Prijsvraag: win RU connected kabels

Started by RU connected, January 30, 2011, 23:06:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RU connected

Van de drie deelnemers die aan de loting meededen heb ik nu ook hun cijfers binnen. De enige met het goede getal (3) is Madhouse.

Gefeliciteerd allemaal en bedankt voor de leuke inzendingen. Van degene waarvan ik de adresgegevens van heb ontvangen gaan de kabels vandaag nog de deur uit.

Etiennevh

Jullie ook hartelijk bedankt voor het mogelijk maken en de vrijgevigheid!

Thanks!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Quote from: RU connected on February 15, 2011, 14:15:00
Van de drie deelnemers die aan de loting meededen heb ik nu ook hun cijfers binnen. De enige met het goede getal (3) is Madhouse.

Gefeliciteerd allemaal en bedankt voor de leuke inzendingen. Van degene waarvan ik de adresgegevens van heb ontvangen gaan de kabels vandaag nog de deur uit.

Joepie!!!!!  :pompom:

Heb je mijn gegevens nog of moet ik die even opnieuw sturen?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

RU connected

Quote from: Madhouse on February 15, 2011, 16:22:22
Joepie!!!!!  :pompom:

Heb je mijn gegevens nog of moet ik die even opnieuw sturen?
Die heb ik nog en je pakketje ligt al bij die van de andere prijswinnaars. Iedereen die me een adres heeft gestuurd kan de prijs morgen op de mat verwachten.

Madhouse

Quote from: RU connected on February 15, 2011, 16:26:59
Die heb ik nog en je pakketje ligt al bij die van de andere prijswinnaars. Iedereen die me een adres heeft gestuurd kan de prijs morgen op de mat verwachten.

Super! Ik ben heel benieuwd!

Iedereen gefeliciteerd met zijn prijs en RU Connected bedankt voor de super leuke actie!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tiptop

 :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

Gefeliciteerd voor degene die gewonnen hebben!

Ik ben nu te moe voor een goede afscheidszin, maar doe een poging. :-\ :-[

It's true
I won a cable from RU.
The digital one..
And zero's
Expos
no flaws
just Awes
When pure music hits you
Through cables from...RU!
RESPECT!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Miesepies


Miesepies

Na wat onderzoek gedaan te hebben kan ik concluderen dat het doorgestoken kaart was.

Wisten jullie dat Madhouse de buurman is van de achternicht van Pieter, welke een garage heeft waar hij de auto van Mark heeft gerepareerd zodat hij zijn vrouw nog net op tijd op haar werk kon afzetten waar zij de boodschappen van onze sponsor RU Connected heeft afgerekend ?

Tja... zo kan ik ook winnen  :baaa:

;D

Madhouse

Quote from: Miesepies on February 16, 2011, 13:35:06
Na wat onderzoek gedaan te hebben kan ik concluderen dat het doorgestoken kaart was.

Wisten jullie dat Madhouse de buurman is van de achternicht van Pieter, welke een garage heeft waar hij de auto van Mark heeft gerepareerd zodat hij zijn vrouw nog net op tijd op haar werk kon afzetten waar zij de boodschappen van onze sponsor RU Connected heeft afgerekend ?

Tja... zo kan ik ook winnen  :baaa:

;D

Als je zo graag wilt winnen dan mag je mijn kabel best hebben hoor.....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Miesepies


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

chansig

 Ik verkoop de mijne voor 20 euro... :D

Nee hoor..ik vind het echt alleen al een mooie kabel om te zien. Ik denk dat ik hem aan de phonotrap ga gebruiken.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

Former member 78

Quote from: chansig on February 16, 2011, 14:16:00
Ik verkoop de mijne voor 20 euro... :D

Nee hoor..ik vind het echt alleen al een mooie kabel om te zien. Ik denk dat ik hem aan de phonotrap ga gebruiken.

