de prijsvraag is pas net begonnen. Ik ben zeer benieuwd wat er nog komen gaat.

Dit was trouwens de inzending die bij een eerdere prijsvraag gewonnen heeft:

DaMenaCe

#20
Ik lig vast op de bodem met mijn onderzeeboot. Mijn huidige kabel is nu toch redelijk roestig (geen gouden connectors).

Madhouse

Hopelijk geeft de RU Connected HDMI beter beeld als deze :blink:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

chansig


RU connected interlink sleept je overal doorheen...

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ghanzzzzz

's Ochtends om een uur of 8..
Staat ie daar in volle pracht..

Zijn kop nog groter dan zijn vel..
Pissen wil ie niet.. maar een geweldig RU analoge interlink wel!

:angel:

Miesepies