Gr Hans

Hans, ze roepen jou in het andere kabel topic ;D

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

Former member 78


chansig

Vrije dag..dus alles wat gepost wordt zie ik direct. Maar zonder jou hulp had ik hem ws nu pas gevonden.. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

Etiennevh

Heb hem ontvangen! Super mooie kabel en ben zelf erg gecharmeerd van de afwerking en de mantel. Echt een wonderbaar mooie blauwe gloed! Super! Ben er erg gelukkig mee, zal hem straks aansluiten! :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

screamhouse

Zit helaas in het buitenland, dus moet nog even wachten om hem live te zien.....
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

Palu

Quote from: RU connected on February 15, 2011, 16:26:59
Die heb ik nog en je pakketje ligt al bij die van de andere prijswinnaars. Iedereen die me een adres heeft gestuurd kan de prijs morgen op de mat verwachten.

Digitale interlink is aangesloten in de plaats van een TOSlink in de DAC. Klinkt goed.
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

RU connected

Quote from: Palu on February 16, 2011, 23:28:17
Digitale interlink is aangesloten in de plaats van een TOSlink in de DAC. Klinkt goed.

Mooi dat de kabel bevalt. Als je zin hebt kan je altijd je bevindingen op onze site plaatsen: http://www.ruconnected.nl/kabels/17-digitale-coaxiale-kabel-cinch.html

Dit geldt ook voor de andere winnaars. Het is natuurlijk niet verplicht, maar het zou leuk zijn als jullie even op onze site of hier op het forum laten weten of de kabel bevalt.

Madhouse

Quote from: RU connected on February 17, 2011, 13:35:22
Mooi dat de kabel bevalt. Als je zin hebt kan je altijd je bevindingen op onze site plaatsen: http://www.ruconnected.nl/kabels/17-digitale-coaxiale-kabel-cinch.html

Dit geldt ook voor de andere winnaars. Het is natuurlijk niet verplicht, maar het zou leuk zijn als jullie even op onze site of hier op het forum laten weten of de kabel bevalt.

Zal ik vandeweek even doen voor zowel de gewonnen HDMI kabel als de Interlinks die ik heb aangeschaft bij jullie.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Randal

Ook van mijn zijde bedankt voor de schitterende HDMI-kabel. Ik zal eens testen of ik nu verschillen ga horen/ zien tov een budget kabeltje.

PS:Waar ik me wel flink op verkeken heb, is dat 1 meter wel heel erg kort is voor mijn opstelling...
Ik heb mijn apparatuur aan beide zijden van een center speaker staan, wat optisch ook het mooiste is.
Om de kabel ertussen te krijgen, heb ik alles dichter bij elkaar moeten plaatsen (richting centerspeaker). Verder heb ik wat kabels moeten switchen en de ingangen op mijn receiver moeten herprogrammeren om de afstand zo kort mogelijk te houden.
Omdat de HDMI-kabel plat is, heb ik de hdmi-kabel nog wat moeten ondersteunen. Zo ontstaat er geen zijwaartse trekkracht, waardoor de kabels scheef in de contacten kunnen komen te zitten...
Ach, je moet wel wat voor zo'n mooi kabeltje overhebben...  ;)  :P

tiptop

Is eigenlijk het belangrijkste van de hele set... ;D


De mijne kan ik niet echt uitproberen :-[ Ik krijg een digitale kabel, maar heb geen dac of surroundreceiver. :(

Maar in de toekomst, wanneer het geld in grote bulken binnenstroomt, koop ik een dac oid, dus hij gaat nog wel gebruikt worden. Ooit. :lookaround:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

screamhouse

Ben thuis en hij lag al klaar...ziet er gaaf uit, binnenkort even aansluiten....en vergelijken.

Thx RU Connected, mooie actie....
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

Miracle.

Volgens mij zijn de winnaars ook echte winnaars.

Geweldige inzendingen, maar ook geweldige kabels.
In die prijsklasse heb ik nog niets beters getroffen.

Aankomende week zal mijn vergelijk met 4 interlinks uitgebreid worden met een Profigold interlinks (welke in de zelfde prijsklasse valt, en ik al geheel niets slecht vond), en blijken dat ik de RU-Connected ga behouden als referentie kabel in de lagere prijsklasse.

Mvg. Miracle.